|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 01, 2005 7:50 am
Elfinzu Owh ja en ik ben de presenatator/organisator van de halloween ball! Ik heb een assistent nodig dus stuur een pm dan zal ik kijken of je geschikt ben. P.s Kittyocean is ook een presentator wink Gelukkig hebben we nog enige regeltijd XD De 'prijs' van de pompoenenjacht is af, nu nog de pompoenen maken XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 01, 2005 7:57 am
Ik heb 110% vertouwen in je dat die pompoenen mooi zullen zijn razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 01, 2005 8:44 am
Kyaah XD High Standards XD De 'prijs' is in ieder geval met een tablet gemaakt; dus geen pentekening. Is aan de kwaliteit te zien, maar ben er niet ontevreden over XD
Ik weet nog niet of ik de pompoenen met MS Paint maak of Adobe....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 7:49 am
Gaya von Dutch's outfit is compleet!!!! Heel erg bedankt Zakou Nenharma voor de laatste broek!
Angelic Pendant en Zony Mp3 player zullen we maar niet vragen, ne? XD Misschien krijgen we ooit iets moois ter vervanging!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 7:52 am
kittyocean Gaya von Dutch's outfit is compleet!!!! Heel erg bedankt Zakou Nenharma voor de laatste broek! Angelic Pendant en Zony Mp3 player zullen we maar niet vragen, ne? XD Misschien krijgen we ooit iets moois ter vervanging! congrats!!!!! gaia von dutch ^_^ En jij ook Kittyocean!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 7:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 8:13 am
kittyocean Gaya von Dutch's outfit is compleet!!!! Heel erg bedankt Zakou Nenharma voor de laatste broek! Angelic Pendant en Zony Mp3 player zullen we maar niet vragen, ne? XD Misschien krijgen we ooit iets moois ter vervanging! graag gedaan ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 29, 2005 4:35 am
------------ { domokun } XDmastersays:
gaya kom eens online ninja ------------
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 31, 2005 4:50 am
XDmaster3 ------------ { domokun } XDmastersays:
gaya kom eens online ninja ------------ Ik heb haar gezien, met kerst. o.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 05, 2006 11:49 am
Zakou Nenharma XDmaster3 ------------ { domokun } XDmastersays:
gaya kom eens online ninja ------------ Ik heb haar gezien, met kerst. o.------------- {my mood: smile } XDmastersays:
ja ik ook maar net toen ik haar iets stuurde ging ze ofline en nu heb ik nog steeds een trade waiting bij gaya sweatdrop ------------
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 05, 2006 11:59 am
Gaya was op vakantie XD Sorry!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 06, 2006 6:28 am
kittyocean Gaya was op vakantie XD Sorry!!! ------------ {my mood: smile } XDmastersays:
maakt niet uit 3nodding ------------
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|