|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2010 10:23 am
Post gerust hier, want jij hebt ook talent =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 11, 2011 11:52 am
Hier ben ik nu mee bezig .. 
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 12, 2011 2:56 am
pretty pretty hair.... eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 12, 2011 11:05 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 12, 2011 11:16 am
ik voel me slecht qua kunst
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 12, 2011 11:44 am
yer awsome @dashy je bent nog altijd beter dan ik ik kan ook niet zo goed tekenen ben al blij als ik mijn avi getekend krijg XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 12, 2011 3:14 pm
loving~dolphins yer awsome @dashy je bent nog altijd beter dan ik ik kan ook niet zo goed tekenen ben al blij als ik mijn avi getekend krijg XD gewoon oefenen dames wink oftewel doen (luistert niet naar eigen advies XD) hier is mijn art klaar .. Link art
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 13, 2011 1:34 am
KisaraGirl loving~dolphins yer awsome @dashy je bent nog altijd beter dan ik ik kan ook niet zo goed tekenen ben al blij als ik mijn avi getekend krijg XD gewoon oefenen dames wink oftewel doen (luistert niet naar eigen advies XD) hier is mijn art klaar .. Link artik ben geen dame...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 13, 2011 1:51 am
Dashy93 KisaraGirl loving~dolphins yer awsome @dashy je bent nog altijd beter dan ik ik kan ook niet zo goed tekenen ben al blij als ik mijn avi getekend krijg XD gewoon oefenen dames wink oftewel doen (luistert niet naar eigen advies XD) hier is mijn art klaar .. Link artik ben geen dame... Haha en heren dan XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 13, 2011 1:54 am
KisaraGirl Dashy93 KisaraGirl loving~dolphins yer awsome @dashy je bent nog altijd beter dan ik ik kan ook niet zo goed tekenen ben al blij als ik mijn avi getekend krijg XD gewoon oefenen dames wink oftewel doen (luistert niet naar eigen advies XD) hier is mijn art klaar .. Link artik ben geen dame... Haha en heren dan XD okay
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 13, 2011 3:59 am
Dashy93 KisaraGirl Dashy93 KisaraGirl loving~dolphins yer awsome @dashy je bent nog altijd beter dan ik ik kan ook niet zo goed tekenen ben al blij als ik mijn avi getekend krijg XD gewoon oefenen dames wink oftewel doen (luistert niet naar eigen advies XD) hier is mijn art klaar .. Link artik ben geen dame... Haha en heren dan XD okay Heb je die art in je sig gemaakt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 13, 2011 4:18 am
KisaraGirl Dashy93 KisaraGirl Dashy93 KisaraGirl gewoon oefenen dames wink oftewel doen (luistert niet naar eigen advies XD) hier is mijn art klaar .. Link artik ben geen dame... Haha en heren dan XD okay Heb je die art in je sig gemaakt? zou ik willen =P nee, die is van gaia dit is van mij
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 13, 2011 4:53 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 13, 2011 5:01 am
Dashy93 KisaraGirl Dashy93 KisaraGirl Dashy93 KisaraGirl gewoon oefenen dames wink oftewel doen (luistert niet naar eigen advies XD) hier is mijn art klaar .. Link artik ben geen dame... Haha en heren dan XD okay Heb je die art in je sig gemaakt? zou ik willen =P nee, die is van gaia dit is van mij Eens ff koekeloeren smile Niks mis mee toch? Vooral de engel is mooi heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|