Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Hoi, ik ben nieuw! (Stel je zelf voor) Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 90 91 92 93 94 95 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri May 09, 2008 10:58 am

het is al een behoorlijk verhaal smile Ennuh - Gurl Powah!! Erg leuke signature banner trouwens - cute!! Maar goed, welkom bij de Guild smile Dat u het naar uwer zin mogen hebben!
PostPosted: Tue May 20, 2008 1:40 pm

Don't treat me like a puppet on a string,

Haaii biggrin
Ik zal me dan ook maar meteen voorstellen; mijn naam is samantha, sam om het kort te houden ;p Ik ben 17 jaar, 30 november wordt ik 18. Ik woon in Rotterdam biggrin Ik zit in mijn laatste jaar van de havo. Ik hou van roze xp en van kersen smaak ijs blaugh Ik hou ook veel van sport, maar zit toch wel is achter de computer ;P Ik luister veel reggae muziek en verder weet ik eigenlijk ook niet veel meer te vertellen sweatdrop vraag maar raak als je wat wilt weten wink heart
because I know how to do my thing.

AutumnGirly

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue May 20, 2008 1:47 pm

w00t welkom!! en veel succes met je laatste jaar!!
PostPosted: Tue May 20, 2008 1:51 pm

Don't treat me like a puppet on a string,

Dankje wel blaugh En gelukkig zijn al me examens *volgens mij* wel goed gegaan razz heart
because I know how to do my thing.

AutumnGirly

Kaplanka Meteorytu

PostPosted: Wed Jun 04, 2008 3:30 pm

Hoi!

Mijn naam is Justyna, ik ben 21. Ik kom uit Polen en ik ben een studente Nederlands (aan de Universiteit van Wroclaw) ^^ Ik houd van muziek en vreemde talen. Ik hoop, dat ik kan hier mijn Nederlands een beetje verbeteren, want ik weet, dat het niet goed is redface
PostPosted: Thu Jun 05, 2008 9:43 am

Hooi :d
Mijn naam is Stephanie, ik ben dus nieuw in deze guild & ook op Gaia zelf. Uhm... tja, ik woon in Belgiƫ, en ben 15 jaar. smile

stephaaaanie

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Jun 05, 2008 1:05 pm

Kaplanka Meteorytu
Hoi!

Mijn naam is Justyna, ik ben 21. Ik kom uit Polen en ik ben een studente Nederlands (aan de Universiteit van Wroclaw) ^^ Ik houd van muziek en vreemde talen. Ik hoop, dat ik kan hier mijn Nederlands een beetje verbeteren, want ik weet, dat het niet goed is redface

voor iemand die 'slecht' nederlands spreekt, doe je het verrekte goed smile Je bent zelfs al beter dan menig Nederlander, omdat je 'ik houd' goed schrijft! (de meeste mensen schrijven 'ik hou_', en het is zo'n beetje een geaccepteerde fout, terwijl het 'houden van' is...)

maar vragen... ik durf te wedden dat als jij iets wilt weten, dat iedereen je graag helpt smile
PostPosted: Thu Jun 05, 2008 1:08 pm

stephaaaanie
Hooi :d
Mijn naam is Stephanie, ik ben dus nieuw in deze guild & ook op Gaia zelf. Uhm... tja, ik woon in Belgiƫ, en ben 15 jaar. smile

welkom-heid!! Er komen hier steeds meer belgen... niet dat het een probleem is hoor - erg gezellig juist!! Zolang jullie maar niet onderling belgisch gaan praten, want dan kunnen we het niet meer lezen..... (nee mensen, zo dom ben ik nou net weer niet!!)

kittyocean
Captain

Kaplanka Meteorytu

PostPosted: Thu Jun 05, 2008 2:39 pm

kittyocean

voor iemand die 'slecht' nederlands spreekt, doe je het verrekte goed smile Je bent zelfs al beter dan menig Nederlander, omdat je 'ik houd' goed schrijft! (de meeste mensen schrijven 'ik hou_', en het is zo'n beetje een geaccepteerde fout, terwijl het 'houden van' is...)

maar vragen... ik durf te wedden dat als jij iets wilt weten, dat iedereen je graag helpt smile

4laugh Dank je wel. Ik weet, dat ik moet nog veel leren, en daarom vind ik mijn Nederlands niet zo goed.
Maar het is goed te weten, dat ik spreek verstandelijk ^^
PostPosted: Fri Jun 06, 2008 11:06 am

