|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 15, 2007 2:18 pm
Ascool look Filthy jag gillar den smile 9/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 15, 2007 10:03 pm
Färgtemat är en mix av blekt och blankt, ser bara skumt ut. Håret tycker jag verkligen inte om, och det passar inte till avataren eftersom det skiljer sig för mycket i nyans. Som helhet tycker jag inte att avataren fungerar som konstobjekt heller.
Tips: Mer klarblå items, eller byt stil helt. Lose the hair, whatsoever. Poäng: 3/10.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 15, 2007 11:29 pm
Nyansen på ditt hår är asful och byxorna får din avatar att se felproportionerad ut. Hurr, smala svarta byxor vore coolare.
5/10
(Angående min, rösta självklart inte efter hur välmatchad den är, utan etfer hur bra jag klarar temat)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 16, 2007 3:50 am
Älskar fan temat på den, men skaffa en Long Drag så blr det ännu snyggare. Håret du hade innan till en liknande avatar var bättre, denhdär frisyren ser avklippt ut.
8/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 16, 2007 11:25 am
Dora The Exploded Älskar fan temat på den, men skaffa en Long Drag så blr det ännu snyggare. Håret du hade innan till en liknande avatar var bättre, denhdär frisyren ser avklippt ut. 8/10 Jag hatar lila, men den är välgjord. Lite många nyanser men väl ihopsatt.
9/10 för jag klarar inte av lila. ):
Just for input, jag HAR en long drag i handen.
Håret ändrade jag för att nyansen var alldeles för ögonskärande. Ryska kvinnor i filmer är generellt väldigt blonda. När jag provade med utsläppt hår så såg det knasigt ut med min räv. Köpte en ny frisyr nu, mycket gulare men mer synlig iallafall. Bättre/sämre?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 16, 2007 12:08 pm
Sakana-sama Dora The Exploded Älskar fan temat på den, men skaffa en Long Drag så blr det ännu snyggare. Håret du hade innan till en liknande avatar var bättre, denhdär frisyren ser avklippt ut. 8/10 Jag hatar lila, men den är välgjord. Lite många nyanser men väl ihopsatt.
9/10 för jag klarar inte av lila. ):
Just for input, jag HAR en long drag i handen.
Håret ändrade jag för att nyansen var alldeles för ögonskärande. Ryska kvinnor i filmer är generellt väldigt blonda. När jag provade med utsläppt hår så såg det knasigt ut med min räv. Köpte en ny frisyr nu, mycket gulare men mer synlig iallafall. Bättre/sämre?Haha, jag såg det nu xD Då blir det inte snyggare än så ;3 Jag tycker det blev mycket bättre, frisyren ser inte lika klippt ut och går mer med resten. (Hoppa mig)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 16, 2007 12:34 pm
Sakana-sama Ryska kvinnor i filmer är generellt väldigt blonda.? Blonda måhända, men inte bleka som zombies. o: Aldrig varit särkilt förtjust i zombies. Och skornas mörkblåa nyans stör mig. 8/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 17, 2007 12:04 pm
Anashi Anashi anashi... VITT @___@ Ändå ganska High-Tech <3 : D
en 7/10 alltid ^___^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 23, 2007 1:08 pm
Jag tycker den är dåligt matchad, Egget och kaninen har ingenting i emotemat att göra (för det är väll det som är själva temat, eller?) Frisyren är gay, så iofs matchar den ju, men den är ful.
4/10 för någolunda tema, men du kan bättre.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 24, 2008 4:56 am