|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 28, 2008 11:35 am
hahahahaa, jetjee !!! biggrin wat een toeval dat ik jou hier zie !!! (not rofl )
nou ben blij dat je mijn raad hebt opgevolgd ! xxxxx WELKOMM
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 29, 2008 3:20 pm
lol Hehe, thanks Cake razz En ja, dacht laat ik maar eens gaan kijken, dat kan geen kwaad toch? 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 29, 2008 6:13 pm
Jetje_x lol Hehe, thanks Cake razz En ja, dacht laat ik maar eens gaan kijken, dat kan geen kwaad toch? 4laugh
jeee tuurlijk kan het geen kwaad ! whee welkom, again ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 30, 2008 3:19 am
Welkom Jetje =D je bent bijna even lang als ik XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 30, 2008 8:29 am
kittyocean Welkom Jetje =D je bent bijna even lang als ik XD
Hehe xd Dank je razz lol
En thanks Cake, nogmaals 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 02, 2008 11:50 am
Xue, Leonie, Erik, Lorette. Van Harte Welkom. 3nodding
Ik hoop dat jullie veel plezier mogen beleven hier. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 03, 2008 1:39 am
SoundBlast, wat een ontzettend gave avatar XD je ziet er zo...zo... oud uit!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 03, 2008 9:09 am
ik woon in limburg (heerlen) ben 17 word 18 op 4 november ik speel basketball in de zomer met vrienden wat ik het liefste eet is spaghetti ben aan et leren voor automonteur ik werk ook in een garage ben gek van naruto ik ken niet veel nederlanders die dat kennen xp ik speel dit al 2 jaar ben pas nieuw in deze guild niet eens een uur ik speel dit ongeveer 2 jaar wist niet eens dat er een nederlandse guild was sweatdrop wist niet eens dat er zoveel nederlanders hieropzaten sweatdrop sweatdrop heb zover maar een nederlandse vriend hierop wil best wel meer nederlandse vrienden biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 03, 2008 12:15 pm
kittyocean SoundBlast, wat een ontzettend gave avatar XD je ziet er zo...zo... oud uit!! Ik wou eigenlijk voor een Shinigami gaan uit de Anime Bleach, maargoed. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 03, 2008 3:09 pm
everywhere1 ik woon in limburg (heerlen) ben 17 word 18 op 4 november ik speel basketball in de zomer met vrienden wat ik het liefste eet is spaghetti ben aan et leren voor automonteur ik werk ook in een garage ben gek van naruto ik ken niet veel nederlanders die dat kennen xp ik speel dit al 2 jaar ben pas nieuw in deze guild niet eens een uur ik speel dit ongeveer 2 jaar wist niet eens dat er een nederlandse guild was sweatdrop wist niet eens dat er zoveel nederlanders hieropzaten sweatdrop sweatdrop heb zover maar een nederlandse vriend hierop wil best wel meer nederlandse vrienden biggrin ā¢ā„⢠Hoi, ^^ welkom. vrienden maken zal wel lukken, zolange mensen actief zijn whee ā¢ā„ā¢
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 04, 2008 10:37 am
Welkomheid! Naruto ken ik wel, maar in mij zal je geen fan vinden XD Er zijn vast wel guild members die het wel leuk vinden smile en automonteur.... handig!! Die zijn altijd nodig =D Nou ja, nog steeds welkom!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 09, 2008 11:18 am
Welkomm everywhere1 ! (: bij mij was het helemaal niet zo, ik had meteen bijna alleen maar nederlandse vrienden.. weet neit eens meer hoe dat kwam surprised en hier zijn best wel veel mensen geinteresseed in nurato dacht ik.. ik had er voor gaia nog nooit van gehoord zelfs.. redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 5:48 am
Ik zal me dan ook maar ff snel voorstellen. Mijn naam is Jaap ben 17 jaar, woon in Harlingen(friesland) Ik zit in het 2de jaar van de opleiding Detailhandel op het ROC Friese Poort te Leeuwarden. Mijn hobby's zijn: gamen ,voetballen, basketballen, slapen,anime, en uitgaan. Wat valt er nog meer over mij te vertellen... uhm ik werk bij de Scapino op het moment. uiteindelijk doel is een eigen zaak op te starten. Ik speel al Gaia sinds februari 2006. Mijn account is vorig jaar gehackt ben toen bijna 500k aan spullen verloren, ben tussendoor 7 maanden gestopt met gaia voordat ik verder ging op mn mule(GundamWings)^^. Uhm nog wat meer info over mezelf dan maar: Ik wordt beschouwd als een aardige gast, ben van nature vrij rustig en hou me vaak wat op de achtergrond. maar ben niet zo schuw om mijn mening niet te durfen uiten. Ik ben redelijk lui, nooit op tijd en hou erg van sport. Mensen zeggen dat ik veelal met droge humor strooi terwijl ik nooit echt probeer grappig te zijn, lachen ze toch vaak om me/of uit. LOL Anyway ikd enk dat ik hiermee wel een relijk goed beeld van me heb geschept.
PS: Leuk jullie allemaal te ontmoeten btw. mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 7:14 am
wat zonde dat je account is gehacked sad Ik zou daar zo flink van balen!!
welkom anyway!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 09, 2008 7:39 am
Hay! Ik ben Marieke & woon in Belgiƫ. Hier op gaia noemen de meeste mensen mij Twinkle,Twinkie,Mary,muffin,... Mijn verjaardag is op 22 december. Ik ben 14 jaar oud. Ik zit nu in mijn derde middelbaar ((humane wetenschappen)). 3 jaar geleden begon ik met gaia, en kan sinds dan niet meer zonder XP Ik ben crew member van de guild "It's A Girl Thing". Ik ben gek op muffins, vandaar mijn bijnaam muffn D: Hobbys heb iok niet echt, behalve jeugdbeweging: VKSJ. Ik klink als een mannenhater, aangezien ik in twee verenigen zit met alleen aar meisjes, maar dat ben ik dus NIET. Op gaia amuseer ik mij in towns, de guild it's a girl thing, chatterbox en avi 'opmaken'. Dit is een van de eerste keren da ik nederlands praat op gaia : o Ik ben op dit moment inspiratieloos en weet niet wat te schrijven. mss post ik latezr nog wat meer over mij...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|