Kaplanka Meteorytu
kittyocean

4laugh Dank je wel. Ik weet, dat ik moet nog veel leren, en daarom vind ik mijn Nederlands niet zo goed.
Maar het is goed te weten, dat ik spreek verstandelijk ^^

je bent zeker verstaanbaar!! En anders vragen we het gewoon XP En als je graag wilt dat we alles van je verbeteren hoef je het ook maar te zeggen!!

kittyocean
Captain

Kaplanka Meteorytu

PostPosted: Sat Jun 07, 2008 1:46 pm

kittyocean

je bent zeker verstaanbaar!! En anders vragen we het gewoon XP En als je graag wilt dat we alles van je verbeteren hoef je het ook maar te zeggen!!

Ja, als ik een foutje maak, dan verbeter me natuurlijk. En als ik iets niet begrijp dan zal ik natuurlijk vragen. Het is voor me heel belangrijk, om goed Nederlands te spreken, want ik wil een vertaler zijn, en ook zeker naar Nederland gaan! 4laugh
PostPosted: Sun Jun 08, 2008 7:48 am

ik ben zeer benieuwd wat jou naar Nederland trekt XP. Zelf vind ik het niet echt een boeiend land. Ik wil hier wel blijven wonen, want ik ben er trots in, maar kan niet echt iets bijzonders vinden... maar ach, ik denk dat meer mensen dat over hun eigen land denken.

Hoeveel jaar moet je nog studeren?

kittyocean
Captain

Kaplanka Meteorytu

PostPosted: Mon Jun 09, 2008 4:06 am

kittyocean
ik ben zeer benieuwd wat jou naar Nederland trekt XP. Zelf vind ik het niet echt een boeiend land. Ik wil hier wel blijven wonen, want ik ben er trots in, maar kan niet echt iets bijzonders vinden... maar ach, ik denk dat meer mensen dat over hun eigen land denken.

Hoeveel jaar moet je nog studeren?

DE TAAL! Het Nederlands is een van de mooiste talen ter wereld. Ik heb ook vaak gehoord, dat Nederlanders zijn aardige mensen ^^ De Nederlanders zijn ook meer verdraagzaam (ik weet niet, of het een goede woord is, ik bedoel "tolerant") dan de Polen. Ik heb ook op foto's gezien, dat Nederland is zeer mooi land, en ik wil dat zien niet alleen op foto's smile

Een woordje over mijn studies - ik ben nu op 2de jaar, op mijn 3de jaar zal ik een grote exam hebben ("egzamin licencjacki" genoemd), en dan kan ik al gaan werken. Maar, als ik een doctorandus wil zijn, dan moet ik nog twee jaar studeren. Zo het is 5 jaar, ik moet dus nog 3 jaar studeren.
PostPosted: Mon Jun 09, 2008 10:57 pm

zowel verdraagzaam als tolerant kan gebruikt worden in dit geval smile Al is het niet altijd het geval. Sinds de grenzen zijn open gegaan, zijn er heel veel Polen naar Nederland getrokken, en men is bang dat die de banen van de Nederlanders 'stelen'. Het grote verschil met jou is dat je de taal al beheerst en naar Nederland wilt om Nederland, en niet om het werk.

Just so you know. Nederlanders hebben soms wat moeite met veranderingen.

kittyocean
Captain

Kaplanka Meteorytu

PostPosted: Tue Jun 10, 2008 10:53 am

kittyocean
zowel verdraagzaam als tolerant kan gebruikt worden in dit geval smile Al is het niet altijd het geval. Sinds de grenzen zijn open gegaan, zijn er heel veel Polen naar Nederland getrokken, en men is bang dat die de banen van de Nederlanders 'stelen'. Het grote verschil met jou is dat je de taal al beheerst en naar Nederland wilt om Nederland, en niet om het werk.

Just so you know. Nederlanders hebben soms wat moeite met veranderingen.

Zo de situatie in Nederland lijkt nu een beetje op de situatie in Engeland. Zo veel Polen gingen naar Engeland, en deden vaak werken, die Engelsen niet willen doen... En nu is het zo, dat vele Engelse bedrijven zeggen tegen de Engelsen: "als je in ons bedrijf wil werken, dan moet je het Pools goed spreken", want de Polen spreken vaak geen Engels. Het is voor mij een onzin, dat de Engelsen in eigen land moeten een vreemde taal spreken!

Ik kan in Nederland werken alleen als iemand me een werk aanbiedt. Anders kan niet smile
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 90 91 92 93 94 95 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games