|
|
|
|
Posted: Sat Dec 06, 2008 3:10 am
Dragon_Tilburg Lorraaa Dragon_Tilburg Ik ben dus ook nieuw hier ik ben een fanatieke gamer uit her pitoreske plaatje Tilburg in Noor-Brabant Mn naam is Steven, aangenaam maar ik reageer liever op de naam: Steef op Stevie. ik zit op 4 HAVO en heb het nu wel zo'n beetje gehad. ken ik jou hier niet..? x) Ssshhh het is een geheim dat het dagicht niet kan verdragen..... stare oh oops.. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 06, 2008 4:49 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 06, 2008 5:33 am
Lorraaa Dragon_Tilburg Lorraaa Dragon_Tilburg Ik ben dus ook nieuw hier ik ben een fanatieke gamer uit her pitoreske plaatje Tilburg in Noor-Brabant Mn naam is Steven, aangenaam maar ik reageer liever op de naam: Steef op Stevie. ik zit op 4 HAVO en heb het nu wel zo'n beetje gehad. ken ik jou hier niet..? x) Ssshhh het is een geheim dat het dagicht niet kan verdragen..... stare oh oops.. xD nog een keer SHHHHHH
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 07, 2008 2:42 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 07, 2008 8:04 am
Ik heb eigenlijk nog altij geen antwoord van hem sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 07, 2008 12:34 pm
Dragon_Tilburg Lorraaa Dragon_Tilburg Lorraaa Dragon_Tilburg Ik ben dus ook nieuw hier ik ben een fanatieke gamer uit her pitoreske plaatje Tilburg in Noor-Brabant Mn naam is Steven, aangenaam maar ik reageer liever op de naam: Steef op Stevie. ik zit op 4 HAVO en heb het nu wel zo'n beetje gehad. ken ik jou hier niet..? x) Ssshhh het is een geheim dat het dagicht niet kan verdragen..... stare oh oops.. xD nog een keer SHHHHHH .... (ik zeg niks hoor.. xP)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 07, 2008 12:37 pm
Lorraaa Dragon_Tilburg Lorraaa Dragon_Tilburg Lorraaa Dragon_Tilburg Ik ben dus ook nieuw hier ik ben een fanatieke gamer uit her pitoreske plaatje Tilburg in Noor-Brabant Mn naam is Steven, aangenaam maar ik reageer liever op de naam: Steef op Stevie. ik zit op 4 HAVO en heb het nu wel zo'n beetje gehad. ken ik jou hier niet..? x) Ssshhh het is een geheim dat het dagicht niet kan verdragen..... stare oh oops.. xD nog een keer SHHHHHH .... (ik zeg niks hoor.. xP)mmoi zo, de hele wereld mag niet weten dat ik op je friendlist sta...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 07, 2008 12:42 pm
Dragon_Tilburg Lorraaa Dragon_Tilburg Lorraaa Dragon_Tilburg Ssshhh het is een geheim dat het dagicht niet kan verdragen..... stare oh oops.. xD nog een keer SHHHHHH .... (ik zeg niks hoor.. xP)mmoi zo, de hele wereld mag niet weten dat ik op je friendlist sta... hehe.. heel slim om het dan te herhalen x)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 07, 2008 12:45 pm
Lorraaa Dragon_Tilburg Lorraaa Dragon_Tilburg Lorraaa Dragon_Tilburg Ssshhh het is een geheim dat het dagicht niet kan verdragen..... stare oh oops.. xD nog een keer SHHHHHH .... (ik zeg niks hoor.. xP)mmoi zo, de hele wereld mag niet weten dat ik op je friendlist sta... hehe.. heel slim om het dan te herhalen x)Wat zou het nou zijn... xd broer & zusje...?....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 07, 2008 12:54 pm
kassiopeia Lorraaa Dragon_Tilburg Lorraaa .... (ik zeg niks hoor.. xP)mmoi zo, de hele wereld mag niet weten dat ik op je friendlist sta... hehe.. heel slim om het dan te herhalen x)Wat zou het nou zijn... xd broer & zusje...?.... xP nee x)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 08, 2008 10:31 am
gelukkig kennen jullie elkaar niet XD Anders had ik het verdacht gevonden!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 09, 2008 1:09 pm
kittyocean gelukkig kennen jullie elkaar niet XD Anders had ik het verdacht gevonden! wha...? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 13, 2008 1:10 pm
Goedemiddag. Mijn naam is Aaron Anthony Willems. Ik ben 15. Ik kom oorspronkelijk uit Limburg (Stein) maar door veel gedoe met men ouders zit ik nu in Drenthe nieuw weerdinge. Ik zit al sinds 2007 bij Gaia. Mijn hobby's zijn reizen en lekker uren achter elkaar gamen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 13, 2008 1:27 pm