Welcome to Gaia! ::

De Hollandse Molen

Back to Guilds

Dit is een guild om te kijken hoeveel Nederlanders er op gaia zijn en om vrienden te maken. 

Tags: Holland, Nederland, Dutch, Molen, Nederlanders 

Reply De Hollandse Molen
Guild Signature

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Dienuh
Captain

Dangerous Shapeshifter

12,800 Points
  • Millionaire 200
  • Perfect Attendance 400
  • Partygoer 500
PostPosted: Wed May 19, 2010 2:00 pm

Hi there,

(nl) Wie hier heeft ervaring met het maken van signatures? Of wie heeft er ideën voor?

(en) Who here has got any experience with making a Signature? Or who has an idea for the guild sig?

Greetz,

Dienuh wink  
PostPosted: Thu May 20, 2010 1:50 pm

is er niet een mooie molen met de Nederlandse vlag te vinden op google?

streetfire

2,900 Points
  • Beta Treasure Hunter 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Gaian 0

LINEDAa

Romantic Sweetheart

14,590 Points
  • Partygoer 500
  • Signature Look 250
  • Forum Sophomore 300
PostPosted: Mon May 24, 2010 6:27 am

Ik vind het juist wel leuk.
Maar zulke dingen kan ik denk niet echt...
Wel tekst en soort randjes eromheen... misshcien lukt het ook met kleur veranderen... maar ik moet het programa nog uitvinden hoe het werkt xd
PostPosted: Mon May 24, 2010 8:25 am

LINEDAa
Wel tekst en soort randjes eromheen... misshcien lukt het ook met kleur veranderen... maar ik moet het programa nog uitvinden hoe het werkt xd

Ken je Adobe Photoshop CS3 of CS4???
Dat is wat ik heb gebruikt ff snel als guild plaatje bij de Home.. Kijk eens rond of je er eentje kan vinden met crack of een legale voor goedkope prijs.. wink

Dienuh
Captain

Dangerous Shapeshifter

12,800 Points
  • Millionaire 200
  • Perfect Attendance 400
  • Partygoer 500

Dienuh
Captain

Dangerous Shapeshifter

12,800 Points
  • Millionaire 200
  • Perfect Attendance 400
  • Partygoer 500
PostPosted: Mon May 31, 2010 2:27 am

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Hoe vinden jullie hem? ALS je hem leuk vind kan ik er ook een maken met jouw avi erin..
(moet ik er wel natuurlijk een plaatje van hebben ... (je kan die zelf opsturen zodat je er leuk opstaat))
PostPosted: Wed Jun 09, 2010 9:44 am

ik wil graag weten hoe je zo'n link maakt!! crying ik kan dat niet.. sad

dus bij deze vraag ik t heel netjes..

wie kan mij alsjeblieft vertellen hoe je zo'n link maakt van een plaatje...? crying

Lady Akiyo

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200

Pingching
Crew

7,250 Points
  • Prayer Circle 200
  • Clambake 200
  • Nudist Colony 200
PostPosted: Tue Jul 06, 2010 4:57 pm

x-a k i y o-x

wie kan mij alsjeblieft vertellen hoe je zo'n link maakt van een plaatje...? crying

heb je photobucket?
PostPosted: Wed Jul 07, 2010 6:32 am

x-a k i y o-x

1. Je kan de knop URL gebruiken die helemaal rechts van de B I u enzo staat.

2. {typ zonder *}
[*url=http..... (hier je site)] tekst of je site naam
Url met een plaatje is
[*url=http....(hier je site)][*img](hier de url van je plaatje)[/img]

Dienuh
Captain

Dangerous Shapeshifter

12,800 Points
  • Millionaire 200
  • Perfect Attendance 400
  • Partygoer 500

Pingching
Crew

7,250 Points
  • Prayer Circle 200
  • Clambake 200
  • Nudist Colony 200
PostPosted: Thu Jul 08, 2010 3:20 pm

Dienuh
LINEDAa

Dat is wat ik heb gebruikt ff snel als guild plaatje bij de Home.. Kijk eens rond of je er eentje kan vinden met crack of een legale voor goedkope prijs.. wink

goedkope prijs voor een adobe prog.. XD is dat een grap .. want dat is er niet naja je hebt studenten korting maar heb je volgens mij grafische opleiding voor nodig beste kan je hem download zit meestal wel crack bij
PostPosted: Thu Jul 08, 2010 4:08 pm

Pingching
Dienuh
LINEDAa

goedkope prijs voor een adobe prog.. XD is dat een grap .. want dat is er niet naja je hebt studenten korting maar heb je volgens mij grafische opleiding voor nodig beste kan je hem download zit meestal wel crack bij

Tjah.. ik moet ook helaas toegeven dat ik hem als crack had.. maar ik begin aankomend schooljaar op het Grafisch Lyceum Utrecht aan de opleiding Alround DTP en ik krijg adobe voor een redelijk zacht prijsje xD

maar een crack is zeker aan te raden.. (nee ik prijs stelen niet aan).. als het niet het programma is waarmee je kan omgaan is het niet handig om er eerst.. wat? €1.000 aan uit te geven of zo...  

Dienuh
Captain

Dangerous Shapeshifter

12,800 Points
  • Millionaire 200
  • Perfect Attendance 400
  • Partygoer 500

Pingching
Crew

7,250 Points
  • Prayer Circle 200
  • Clambake 200
  • Nudist Colony 200
PostPosted: Fri Jul 09, 2010 6:11 am

Dienuh
Pingching
Dienuh
LINEDAa

Tjah.. ik moet ook helaas toegeven dat ik hem als crack had.. maar ik begin aankomend schooljaar op het Grafisch Lyceum Utrecht aan de opleiding Alround DTP en ik krijg adobe voor een redelijk zacht prijsje xD

maar een crack is zeker aan te raden.. (nee ik prijs stelen niet aan).. als het niet het programma is waarmee je kan omgaan is het niet handig om er eerst.. wat? €1.000 aan uit te geven of zo...

Allround DTP-er (Desktop Publisher) toe maar daar ben ik net voor geslaagd, maargoed idd enig ervaring is wel handig.. maargoed die krijg je gedurende opleiding wel.., ja downloaden op via school kijk maar wat je handigste vindt
PostPosted: Mon Jul 12, 2010 2:26 am

naast flash heb ik zowat alle adobe programma's ... ik zat op het grafisch lyceum dus moest et wel hebben. Alleen ik ben niet zo goed in die s**t aangezien ik ook snel weer van die school af gegaan ben :') ,

plaatjes maken ken ik wel alleen ik zit altijd te kloten met de groete die hij mag hebben sweatdrop

dus ja aan mij heb je op zich niet heel veel

Noedelsoepie

Pingching
Crew

7,250 Points
  • Prayer Circle 200
  • Clambake 200
  • Nudist Colony 200
PostPosted: Thu Jul 15, 2010 3:06 pm

BierBuikje
naast flash heb ik zowat alle adobe programma's ... ik zat op het grafisch lyceum dus moest et wel hebben. Alleen ik ben niet zo goed in die s**t aangezien ik ook snel weer van die school af gegaan ben :') ,

plaatjes maken ken ik wel alleen ik zit altijd te kloten met de groete die hij mag hebben sweatdrop

dus ja aan mij heb je op zich niet heel veel

Blijven oefenen op een dag.. ben je geen noob meer betreft de grafische progs smile
Reply
De Hollandse Molen

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff