Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Onko kukaan suomalainen Gaialainen lahjoittanut Gaialle? Goto Page: [] [<] 1 2 3

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Kaikki tahtovat rahaa.
  XD
View Results

Manu-Sama

PostPosted: Fri Aug 10, 2007 4:22 am

En ole lahjottanu. Mut ihan toinen juttu, kysyn:
Miten saitte sen prkl auton pois proffasta?
Ja miten tohon saa jonkin kuvan?
PostPosted: Sat Aug 11, 2007 3:34 am

Pittaa lopettaa toi lahjoittelu. Mies ei tykkaa. sweatdrop (Tai no, en mie tiia, tykkaako mies jos mie ostan sielt ihan konkreettista tavaraa, mutta pikselit on big no no.)

No, ei se Lanzer oikeastaan tarvitse niiiin paljoa miun rahoja, kun se saa kuitenkin muilta kayttajilta ja mina ostan niin vahan.

Tietenkinhan sita voisi ruveta piirtamaan kirjeita vastaan. Siis sitten, kun olen ihan oikeasti muuttanut Kokkolaan (eli jossain vaiheessa ensi viikolla, viimeistaan kuun lopussa) ja olen saanut nettiyhteyden seka skannerin sinne. Jos kiinnostaa, niin lahettaa vaan privaa ja mina voin lahettaa (vanhoja) piirustusnaytteita ja sovitaan tarkemmin hinnoittelusta ja muusta.

(Sori, jos tein jotain vaarin tassa viestissa. Saa ihan vapaasti muokata/poistaa, jos se tuntuu aiheelliselta.)

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

Haru-ne

PostPosted: Sat Aug 18, 2007 1:16 pm

..Itse en ole ostellu mitään. Muutenkaan en pahemmin kerkee koneella olemaan kun koulut ja kaikki alkoi, joten mitä järkeä..? domokun

Kai sitten joskus myöhemmin voisi jotain ostella, en tiedä.
PostPosted: Sat Aug 25, 2007 11:47 pm

En ole lahjoittanut... ei tarvitse... Saan marketplacella ketkuillessa tienattua Gaiagoldia tarpeeksi muutamaan jokakuiseen letteriin...

MuArae

Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas