Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Hoi, ik ben nieuw! (Stel je zelf voor) Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 88 89 90 91 92 93 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

S_Q

PostPosted: Thu Feb 28, 2008 1:55 pm

Haii, ik stel me ff kort voor.

Ik ben Xue Qin (das mijn voornaam) en ik ben 25 jaar (wordt dit jaar 26). Zoals je al ziet ben ik wat langer op Gaia bezig. Kort geleden had ik besloten om Gaia op een pauze te zetten, maar nu ik weer extra tijd heb, ben ik er weer smile . Voor de rest zit ik in mijn laatste afstudeerjaar op een hogeschool (ff doorbijten en afstuderen!).

Verder ben ik chinees van afkomst, maar ik ben hier geboren en getogen (100% kaaskop eigenlijk dus), spreek daarom ook beide talen goed (kantonees, kom dus niet met mandarijns razz ). Vraag maar raak als je nog wat wilt weten.

Naja, dat was het weer, ben weer ff verder, hoop werk nog te doen!

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
PostPosted: Sat Mar 01, 2008 4:40 am

5 nieuwe leden, Welkom!!!

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Mar 01, 2008 8:01 am

Welkom! =D
PostPosted: Tue Mar 04, 2008 1:15 pm

de instroom is inderdaad de laatste tijd hoog =D Welkom allemaal!!

En eindelijk iemand die ouder is dan ik XD! Welkom SQ~!

kittyocean
Captain

S_Q

PostPosted: Wed Mar 05, 2008 11:22 am

kittyocean
de instroom is inderdaad de laatste tijd hoog =D Welkom allemaal!!

En eindelijk iemand die ouder is dan ik XD! Welkom SQ~!

Is dat een goed teken? razz Dankje smile
PostPosted: Wed Mar 05, 2008 11:57 am

ik voelde me wat bejaard hier XD

kittyocean
Captain

babyfoxx

PostPosted: Wed Mar 05, 2008 12:34 pm

WElkom allemaal!! blaugh rofl

xx leonie
PostPosted: Wed Mar 05, 2008 1:08 pm

^ wat een schattige avi!!

kittyocean
Captain

Lollipop Massacre

PostPosted: Tue Mar 11, 2008 6:03 am

nou, dan zal ik mijzelf oowk even voorstellen dan:

ik ben Leonie, 14 jaar en woon in een één of ander boerengat in twente stare
lengte en gewicht vin ik nou niet egt intressant, maar voor als je het égt wil weten: iets als 1.75 en 55kg... zoiets, ik ga dat iet elke dag opmeten..
ik hou van muziek, het is mijn passie, en ik wil later, als ik goed genoeg ben, gitaar spelen in een band. het liefst oowk zingen, maar voor het behoud van de trommelvliezen zal ik dat maar even laten^^
en ik hou dan vooral van emocore, rock, hardcore(NIET de nederandse boemboem hardcore) of zoiets dergelijks^^
voor de rest hou ik van tae-kwondo, computeren biggrin en zo op z'n tijd lekker bunkeren sweatdrop
ik vind het egt ontzettend irritant als mensen erg kortzichtig zijn, maar voor de rest ben ik niet zo snel geïrriteerd smile

nou, dat was het geloof ik dan wel zo'n beetje..
ow ja, ik wil later misschien nog een jaar highschool doen in amerika, als ik genoeg geld heb xd
PostPosted: Tue Mar 11, 2008 1:51 pm

Dat klinkt als een zeer energiek leven smile Welkom!!

kittyocean
Captain

Erik-kun

PostPosted: Thu Mar 27, 2008 12:05 pm

ook effe voorstelle, Ik ben Erik.

Ik ben nu 17, wordt 18 in Juli, heb Rood haar van mezelf, blauwe ogen, ben 1.85, gewicht doet er nooit zo toe maar voor de mensen die het willen weten, ik weeg 55 Kg.

