|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 6:56 am
Ik ben dus Hilde, het overbuurmeisje van Uumie.
Ik ben 17 jaar, geboren op 28 maart 1988. Ik kom oorspronkelijk uit Hamborn, Duitsland, ben hier komen wonen toen ik 11 was. Ehm... ik zit op dit moment op 5 VWO. Mijn hobbies zijn tekenen en schrijven plus uitgaan en basketballen.
Dat was het wel eik. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 7:02 am
Hilde Ik ben dus Hilde, het overbuurmeisje van Uumie. Ik ben 17 jaar, geboren op 28 maart 1988. Ik kom oorspronkelijk uit Hamborn, Duitsland, ben hier komen wonen toen ik 11 was. Ehm... ik zit op dit moment op 5 VWO. Mijn hobbies zijn tekenen en schrijven plus uitgaan en basketballen. Dat was het wel eik. smile Moest je nou weer zeggen dat ik je overbuurmeisje ben? xd Vaarwel anonimiteit! Nee hoor, geintje smile Welkom!! En gedraag je... twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 12:55 pm
Anne Heersma Aislin-Sedai Heej ^^ Ik ben Myrthe, ben 14 en ik kom uit Friesland (maar ik kan geen Fries razz ) Uhm mijn hobby's zijn tekenen, lezen en verhaal schrijven en ik hou heel erg van fantasy, anime en muziek. Ik speel viool enne.. nja.. dat was het. Mijzelf in 4 woorden (zag ik ergens staan): Verlegen, lief, saai en knuffelig. hey aisje razz ~! ach komop, jij bent heus niet saai! ik ken je wel langer dan vandaag wink Okee, okee, ik ben niet saai razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 12:57 pm
Hilde Ik ben dus Hilde, het overbuurmeisje van Uumie. Ik ben 17 jaar, geboren op 28 maart 1988. Ik kom oorspronkelijk uit Hamborn, Duitsland, ben hier komen wonen toen ik 11 was. Ehm... ik zit op dit moment op 5 VWO. Mijn hobbies zijn tekenen en schrijven plus uitgaan en basketballen. Dat was het wel eik. smile WOOOOO ik ben 10 dagen ouder
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 3:55 am
Hoi hoi!
Ik ben nieuw in dit guild en op Gaia, dus ik kom me even voorstellen. Ik heet Lieke, ben 16 jaar oud en woon in Gelderland. Ik hou van films kijken, muziek luisteren, surfen, manga lezen enz. Ik luister graag naar Japanse muziek, vooral naar Ayumi. Ik weet dat mijn avatar nogal saai is, maar dat gaat nog wel veranderen.. Ik ben druk aan het sparen om nieuwe kleren te kopen smile
Groetjes, Lieke
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 3:56 am
Lieke.v Hoi hoi! Ik ben nieuw in dit guild en op Gaia, dus ik kom me even voorstellen. Ik heet Lieke, ben 16 jaar oud en woon in Gelderland. Ik hou van films kijken, muziek luisteren, surfen, manga lezen enz. Ik luister graag naar Japanse muziek, vooral naar Ayumi. Ik weet dat mijn avatar nogal saai is, maar dat gaat nog wel veranderen.. Ik ben druk aan het sparen om nieuwe kleren te kopen smile Groetjes, Lieke nogmaal welkom bij deze guild ^_^ als je vragen hebt kun je ze stellen aan mij of aan 1 van van de andere leden 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 4:01 am
Bedankt, dat zal ik doen smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 4:03 am
Lieke.v Bedankt, dat zal ik doen smile okies biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 2:17 am
Ik ben Kisara ( Natasha ) ben 18 jaar, ben een anime en manga fan, ik lees fanatasie boeken en ik ga de opleiding It Mediaproductie doen. Ik woon in Nederlands ben een Nederland, ik hou ook films, oude games spelen, japanse muziek luisteren en ook gewone westerse, rock, rap en heleboel meer, ook teken ik graag en ik op het moment wil ik heel graag een Ninja Headband blaugh Dus donaties mag wel hoor blaugh wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 2:20 am
ah man ziej dan hoe vet gaaf dat phoenix spul is!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 2:47 am
Ik vind die nieuwe Donation Items nogal prut ._.'
@Kisara Welkom, volgens mij ken ik je wel <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 2:50 am
Lucifer Luscious Ik vind die nieuwe Donation Items nogal prut ._.'
@Kisara Welkom, volgens mij ken ik je wel <3 Ja vindt ik eigenlijk ook wel ik had voor de phoenix gekozen maar die stond van geen meter maar zo een bone hoedje vindt ik toch wel lache. Ja dat zei Kuma dat je met kende ofzo blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 2:51 am
KisaraGirl Lucifer Luscious Ik vind die nieuwe Donation Items nogal prut ._.'
@Kisara Welkom, volgens mij ken ik je wel <3 Ja vindt ik eigenlijk ook wel ik had voor de phoenix gekozen maar die stond van geen meter zo een hoedje vindt ik toch wel lache. Ja dat zei Kuma dat je met kende ofzo blaugh Zat jij niet eerst op 1 of ander Dragonball forum ._. ? Geloof toen ik nog Safireth als nickname had @_@
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 3:02 am
Lucifer Luscious KisaraGirl Lucifer Luscious Ik vind die nieuwe Donation Items nogal prut ._.'
@Kisara Welkom, volgens mij ken ik je wel <3 Ja vindt ik eigenlijk ook wel ik had voor de phoenix gekozen maar die stond van geen meter zo een hoedje vindt ik toch wel lache. Ja dat zei Kuma dat je met kende ofzo blaugh Zat jij niet eerst op 1 of ander Dragonball forum ._. ? Geloof toen ik nog Safireth als nickname had @_@ Mja een forum van supersaiyan3 en animexl. Zou best kunnen ik weet daar niet echt meer wat van van dat forum.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 3:06 am
Lucifer Luscious KisaraGirl Lucifer Luscious Ik vind die nieuwe Donation Items nogal prut ._.'
@Kisara Welkom, volgens mij ken ik je wel <3 Ja vindt ik eigenlijk ook wel ik had voor de phoenix gekozen maar die stond van geen meter zo een hoedje vindt ik toch wel lache. Ja dat zei Kuma dat je met kende ofzo blaugh Zat jij niet eerst op 1 of ander Dragonball forum ._. ? Geloof toen ik nog Safireth als nickname had @_@ Safireth??! k0mt me wel bekend v0or blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|