|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 7:09 am
Chibi_Chocobo jag hade tråkigt  ...skev... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 7:33 am
halcyon. robot chant tjet är sjukt gullig. ^^ rolleyes ninja cosplay till moi kanske? biggrin menar du seriöst..? eek eek ehh... nånting säger mig att du kommer få ganska possetiva reaktioner xd chibikun> eek heart it's teh cute whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 7:48 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 8:43 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 8:45 am
Chibi_Chocobo jag hade tråkigt  mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 8:50 am
Tycker denna är väldigt gullig whee Om det är nån som tycker att det är lite äckligt så tar jag bort den sweatdrop Yaoi
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 8:52 am
Petsy Tycker denna är väldigt gullig whee Om det är nån som tycker att det är lite äckligt så tar jag bort den sweatdrop Yaoi De gor ju inget... da ar det val anda shonen-ai?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 8:58 am
Petsy Tycker denna är väldigt gullig whee Om det är nån som tycker att det är lite äckligt så tar jag bort den sweatdrop Yaoi Äh, det där är ju inte äckligt (:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 9:01 am
Petsy Tycker denna är väldigt gullig whee Om det är nån som tycker att det är lite äckligt så tar jag bort den sweatdrop Yaoi Haha, den blonda ser ut som en tjej! stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 9:08 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 10:37 am
fast jag tycker inte alls att det var en av de finare shounen-ai bilderna jag sett... ._.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 11:59 am
bilder pa folk som kramas ar helt OK smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 12:06 pm
icedrop jag vill se bilder från nemos födelsedagsfest! xd Yannah, har anna eller markus lagt upp bilder nånstans? Ingen aning. Ska fraga Anna nar hon kommer hem. Jag har inte sett nagra bilder...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 12:08 pm
~Rufus-kun~ halcyon. robot chant ~Rufus-kun~ halcyon. robot chant Petsy Tycker denna är väldigt gullig whee Om det är nån som tycker att det är lite äckligt så tar jag bort den sweatdrop Yaoi meh, jag som förväntade mig värsta heta hardcore yaoin juh! *besviken* domokun gonk xd såhär liksom wtf? kommer här o säger Yaoi när det inte är någonting? vad är det för stil!? *tycker någon borde posta yaoi men varna människor för att trycka på länken* 3nodding g? mah mother ish sitting next to me gonk "mamma: vad är yaoi?" "me: Det är någonting man äter 3nodding ... <.<....>.>" you can post domokun *asg*yaoi. som man äter.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|