Welcome to Gaia! ::

De Hollandse Molen

Back to Guilds

Dit is een guild om te kijken hoeveel Nederlanders er op gaia zijn en om vrienden te maken. 

Tags: Holland, Nederland, Dutch, Molen, Nederlanders 

Reply De Hollandse Molen
Wat is leuk en wat kan beter? Goto Page: [] [<] 1 2

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Dregons
Vice Captain

Invisible Regular

13,900 Points
  • Protector of Cuteness 150
  • Bunny Spotter 50
  • Bunny Hunter 100
PostPosted: Wed Mar 09, 2011 7:52 am

Rosen_heart
We moeten meer met groene energie doen.
En mensen moeten vriendelijker tegen elkaar doen, af en toe lijkt Nederland op een hoopje aso's.. =.=

hmm, dat viel mij ook al op surprised
PostPosted: Thu May 05, 2011 1:47 am

Pingching
De straffen mogen hier wel strenger in Nederland, bijvoorbeeld als iemand straf krijgt in Amerika 20 jaar krijgt is het hier hooguit 5/10 jaar
wat zeg jij nou, straffen hoger maken ze moeten beginnen met echte criminelen op te pakken want het enige wat ze nu doen zijn boetes uitdelen voor @#$%^& saus. Wat dus echt nergens op slaat mad
maar niet om het een of ander kwou t gewoon ff kwijt stressed

Balliamo

6,400 Points
  • Entrepreneur 150
  • Invisibility 100
  • Forum Regular 100

Pingching
Crew

7,250 Points
  • Prayer Circle 200
  • Clambake 200
  • Nudist Colony 200
PostPosted: Mon May 09, 2011 12:22 pm

Balliamo
Pingching
De straffen mogen hier wel strenger in Nederland, bijvoorbeeld als iemand straf krijgt in Amerika 20 jaar krijgt is het hier hooguit 5/10 jaar
wat zeg jij nou, straffen hoger maken ze moeten beginnen met echte criminelen op te pakken want het enige wat ze nu doen zijn boetes uitdelen voor @#$%^& saus. Wat dus echt nergens op slaat mad
maar niet om het een of ander kwou t gewoon ff kwijt stressed

Yep dat ook smile
PostPosted: Sun Aug 07, 2011 1:40 pm

wagnas
En politie afhouden van snelheids controle op wegen. Ze moeten boeven vangen en mensen die er een rotzooitje van maken oppakken en vastzetten.

Je gaat toch niet bij de politie om de hele dag de krant te moeten lezen in zo'n duffe auto langs de weg. En je weet dat iedereen die naar je kijkt, je haat. wahmbulance Wat voor verstand heb je dan.....

ja ik vind het ook bewonderingswaardig dat er mensen voor te vinden zijn inderdaad. Maar we hebben hier wel gelijk een probleem. Die agenten met hun flitskast langs de weg zijn vaak gratis vrijwilligers (!) en het brengt nogal wat op.
De agenten die boeven vangen zijn dure opgeleide professionals, en het levert de staatskas relatief weinig op..
Dus als ik de politie draaiende moest houden in Nederland, dan moest ik voor iedere gevangen boef dus minimaal 250 boetes laten uitschrijven, anders is die boef te duur om op te pakken.

En als je wilt weten wat ik van zwaardere straffen vind: Het zal me een rotzorg zijn. Ik zorg wel dat ik uit de gevangenis blijf en ik ga ook niet om met mensen die in de gevangenis zitten/gezeten hebben/waarschijnlijk nog gaan zitten, dus de kwaliteit van mijn leven verbetert niet door oplegging voor zwaardere straffen voor criminelen.

Nee waar ik wat aan zou hebben, wat Akiyo ook al een beetje aangaf: Met de zorg in Nederland is het heel slecht gesteld. Zowel de opleidingen voor dokters als de wachttijden zijn vergeleken met andere Europese landen echt ver onder de maat. Iedereen die wel eens in Antwerpen of ergens in Duitsland ofzo in een ziekenhuis heeft gelegen zal dit kunnen beamen. Het is daar allemaal véél beter geregeld! En ook nog eens een stuk goedkoper.

En niet alleen gehandicapten zijn hier continue de dupe van, maar ook voor de bejaarden word erg slecht gezorgd. En daar krijgen we allemaal toch mee te maken?

Verder ben ik een redelijk tevreden Nederlander.

Noble Legolas

Hardworking Sex Symbol

13,500 Points
  • Battery 500
  • Rat Conqueror 500
  • Risky Lifestyle 100

riesepies_NL

PostPosted: Tue Aug 23, 2011 11:14 am

leuk: welvaart gaat goed

minder leuk: er zouden hier en daar een paar bergen mogen
PostPosted: Tue Oct 11, 2011 1:33 pm

ik hou van holland^^
dat even voorop =3
ook al hebben we slechte dingen gedaan in het verleden, en is het meestal verschrikkelijk weer, ik zou voor geen goud willen verhuizen!
en als ik iets zou willen veranderen, dan zou ik graag willen dat de mensen wat toleranter zouden worden.
we staan verdorie bekend als een tolerant volk, en ik zie steeds meer mensen die roepen 'dat die kutmarokkanen het land uit moeten'.
ik denk dat veel mensen vergeten zijn dat we zelf veel marokkanen en turken hier naartoe hebben gehaald om ze werk te bieden.
en ik vind het vreselijk dat we mensen die weet ik veel wat voor verschrikkelijke dingen hebben doorstaan om hier te komen weer terugsturen naar hun thuisland waar oorlog woedt.
het klopt dat nederland overbevolkt is, maar om deze mensen zomaar aan hun lot over te laten?
misschien zouden we daarover een europees akkoord moeten sluiten, voor de opvang van deze oorlogsslachtoffers.

amen =3

S00perPanda

Bashful Baller

17,325 Points
  • Love Machine 150
  • Partygoer 500
  • Alchemy Level 2 100
Reply
De Hollandse Molen

Goto Page: [] [<] 1 2

Manage Your Items
Other Stuff