|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 2:40 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 2:42 am
Oooh, fråga gärna mig om namn ifall ni glömmer någon mer gång! *expert cool *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 11:36 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 11:40 am
Mikusagi Mikusagi: *titta p� busskylt* Haha! Knutby!Sushi: -.-Mikusagi: Min mamma har sl�kt i Knutby! *mobba sin mamma* xd Sushi: o.OMikusagi: *komma p�* Men... d� har jag OCKS� sl�kt i Knutby! gonk S� har jag aldrig t�nkt p� det!Sushi: xd Mikaela Fossmo xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 4:00 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 5:50 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 7:36 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 9:48 am
Ruska *ASGARV* Detta h�nde precis nyss: Jag och Sos sitter hemma hos mig och ska ringa om ett jobb. S: Blablablabla pacman blabla N: Blablabka *RIIIIING* (<--telefonen som sitter precis framf�r oss) S&N: AaahahahAHAhaha! *b�da blir hysteriska och �r det under hela * S: *svarar inte* N: Men svara d�! xd S: Det kanske �r dem!! Det kanske �r dem! N: Men svara! S: Du f�r svara! N: Det �r din telefon!! SVARA!! S: NEJ! N: *lyfter luren UTAN att s�ga ngt* S: O_o! *mimar* s�g ngt. N: *r�cker luren till mig* S: O_O!!! *strugglar bort den och trycker den mot Nassima* N&S: *h�ller sig f�r skratt* S: *springer bort till s�ngen, bort fr�n telefonen i Nassimas hand* N: *l�gger p�* S&N: *ASGARV* S: VAD FAN! DU KAN INTE BARA L�GGA P�!! xd N: xd xd xd xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 05, 2005 7:51 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 05, 2005 1:44 pm
Krim says: kanske spela nåt spel razz Uchiha says: Snacka und s**t razz Krim says: ja razz Krim says: träffa folk..? rolleyes Uchiha says: ja............. Krim says: är inte de träffa folk... razz Uchiha says: jo......... razz Krim says: ja så vad är problemet? razz Uchiha says: There is no spoon. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 05, 2005 4:57 pm
johanna - vi hade inget lock till småburkarna jag - hade ni loppis bland dom små böckerna? johanna - xPPP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 06, 2005 9:03 am
Krim says: HAH.pagagagaahahahahahgah roflmalo hahah Krim says: jk -_- Uchiha says: Über gonk.
sweatdrop ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 06, 2005 3:59 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 11:25 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 12:50 pm
Jag och min mamma i en klädaffär Jag: blablabla (pratar om nått) Mamma: *pekar på en tröja med Bamby på* Oh, kolla en tröja med Bimbo. Jag: eek ..... rofl Hela affären stirrar på mig Jag: sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|