Ota 10g. |
Kiitos! <3 |
|
74% |
[ 44 ] |
No jos kerran tyrkytetaan... >>; |
|
25% |
[ 15 ] |
|
Total Votes : 59 |
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 9:07 am
Minä säästän tällä hetkellä rahaa halpaan pikkuitemiin nimeltään Blue web stockings [taisi maksaa 2600 g jos oikein muistan]. Enää muutama sata goldia, ja sen jälkeen ei taidakaan olla mitään hankittavaa. En pidä rahalla pröystäilystä avan suhteen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 10:51 am
Ihan Chuck Norris-liinaa tavoittelen ja myös demonic pendantia, kun sopivat nykyiseen ulkoasuun, ainakin omasta mielestä... sweatdrop
En kyllä rupea säästämään mitään enkelijuttua varten joka maksaa miljoonia tai johonkin sädekehään... menisi varmaan kymmenen vuotta tai yli että saisin miljoonan. gonk
Ja ei ole muuten ollut enempää kuin 15k puhtaana, olen hidas 'tienaaja'. Mutta kaiketi yritän onneani noissa 1k kaupoissa, jos lykästäisi...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 3:48 am
Säästän uusia hiuksia varten. En ole vielä päättänyt, että onko se Romantic vai Warrior (joka tapauksessa musta), mutta aika paljon puuttuu vielä. Olen nyt niin uusi, ettei ole avalle tullut mitään ostettua. Sitten kun se on ostettu, säästän... No, tässä se "pakko saada"- lista on.  Complex Shirt, Belted Pants ja Dark Cape vain tuntuvat tähän hätään melkoisen mahdottomilta, sen verran kalliita sattuvat olemaan. Ja tuossa on se Warrior tucca mikälie nyt onkaan. Taitaapa vielä mieli muuttua.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 12, 2006 2:27 am
tällä hetkellä tohon mun questiin^^ kun ihmiset ei tunnu tajuavan lahjotella :--DDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 13, 2006 5:50 am
Yritan saastaa portableisiin. Yhyhyhyy... puuttuu ainakin yli puolet, eika se tilanne siita parane ainakaan kolmeen vuoteen. >_>; Snif.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 14, 2006 2:25 am
...sanokaas.
Kui helvatussa nuo sealedit on päälle 10k kaikki tuolla marketplacessa?! gonk Noh... kaikki halvemmat ilmeisesti menneet...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 16, 2006 1:50 am
Chyaku Norisu Scarf! Tavoitteet vaihtuivat. Sen jälkeen tähtäimessä on Coco Kitty Plushie. Nyt on kultaa jo lupaava määrä. 666! OMFG! Kunhan ihmeen Gaiapomot (xD) saisivat asiat niin, että olisi mahdollista tehdä "lahjoituksia" ihan kännykällä, niin minulla ei olisi mitään hätää. Mutta nyt. 30,000?! Höpöhöpö. Vastahan minä näin niitä Cocoja kahdellakymmenellä tonnilla myytävänä. Vai oliko se harhaa?
Ei auta muuta kuin yrittää vaan kärsivällisesti tienata, eikö niin? Ei ole kuitenkaan tähtäimessä mitään miljoonaa maksavaa turhaa härpäkettä, joten ehkä minulla on mahdollisuuksia. Katsokaapas avatariani nyt. Ei näytä enää niin paljon noopilta kuin ennen? Eihän? Pystynmihinvain. Suuruudenhullu mieliala.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 16, 2006 10:57 am
Mä säästän kultaa keijusiipiä varten... Mä kyl tosin inhoon säästämistä. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 18, 2006 1:29 am
Mie en itseasiassa säästä mihinkään. En oo aikoihin katellutkaan mitään itemejä. eek Mutta ihan jees, kun sitä rahaa kertyy nyt säästöö, jos joskus osuu jotain kivaa mutta kallista silmään. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 2:52 pm
No eiköhän sillä jotain roinaa tuu ostettua täältä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 20, 2006 2:02 am
EII, mitä menin tekemään gonk ostin solmion, vaikka säästin .-_.- -laseihin!... Mut on tää solmio kiva blaugh
Rahaakin kului melkein hukkaan, kun ostin nykyisen hameeni ja villapaidan. Voi kökkö. En saa ikinä musketeer toppia...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 20, 2006 3:34 am
Minä tuhlaan kultani yleensä perustavaroihin, kuten aurinkolaseihin, vöihin ja muihin asusteisiin. Niillä on helppo muunnella avattaren väritystä. Silloin tällöin tulee hommattua kuukauden donation itemikin tai joku vähän vanhempi, mutta varsinaisesti en kysele mitään. Golden laurelsit kyllä viehättävät silmää, mutta annan niiden olla, sillä minun pitäisi myydä liikaa omaisuuttani jotta saisin ne.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 26, 2006 4:02 am
Itse en säästä kultaa, säästän tuota ancient katanaa sen verran että siitä saisi ihan loistavat rahat revittyä.
Ja sen jälkeen saa nähdä miten käy.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 29, 2006 11:07 pm
Mie yritän säästää ja tienata rahaa notta saisin OMG hatin, mutta jotenkin aina sorrun tuhlailemaan rahojani johonkin ihan muuhun.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 2:37 pm
Suden häntäähän varten minä rahaa säästelen... ja sen jälkeen todennäköisesti CoCoa varten 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|