Mijn droom was uiteindelijk in de film te gaan werken, vooral Animatie (liefst iets als Aardman, niet van die overdone rotzooi van Disney of Dreamworks of whoteva), maar helaas, ik kon niet naar de gewenste school (beetje hoge eisen xD) en ik ga nu na de HAVO (als ik dit jaar me examen haal) Grafimediatechnologie studeren.
Qua Muziek luister ik veel naar rock, eerst veel metal (doe ik nu nog steeds hoor) maar ik ben als het ware mijn spectrum gaan verbreeden (of zoiets), het enige dat ik tegenwoordig niet luister zijn van die ganster hip-hop negers (jeweetwel, met 50 vrouwen, veel centen, neppe velgen, zijn er trots op dat ze zwart zijn (zo zeggen zij het) en tegelijkertijd een deal hebben met een blanke blonde). En van die R&B jankmuziek.
Mijn hobby's zijn ehm... multimedia maken (films, verhalen, websites, games, etc. Alleen muziek wil nog niet zo lukkken xD), Beetje met computers klieren enne... Duiken biggrin .
kheb trouwens ook een piepkleine autistische afwijking, alleen niet genoeg om het als excuus te gebruiken.
Ik heb werkelijk een schijthekel aan 'zomaar' ruzie, ik begrijp niet dat mensen niet normaal kunnen doen tegen iemand die ze 'gewoon niet mogen'.

Wil je nog meer weten? dan vraag je het maar razz
PostPosted: Thu Mar 27, 2008 2:33 pm

de aanhouder wint! ik ken iemand die 3maal een toelatingsexamen deed en pas bij de derde keer werd aangenomen!!

Welkom!!

ooo.... en duiken?! Advances Open Water hiero! (PADI) en Snorkelmartelaardocent

kittyocean
Captain

Jetje_x

PostPosted: Thu Mar 27, 2008 7:33 pm

Hmm, nou, laat ik me dan ook maar even voorstellen hiero smile

Lorette, ik ben 18 jaar (19 in Juni) en kom uit een plaatsje ergens in het midden van het land. ^^ Bruin haar en blauwe ogen, ik ben rond de 1.64 lang en weeg zo'n 70 kilootjes. Precies weet ik het niet, het interesseert me namelijk geen bal. whee

Qua sporten doe ik aan badminton (we zijn dit jaar kampioen geworden) en dansen (alweer zo'n 11 jaar) en ik heb nog steeds het plan om weer te gaan zwemmen. Naast sporten vind ik het erg leuk om bezig te zijn met mn handen, ik maak mn eigen sieraden, help in het huis met de klusjes, kan haken, borduren, breien, en meer van dat soort dingen xp
Ook game ik best vaak, ik puzzel en fiets in mn vrije tijd, kijk graag films en luister continu naar muziek. Rock en metal hebben op het moment mijn voorkeur, maar ik luister eigenlijk naar bijna alles.

Op het moment heb ik geen studie, na mn slagen van het VWO vorig jaar ben ik begonnen met Natuur- en Sterrenkunde, alleen dat heb ik maar een paar maanden volgehouden. Nu werk ik ipv studeren, ben ook net aangenomen in het dierenpark hier in de buurt, altijd een kinderdroom geweest om daar te werken, ook al is het niet precies waar ik toen aan dacht ^^ Maar misschien komt daar nog wel verandering in, ben van plan om volgend jaar te beginnen met een studie Dierkunde, of Dierwetenschappen, dus wie weet 3nodding

Pfieuwh, wat nog meer?
Persoonlijk vind ik mezelf toch wel een aardige meid, ik heb redelijk wat voor anderen over en ben nooit te beroert om iets extra's te doen. Ik kan zeer goed luisteren en sta altijd voor mensen klaar. Maar, ik kan ook errug hard zijn, zodra ik het gevoel heb dat ik word aangevallen op wie ik ben. Maar, gelukkig gebeurd dat niet zo heel veel. Ik hoor mn vrienden nog praten over één van mn uitvallen van 4 jaar geleden sweatdrop
Ook heb ik een geweldig lieve vriend, helaas woont die op het moment in The States, alleen dan wel in California wink Ieder nadeel heeft zn voordeel whee

Anyway, dat was het wel zo'n beetje voor nu, als je iets wilt weten, gewoon vragen. Over het algemeen bijt ik niet wink
PostPosted: Fri Mar 28, 2008 9:21 am

^_^ hoi, Welkom Jetje.

Zo te horen een actieve meid ^^

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Jetje_x

PostPosted: Fri Mar 28, 2008 9:32 am

Thanks Darlaa ^^

Ach, doe mn best 3nodding
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 88 89 90 91 92 93 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games