|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 02, 2008 10:12 pm
Natsu-Kaze Nana the Ninja Oni Suzume Natsu-Kaze Tulin tänne ilmiantamaan kaverini. biggrin Olimme kavereitteni kanssa yhdellä leirillä ja istuimme pöydässä joka oli aivan esityslavan vieressä. Ystäväni näki toisessa pöydässä yhden hyvän näköisen jätkän ja rupesi arvostelemaan tätä jätkää, vähän ajan kuluessa kuin kaverini oli luetellut kaiken ääneen huomasimme, että mikki oli pudonnut ystäväni viereen ja kaikki oli kuulunut suuressa salissa, jossa kaikki tuijottivat meitä. Liukenimme paikalta nopeasti. xd Wazah
Taidan arvata että kuka tässä on kyseessä lol
Wazah
Kuka? sä vai? xD No ei ainakaan mä biggrin No kuka sit xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 03, 2008 6:16 am
Nana the Ninja Natsu-Kaze Nana the Ninja Oni Suzume Natsu-Kaze Tulin tänne ilmiantamaan kaverini. biggrin Olimme kavereitteni kanssa yhdellä leirillä ja istuimme pöydässä joka oli aivan esityslavan vieressä. Ystäväni näki toisessa pöydässä yhden hyvän näköisen jätkän ja rupesi arvostelemaan tätä jätkää, vähän ajan kuluessa kuin kaverini oli luetellut kaiken ääneen huomasimme, että mikki oli pudonnut ystäväni viereen ja kaikki oli kuulunut suuressa salissa, jossa kaikki tuijottivat meitä. Liukenimme paikalta nopeasti. xd Wazah
Taidan arvata että kuka tässä on kyseessä lol
Wazah
Kuka? sä vai? xD No ei ainakaan mä biggrin No kuka sit xD Wazah
Epäilen erästä J:llä alkavaa hiipparia cool
Wazah
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 14, 2008 11:09 pm
I'll be your dream
Huusin kerran koulun ruokalassa isoon ääneen "viina" ja löin nyrkin pöytään, vieressä oli noin kymmenen hengen jono viemässä astioitaan pois ja kaikkien päät käänty kahtomaan, ku siinä huutelee :'D
Lisäksi olen haukkunut opettajan, vaikka tämä oli istumassa minua lähes vastapäätä. Kysy opettaja sitten, "Heidi, onko sinulla jotain ongelmia?" (nimeni siis on Heidi). Valittelin siitä, kun tyyppi oli unohtanut kaikilta oppilailta koenumerot kokeista.
 I'll be your wish
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 21, 2008 11:57 pm
Parhaiten on jäänyt mieleen tämmönen viime vuodelta... Istuttiin kaverin kanssa terveyskeskuksessa, sillä olin hakemassa koetuloksia. Siitä ohi käveli sitten eräs hyvän näkönen poika ja kaverini möläytti oikeen isoon ääneen "Hahha, oon mäkin pimee, kattelen vaan toisten perseitä." Poika ei sitä kuullut, mutta muita paikalla olijoita hymyilytti aika lailla...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 25, 2008 11:13 am
Tälleen ihan heti ei tuu mitään suurempaa mokaa mieleen. ;o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 14, 2008 12:30 pm
Mulla nyt ei mitään kamalia mokia oo mutta kyllä mä kerran melkein heitin opettajaa lumipallolla naamaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 18, 2008 11:44 am
Olin kuullu tän työharjottelus työkaverilta... Sen mun työkaverin kaveri oli menny naisensa kanssa sen kämpille ja ne oli valmiita menee sänkyyn... no se jätkän piti käydä vessas vääntää... se ajatteli et se ei haluu sen naisen kuulevan niitä loiskis ääniä sun muita vessasta... se vääns hanan täysille mut tajus että se ei riitä... sit se nous seisomaan ja nojas sitä ovee vastan ja alko vääntää kädellensä! (xD) no sit se ovi petti ja se mies kaatu sen oven mukana se nainen ihmetteli ja sitku se katto sitä miestä se huomas sen pa**** sen kädessä ja äkkiä lähti karkuun XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 19, 2008 7:59 am
No ei hitto XD Vähän paha!
