|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 12, 2005 3:28 pm
.~Horsie~Anne~.  this niks geworden, ik wou een mooie ster maken maar dit is beginners werk talk2hand ik vind 't wel mooi hoor ^_^ *is gek op lichtjes & sterren* je zou het meschien ook leuk voor een kerst kaartje ofzo kunnen gebruiken ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 13, 2005 10:19 am
~[Hikari]~ .~Horsie~Anne~.  this niks geworden, ik wou een mooie ster maken maar dit is beginners werk talk2hand ik vind 't wel mooi hoor ^_^ *is gek op lichtjes & sterren* je zou het meschien ook leuk voor een kerst kaartje ofzo kunnen gebruiken ... Ik vind dat blouwe er om heen wel mooi gelukt 3nodding als je geen photoshop hebt welk programma gebruik jij dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 13, 2005 1:35 pm
Darlaa ~[Hikari]~ .~Horsie~Anne~.  this niks geworden, ik wou een mooie ster maken maar dit is beginners werk talk2hand ik vind 't wel mooi hoor ^_^ *is gek op lichtjes & sterren* je zou het meschien ook leuk voor een kerst kaartje ofzo kunnen gebruiken ... Ik vind dat blouwe er om heen wel mooi gelukt 3nodding als je geen photoshop hebt welk programma gebruik jij dan? paint shop pro 8, ik vind het een fijn programma rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 1:39 pm
een tekening door mij gemaakt whee ---->  tis niet de mooiste van de wereld maja keb mijn zalig geamuzeerd dit te tekenen tijdens mijn examen-pauze's xd 3nodding hope you like 3nodding (tekening van de uchiha brothers : Naruto)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 2:57 pm
saiyen_bra een tekening door mij gemaakt whee ---->  tis niet de mooiste van de wereld maja keb mijn zalig geamuzeerd dit te tekenen tijdens mijn examen-pauze's xd 3nodding hope you like 3nodding (tekening van de uchiha brothers : Naruto) mooi plaatje hur! niks mee mis!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 3:13 pm
.~Horsie~Anne~. saiyen_bra een tekening door mij gemaakt whee ---->  tis niet de mooiste van de wereld maja keb mijn zalig geamuzeerd dit te tekenen tijdens mijn examen-pauze's xd 3nodding hope you like 3nodding (tekening van de uchiha brothers : Naruto) mooi plaatje hur! niks mee mis! dankje now i'm HAPPY whee biggrin whee biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 4:40 am
even een WIP, ben trots hoe de achtergrond is gelukt heart nu nog de rest inkleuren sweatdrop Line art niet door mij dus sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 6:39 am
Chibs, dat is geweeeeeeeeeldig! eek heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 6:47 am
hijs echt sjiek!! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 7:08 am
Yep 3nodding Oranjekorfbalpizza is gek op veertjes, hij moet wel heel erg gek op veertjes zijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 10:03 am
ik mocht van kittyocean een plaatje inkleuren, niet zo perfect want ik heb geen photoshop sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 10:09 am
niet slecht. ziet er heel super uit. een beetje blauwig maar ja wat wil je met een zwempak? rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 11:44 am
Ik vind hem super! Maar heel weinig mensen doen de moeite om het haar goed te kleuren =D 3nodding It RULES!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|