Welcome to Gaia! ::

De Hollandse Molen

Back to Guilds

Dit is een guild om te kijken hoeveel Nederlanders er op gaia zijn en om vrienden te maken. 

Tags: Holland, Nederland, Dutch, Molen, Nederlanders 

Reply De Hollandse Molen
Jou/You Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Lamia Lavellan

Inquisitive Bibliophile

9,400 Points
  • Marathon 300
  • Millionaire 200
  • Autobiographer 200
PostPosted: Tue Jan 03, 2012 11:09 am

hi ik ben rowan ik ben 15 mijn haar kleur blond licht blond en nu donker bruin maar niet tegelijkertijd blauwe ik woon al mijn hele leven in zaandam ik ben heel eigenwijs volgens mijn ouder ben ik ook een vreselijke puber ik ben anime verslaafd 4laugh ik heb er dus ook best veel gezien ik verzamel anime figures miku miku blaugh ik hou van tekenen ik hou van Japanse muziek en ik ben sinds kort ook lid van deze guild en ook nog niet zo lang lid van gaia ik hou van gamen op de xbox het meeste mmorpg games en op mij 3ds en verder hebben we twee katten twee dwerg parkieten en een lang haar dwerg konijn heart zo lief maar dat was het bye bye
PostPosted: Wed Jan 11, 2012 11:29 pm

Ik ben Bas, 19 jaar.
Ik hou van lezen, gamen, films kijken. The usual.
En ik ben een hypnotiseur. Ik geef ook Engels lessen aan mijn eigen klas dus ik speel af en toe voor leraar.
Ik zit de afgelopen paar weken te werken aan een komische shortfilm met een vriend waarin wij ook zelf de hoofdrollen spelen.
Ik studeer International Business dus ik reis best veel. Ik ben afgelopen jaar in Spanje, Engeland en Duitsland geweest en in Maart zit ik weer in Finland.
Ik weet van heel veel dingen een beetje dus ik kan overal wel over mee praten.

Me in a nutshell,

Any questions?

Inritus_v3

Kaeth

Rich Ladykiller

PostPosted: Mon Jan 30, 2012 9:07 pm

Hoi allemaal, ik ben Kaeth, 20.
Hm. Mijn achternaam is eigenlijk "Bloem", en mijn voornaam betekent "prinses" in het Hebreeuws... samen, Prinses Bloem. Voel ik soms zoals een fee prinses? Jawel. Maar niet in het algemeen.
Wanneer ik een fee prinses niet ben, ben ik een kunststudent die leest heel veel boeken en waarschijnlijk te veel feest als iedere andere hogeschoolstudent.
Ik vind de evolutionaire psychologie heel erg interessant, ik kan de bot in mijn schouder zelf losmaken, en ik weet niet hoe het mogelijk is maar tijdens de laatste twee maanden hebben al mijn sokken weggelopen.
Even serieus. Waar blijven al mijn sokken?
PostPosted: Sun Feb 05, 2012 8:45 am

Ik ben Annemieke, maar noem me maar Miek. smile

Ik ben 24 jaar en kom oorspronkelijk uit Zeeland. Ondertussen woon ik al een aantal maanden in Kampen met mijn vriend. Ik ben vorig jaar geslaagd voor hbo social work - sph aan de hogeschool zeeland.

Ik heb vroeger veel fanfiction geschreven (beyblade) en vertoef nu mijn meeste tijd op deviantart om daar dingen te scrhijven en te tekenen voor vrienden. Al heb ik minder tijd sinds dat ik wisselende diensten draai.

Signourney

Gingiey

PostPosted: Thu Feb 16, 2012 5:40 am

Oei! Volgens mij heb ik net alle informatie die ik hier had moeten posten al in het Welkom topic gepost.. Nouja, voor het goede zal ik het dan ook hier neerzetten! ^^

Hoi Dutchies!

Ik ben Gingiey, 21 jaar en sinds... nu 6? 7? jaar lid van Gaia.. Destijds was ik verslaafd! Nu ben ik af en toe weer actief omdat ik de verleiding gewoonweg niet kon weerstaan smile . Helaas ken ik niet veel mensen meer op Gaia naast mijn vaste vriendinnetje Zeljka. Ik heb mijn eigen Avatar-art shopje geopend en meest van de tijd daarmee bezig! I love it! Ik doe het vooral voor de fun en vraag niet zoveel. Verder wat persoonlijke info, ik woon nu weer in Haarlem. Ben net klaar met een opleiding aan de Willem de Kooning academie (kunstacademie in R'dam waar ik ook vier jaar gewoond heb). Morgen is mijn eerste werkdag in een museumcafe (spannend!) en naast mijn textiel/arty kanten en hobby's ben ik verder gek op series! Pretty Little Liars, Twin Peaks heart , Sopranos, Gossip Girl, Vampire Diaries, Ringer en Game of Thrones zijn favoriet.

Soms grijpt Gaia je gewoon weer even, ik denk dat het de hele ongedwonge, fijne, gezellige sfeer is! Hoop dat ik die hier ook weer kan vinden!

Heel veel liefs,
Gingiey

Reply
De Hollandse Molen

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out