Mulle ei tuu mitään tosi pahaa mieleen, mut viime kesänä kun olin riparilla isosena niin näin yhen pojan kädessä hirveen ison mustelman. Sit sanoin sille et "Hyi miten kamala ja ruma mustelma! Mistä sää ton hankit?" Sit se poika katto mua silleen myrtsisti ja "Tää on arpi.." Jotenki mua sit nolotti sen jälkeen : DD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 11, 2008 3:09 pm
Frost_Raven32 Olin kuullu tän työharjottelus työkaverilta... Sen mun työkaverin kaveri oli menny naisensa kanssa sen kämpille ja ne oli valmiita menee sänkyyn... no se jätkän piti käydä vessas vääntää... se ajatteli et se ei haluu sen naisen kuulevan niitä loiskis ääniä sun muita vessasta... se vääns hanan täysille mut tajus että se ei riitä... sit se nous seisomaan ja nojas sitä ovee vastan ja alko vääntää kädellensä! (xD) no sit se ovi petti ja se mies kaatu sen oven mukana se nainen ihmetteli ja sitku se katto sitä miestä se huomas sen pa**** sen kädessä ja äkkiä lähti karkuun XD no olipas kyllä juttu
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 12, 2008 6:08 am
En muista itseltäni mitään mokaa (mikä enää nykyään hävettäisi), joten ajattelin kertoa yhden tarinan serkustani. Tämä (poikapuolinen) serkkuni oli kirkossa perheensä kanssa jonkun sukulaisensa häissä/hautajaisissa (en muista kumpi tapahtuma oli kyseessä). No, kirkossa joka tapauksessa oli aika tylsää ja serkkuni isosisko ihan vain huvikseen päätti puristaa veljeään reidestä, että saisi tähän jotain eloa. Serkkuni kuitenkin pelästyi puristuksesta niin pahasti, että pieraisi ihan vahingossa ja koko kirkossa vain kaikui. Enpä olisi halunnut olla hän.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 25, 2008 8:21 am
No itselle on elämän aikana kerennyt sattua vaikka mitä...
Mm. Ajoin juuri vähän jälkeen ajokortin saatuani bensa-asemalle. Ensin auto pumpun viereen väärinpäin, eli letku jäi väärälle puolelle autoa. Kääääääntöööö.... Auto oikeinpäin, korkki bensatankista ja tankkaamaan. Ei vaan tullut bensaa. Soitin kaverille, että pitääks mun painaa jostain vai mitä hä... Ja ei, sekään ei tiennyt. Mies viereisellä pumpulla katseli pitkään, ei kumminkaan viitsinyt sanoa, että olen AUTOMAATILLA, pitää laittaa ensin rahaa sisään. Joku viitisen minuuttia tuskailtuani viimein huomasin että olen automaatilla, löin bensapistoolin telineeseen ja lähdin pois. Tankin korkki tippui ja jätin auton keskelle pihaa kun menin sen hakemaan. En toiste mennyt sille asemalle.
Ja ylppäreiden aikaan mulla oli lainassa appivanhempien Chrysler neon. Lumisena aamuna lähdin sitten muistaakseni äidinkielen kirjoituksiin ja tottumaton kun liukkaalla olin ajamaan niin onnistuin peruuttamaan auton niin vauhdilla lumipenkkaan, että persaus nousi sinne lumipinoon ja auto ei liikkunut MIHINKÄÄN. Soitin sit poikakaverin isille, että autos on täällä meidän pihalla lumeen juuttuneena, hae ku haluut mun pitää juosta, mo! xp 5 äijää sitä oli sitten ollut siellä nostamassa autoa pois. Vähän hävetti.
Viimeisin liittyy lapseeni, joka vasta on oppinut (melkein) lausumaan sanan NIPSU. Kova muumifani on ja kaupassa kun huomaa muumit, niin kuuluttaa isoon ääneen, että siellä ne on... Ongelma vaan oli, kun ei sitä Nipsua osannut sanoa, vaan äänti sen ihan kirkkaasti VIT-TU. Tosi kiva kaupassa, kun 2v istuu rattaissa ja kiljuu kurkku suorana: Vit-tuuuu!!!! Tuolla Vit-tu!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 25, 2008 12:41 pm