|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 8:04 am
harab serapel Ja jestem elektromonterem wiec to prawie to samo co lekarz mrgreen moja kuracja .... elektrowstrzasy xD .... katar? kaszel? .... elektrowstrzasy xD Bardziej hydraulika.. nereczki i te sprawy. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 8:10 am
Kasmizar Gem_ma Baranina Jukatan zrob lewatywe mrgreen lewatywa niekoniecznie pomoze, ale nie zaszkodzi 3nodding a tak, mądrzej, no to niestety, rowniez nie moge pomoc. moja babcia tez wychodzi z zalozenia ze lewatywa dobra na wszystko sweatdrop to juz nie chce zostac członkiem twojej rodziny talk2hand A co ja mam powiedziec? Kotku, ale babcia Salomea przecież już nie żyje. stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 8:11 am
NEOZPL A ja mam pytanie co do Poll'a .. ta trzecia opcja to też była do mnie? XDD Nie jestem Lekarze..za mało odcinków ER oglądałem xDD a "Na dobre i na złe"? a "Chirurdzy"?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 9:09 am
Jukatan NEOZPL A ja mam pytanie co do Poll'a .. ta trzecia opcja to też była do mnie? XDD Nie jestem Lekarze..za mało odcinków ER oglądałem xDD a "Na dobre i na złe"? a "Chirurdzy"? To jest Szittt .. xD a ER jest genialnym serialem xDDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 9:19 am
NEOZPL Jukatan NEOZPL A ja mam pytanie co do Poll'a .. ta trzecia opcja to też była do mnie? XDD Nie jestem Lekarze..za mało odcinków ER oglądałem xDD a "Na dobre i na złe"? a "Chirurdzy"? To jest Szittt .. xD a ER jest genialnym serialem xDDDD ja właśnie teraz ubóstwiam "Grey's anatomy" heart jest przesłodkie, ma kochanych bohaterów (George!) i ciekawe przypadki (ostatnio była babka, której mięśnie zmieniały się w kości gonk )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 9:42 am