Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Rakkautta ilmassa tai sitten ei. Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 7 8 9 10 11 12 ... 23 24 25 26 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Seurusteletko vakituisesti?
Juu. ^^
24%
 24%  [ 14 ]
En.
47%
 47%  [ 27 ]
Ei kai tassa mitaan hataa sinkkunakaan ole.
28%
 28%  [ 16 ]
Total Votes : 57

Carmen LaVihta

PostPosted: Thu Aug 11, 2005 12:04 pm

Wundii
Carmen LaVihta
...paljonko pisteita antaisitte miehelle,joka lentaa Italiasta asti vain jotta nakisi sinut,eli tassa tapauksessa minut? eek Ei han tosin minuu ole viela saanut kiinni,mutta treffit on tiemma lauantaina. 3nodding

Hyvin paljon. Harvemmin ne miehet naisen takia rahaa niin paljoa tuhlaa.

Olenko ihan pahis jos tulee lopuksi annettua rukkaset hanelle? sweatdrop Kai hanen jotain vastinetta pitaisi saada kun lenteli niin kaukaa minua poloista tapaamaan...
PostPosted: Thu Aug 11, 2005 1:30 pm

[ Message temporarily off-line ]

Sciry

Carmen LaVihta

PostPosted: Fri Aug 12, 2005 8:52 am

PostPosted: Fri Aug 12, 2005 12:23 pm

Taxet
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Fri Aug 12, 2005 1:13 pm

Feminatsi pysyy tyytyvaisena jos mies tiskaa astiat silloin talloin.

Paitsi jos se on tosi tosi natsi.
PostPosted: Fri Aug 12, 2005 4:07 pm

Sciry

sa-mi-ra

PostPosted: Thu Aug 18, 2005 2:20 am

PostPosted: Thu Aug 18, 2005 2:25 am

Wicked
Captain

hKt

PostPosted: Thu Aug 18, 2005 4:54 am

Kylla se sinkkuilu on vaan kivaa. blaugh
PostPosted: Thu Aug 18, 2005 5:47 am

sad

Taa odottaminen on yksinkertaisesti ihan kauhiata. Miks sen Tapsan pitaa lahtea sinne Englantiin? crying Mie en tahdo, etta taa paattyy. Mie tahdon, ett se on miun rinnalla. cry

Mut samalla mie kyl myos tajuan, etta etaisyys on sita mita me just tarvitaan. Se vaan on niin kiusallista, se odottaminen. neutral

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

Alph-chan
Crew

PostPosted: Thu Aug 18, 2005 10:50 am

PostPosted: Fri Aug 19, 2005 12:14 pm

Kaikkea sita kultien vuoksi tekeekin... huomenna silla on se sotilasvalasysteemimikalienee, ja minun pitaisi lahtea jo yhdeksalta...! gonk
Noh, nukun siella sitten koko ajan...

Mutta joo. Mina en feministeista ja sovinisteista pahemmin piittaa, olen vain torkea oman etuni ajaja. heart

Liffy Glitter

Zeggo

PostPosted: Sat Sep 24, 2005 4:05 am

Nyyhnyyh. Miulla naita pikkupissiksen ihastussekoiluja yha riittaa.

Sama tyyppi saa minut ihastumaan haneen vaan joka vuosi... Kesalla taas luulin paasseeni hanesta yli, ettei enaa tartteis nolata itseani, mut ei se tietenkaan suju.

Tekstasin tassa viikko muutama sitten tykkaavani hanesta. Han ei ole tehnyt mitaan, viela... Paitsi hankkinut itselleen mopokortin ja mustan nahkatakin, etta kuolaan hanen peraansa vain enemman. Voi kokko.

Basistitukka. Musta nahkatakki. Ja viela nuhasta aani kaheana, seka ihana luonne. Etta minua harmittaa jos han ei (muka) minusta yhtaan pida.

Ei edes tullut eiliseen discoon. Harmistuin, ja aattelin sitten bilettaa kunnolla, etta jotain tekemista siellakin olisi. Kaverin piti repia minut pitamaan paussia, meinasin pyortya tanssimisesta... Nyyh. Ankea olo.
PostPosted: Sat Sep 24, 2005 4:19 am

Ja olen minakin ihastunut useampaankin tyyppiin, turhankin erilaisiin. Tuo nykyinen on kuitenkin se alkuperainen ja eka... neutral Mutta on tullut tykastyttya pariinkin musiikin sijaisopeen, rinnakkaisluokan hurmuriin, saman harrastuksen omaaviin tyyppeihin, kaverin serkkuun... helvetti, nyt se serkkukin alkoi ex-bestikseni kanssa. Hyvin sujuu.

Tartteisin kaveripoikaa. Vois kysya joltain poikienkin aivoituksia...
Sitten kysymys, tarvitsenko itselleni kumppanin, joka olisi tarpeeksi "syvallinen" minulle, etta voisin jutella hanelle paremmin kuin kenellekaan muulle, vai jonkun joka vain pitaa minulla jalat maassa.

Isoveli veti tuossa epismonta leukaa vieressa. Tuli taas mieleen, etta jos loytyis minun isoveljen kaltanen tyyppi, varmaan tykastyisin haneen. Hmgh.

Miulla alkaa olla fiilis, etta kohtaloni on olla yksin. Parantaa sitten maailma viisaudellani, eh. Mutta masentaa, kun ei mikaan toimi.

Zeggo

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

PostPosted: Mon Oct 17, 2005 7:33 am

Tapsa, Tapsa, Tapsa.... heart Miks sun pitaa olla siella Englannissa? Miulla on ikava. Ihan hirvea ikava. cry Mina tuun hulluksi taalla ilman sinua. Miten mina jaksan odottaa jouluun? gonk
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 7 8 9 10 11 12 ... 23 24 25 26 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces