Oletko enemman kissa- vai koiraihminen? |
Kissat RuleZ |
|
62% |
[ 36 ] |
Koirat on BesT |
|
24% |
[ 14 ] |
En kumpikaan... >>; |
|
13% |
[ 8 ] |
|
Total Votes : 58 |
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 18, 2007 5:34 am
Olen aivan ehdottomasti koira-ihminen. Mulla on yksi Rottweiler ja yksi Bokseri. En tiedä miksi, mutta olen aina pitänyt enemmän koirista! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 11:46 am
Molemmista pidän, ehkä kuitenkin enemmän koirista, oon tykkäny ihan pinest ast <3. Kotona meillä on lyhytkarvainen collie Kiki ja maatiaiskissa Cahppe. Molemmat yhtä ihania. Rakastan kaikkia eläimiä <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 10:03 am
Kissaihminen. Aivan ehdottomasti.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 20, 2007 7:09 am
Sen voi päätellä ihan siitä, että mau'un suurimman osan illasta ja elämän filosofiani on "nukkuminen ja syöminen, mitä muuta sitä voisi kaivatakaan."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 09, 2008 2:31 am
Pidän periaatteessa molemmista. Vanhemmillani on cairnterrieri (pölkkypäinen pikkukoira, 8 vuotta), mutta pikkuveljelläni on kissa ja samoin isovanhemmillani myös. Pidän kaikista kolmesta eläimestä. smile
Turre (vanhempieni koira) on kuitenkin valloittanut sydämeni ensimmäisenä ja totaalisesti. heart heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 25, 2008 12:20 pm
Mulla on kissa, mutta pidän ehkä koirista enemmän. Siskon dobermanni asus täällä reilu vuoden, se on ihana! Molemmista kyllä pidän.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 13, 2008 7:45 am
Tykkään enemmän koirista. En pysty olemaan kissojen kanssa normaalisti. Pelottaa että ne raapasee.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 26, 2008 1:16 pm
Kisumirrit on kaikkein ihaninta maaailmassa 3nodding ainut onkelma on että oon allerginen crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 29, 2008 10:45 am
KOirat, koska:
1:kohtuullisen helppuhitoisia 2:seurallisia 3:uskollisia 4:aina iloisia omistajansa nähdessään 5: ....pure aww....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 02, 2008 11:30 am
Mie olen vahvasti kissaihminen. Koirienkin kanssa olen ollut tekemisissä paljon ja niitä on vanhemmilla asuessa ollut, mutta maalaistalo vaatii kissan. Tai kolmetoista. wink
Kissat kuitenkin on saaneet sympatiat penskasta lähtien. Ne ovat fiksuja otuksia vaikkakin aika omapäisiä. Niitä täytyy opettaa eri tavalla kuin koiria, tai vähintään eri lähtökohdista. Kissan pitää ehdottomasti olla seurallinen ja hyväluonteinen. Vain kissana oleminen ei miusta ole lupa antaa eläimen olla liian itsenäinen tai omapäinen. Perheen tai lauman arvojärjestyksen nekin ymmärtää. Aikalailla sama pätee pienikokoisiin koiriin. Omat isovanhemmat ovat hemmotelleet omansa piloille...
Miulla on noin kymmenen vuotias leikattu kolli, Sir Filip (tuttavallisemmin Filip-setä) joka yllättää jatkuvasti kyvyllään ymmärtää miten eletään ihmisten kanssa samassa huushollissa.
Tänään meitä pyydettiin kävelyllä opettamaan nuorelle villakoiralle, ettei kissoja kannata haukkua. Emäntänsä toi pentunsa Filipin läimäistäväksi jotta oppisi olemaan rauhallisemmin naapurinkin kissojen kanssa. Jysähti aika komeasti keskelle päätä, kynnet on tylpät, mut kollilla voimaa ihan kiitettävästi tassussa että saatiin pentu säikähtämään. Parempi turvallisesti oppia kuin saada äkäisemmältä kaverilta kynnenjäljet kuonoon.
Eikä ollut ensimmäinen kerta kun tätä kissaa pyydetään auttamaan muiden eläinten kouluttamisessa. Son sen verran veteraani, että ymmärtää miten olla erilaisten koirien, kissojen, jyrsijöiden ja kanien kanssa. Ylpeä omistaja täällä pullistelee. mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 10, 2008 3:29 am
D; aina koiria ja kissoja.. GRAMMERS!! HAMSUJA!!<3<3
mutta jos pitää kerta valita ni koirat..kissat on jotenkii..pelottavia XD koirien kanssa saa riehua kunnolla<3
niistä tavaroitaki mieluiten koira juttuja ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 10, 2008 3:28 pm
Suht pitkällisten yrittämisien jälkeen sain vihdoinkin eräänä päivänä kuvattua meidän katin ääntelyä. Hän tuppaa olemaan vain niin kameraujo jostain syystä ettei siitä saanut niitä parhaimpia paloja mukaan, mutta tässä on jotain. LINK!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 30, 2008 6:36 am
Tykkään yleisesti enemmän kissoista, ehkä koon ja rauhallisuuden takia, mutta kyllä aion koiran joskus tulevaisuudessa ottaa [pomeranian :3]. Koiria ja kissoja on molempia ollut hoidossa. Kissasta on kyllä vähemmän vastuuta, ja vievät vähemmän aikaa, mikä sinänsä sopii kyllä mulle paremmin, mutku. Isommista koirista en kauheasti tykkää, tai tykkään, mutten itselleni välttämättä ottaisi. Ovat sen verran pelottavia, kuuluvine äänineen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|