Welcome to Gaia! ::

Reply Arkivet
Sci-Fi Mässan --> UPPDATERAD! ^-__-^

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Jag...
brukar gå
22%
 22%  [ 2 ]
har aldrig gått
33%
 33%  [ 3 ]
vill gärna gå
0%
 0%  [ 0 ]
vill inte gå
0%
 0%  [ 0 ]
vill ha pollpengar
44%
 44%  [ 4 ]
Total Votes : 9

monoo

PostPosted: Wed Aug 08, 2007 3:50 pm

The Scandinavian Sci-Fi, Film & Game Convention

Stockholmsmässan (alltså nytt för i år, förut hade de i Sollentuna, men nu är det stora mässan i Älvsjö som gäller) 3 - 4 november 2007

*** GÄSTER PÅ MÄSSAN ***

LANCE HENRIKSEN - spelade Bishop i "Aliens", "Alien 3" och "Alien vs. Predator". Lance spelade huvudrollen i tv-serien "Millenium" och medverkar även i filmer som "Närkontakten av tredje graden" och "Terminator".

ROBERT KNEPPER - spelar Theodore "T-Bag" Bagwell i tv-serien "Prison Break" och har även setts i tv-serier som CSI: Miami, Star Trek Next Generation och Star Trek Voyager.

GUNNAR HANSEN - spelade Leatherface i "Motorsågsmassakern" ("The Texas Chainsaw Massacre") från 1974.

JULIAN GLOVER - spelade General Veers i "Star Wars Episode V - The Empire strikes back". Julian spelade även Kristatos i Bond-filmen "For your eyes only" och Walter Donovan i "Indiana Jones and the last crusade".

"Mässan består bl.a. av:
Skådespelare som finns på plats för att träffa fans och signera foton.
Försäljning och demonstration av div. varor.
Spelbolag som presenterar nya produkter i vår "Gaming Zone".

Utställarna kommer från hela världen t.ex. England, Holland, Danmark, Tyskland och USA. Artiklar som säljs och visas på mässan är t.ex. samlarleksaker, filmposters, prylar från Star Wars, Harry Potter & Sagan om ringen, pc- & tv spel, serietidningar, hemmabio, dvd filmer, modeller, filmfoton, rollspel, figurspel, videofilmer, samlarbilder & div. filmrelaterade prylar.

Mässan kommer även att erbjuda andra saker som t.ex. utlottning av biobiljetter, filmposters & andra roliga filmprylar. VARMT VÄLKOMMNA!"

TID: 10.30 - 18.00
BILJETTER: 100 SEK/dag. Barn (3 - 7 år) 60 SEK/dag. Köpes på plats.
PLATS: Stockholmsmässan, Mässvägen 1, ÄLVSJÖ

Sci-Fi Mässan
PostPosted: Wed Aug 08, 2007 3:51 pm

- reserverad -

monoo

monoo

PostPosted: Fri Oct 19, 2007 4:22 pm

FAEN att de alltid ska krocka med min Halloweenhelg gonk
PostPosted: Thu Nov 01, 2007 3:43 am

Jag ska diiit! biggrin

Du glömde Anthony Daniels. ^_^

Jag har varit på alla mässor i Sthlm och de flesta andra också... har jobbat på mässan i Sthlm fyra gånger och i Malmö två gånger, så den som varit där förut kanske känner igen mig.

Iaf, jag kommer att vara där i alla fall under lördagen (sen får vi se vad min plånbok säger). Någon som är intresserad av att träffas?

Shyrendora

monoo

PostPosted: Sat Nov 03, 2007 7:16 am

Äh det var så litet intresse om det här konventet så jag har inte brytt mig om att hålla den uppdaterad :/

Jag hade planerat att gå men har suttit och sytt klart min Halloweenkostym så jag vette farao om jag hinner. Kanske svänger förbi imorrn...om jag inte är för bakis...
Reply
Arkivet

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff