|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 3:57 am
Hakuna Matata! What a wonderful phrase! Hakuna Matata! Ain't no passing craze! .....@Whur - oO eu heim...
@Kerstin - bom, c q sabe neah... a fome eh tua... eu cumi bolaxinha de leite e tomei chá... =D ..... It means no worries for the rest of your days! It's our problem-free philosophy! Hakuna Matata! Hakuna Matata! Hakuna Matata!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 4:01 am
whur - e bigode falso, não se esqueça do bigode falso!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 4:06 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 4:06 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 4:07 am
Hakuna Matata! What a wonderful phrase! Hakuna Matata! Ain't no passing craze! .....naum podemos nos ekecer do xapéuzinho neah... XD ..... It means no worries for the rest of your days! It's our problem-free philosophy! Hakuna Matata! Hakuna Matata! Hakuna Matata!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 4:10 am
cigarrinho to sem chapeu...
pera ai resolvo isso
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 4:12 am
Hakuna Matata! What a wonderful phrase! Hakuna Matata! Ain't no passing craze! .....@Whur - agora sim... XD
@Tio - fala peahzito!!! baumz??? ..... It means no worries for the rest of your days! It's our problem-free philosophy! Hakuna Matata! Hakuna Matata! Hakuna Matata!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 4:12 am
oi himura
tem um monte de item que eu quero comprar, mas to esperando os itens desse mes pra ver se valem a pena ou nom
apesar de que talvez eu compre pelo menos uma carta pra ver, se nom gostar eu vendo o.o"
fazer isso xD
[edit]
A sealed pulou de 12k pra 18k e menos de 24h gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 4:14 am
tava 12 ontem? gonk
sempre que eu vejo ta 18 u.u
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 4:14 am
Hakuna Matata! What a wonderful phrase! Hakuna Matata! Ain't no passing craze! .....@Kerstin - aaaa como eu kiria t dinhero sobrando assim... =/ ..... It means no worries for the rest of your days! It's our problem-free philosophy! Hakuna Matata! Hakuna Matata! Hakuna Matata!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 4:16 am
gold aqui nesse forum anda meio complicado
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 4:17 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 4:20 am
Kerstin Kanehon tem um monte de item que eu quero comprar... gonk eu então nem se diga kero quase tudo do gaia XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 4:20 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 4:22 am
Hakuna Matata! What a wonderful phrase! Hakuna Matata! Ain't no passing craze! .....@Kerstin - Ui!!!!! eek
@Tio - eu soh kero fexa meus dream... mas pra um deles eu preciso de 6 katana... gonk
@Whur - soh lamento msm... XD ..... It means no worries for the rest of your days! It's our problem-free philosophy! Hakuna Matata! Hakuna Matata! Hakuna Matata!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|