|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 11:50 am
Wasp Min vän Johan på fysiken idag: "Den får ju så fina bruna ränder när man sätter på brödrosten" Det där kan vara internt i våran del av klassen som hade det fysikpasset, men jag och många till tycker att det där var väldigt roligt. Vad får så fina bruna ränder? Jag förstår inte riktigt det roliga redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 2:14 pm
När min polare lyssnade på mucisk så var de nått som hans kompis ville höra och då fråagde han: "Ehh är ljudet i början av låten?" då svarade min kompis helt förvirrad: Ehh...ja lite" blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 8:10 am
Vi (Jag och tjejerna på helgcollot) är ute och grillar på kvällen.
Jag: Var är klockan?! Lite senare.. Jag: Oh.. Den är i fickan
Och strax därefter: Jag: Var är andra ficklampan?! Gunilla: Du håller ju den i handen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 8:49 am
Mikusagi Wasp Min vän Johan på fysiken idag: "Den får ju så fina bruna ränder när man sätter på brödrosten" Det där kan vara internt i våran del av klassen som hade det fysikpasset, men jag och många till tycker att det där var väldigt roligt. Vad får så fina bruna ränder? Jag förstår inte riktigt det roliga redface Uh... "Sätta på" är synonymt med någonting som jag inte tänker nämna. Förstår du då :3?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 11:14 am
"jesus kommer i gryningen och han har en rosa särk med gult tryck samt en hockeyklubba" - jag när jag var trött kl3 på natten... "jag slår alltid först, det gör minst ont då." - en vän
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 10:48 am
"Ordklasserna går ut och träffar varann, börjar umgås och gnugga sig emot varann. Och så blir det en skön sats."// ekliga Gunnar
Svenskaläraren skulle berätta skillnaden mellan ordklasser och satsdelar. Ja, han är aningen gubbsjuk.
Läraren filmar í ett vitrysskt gym: "hehehe. Och här har vi musik läraren. Och vilka stora händer han har. hahah. Han kan verkligen dra en vals. höhö."// samme ekliga lärare..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 12:47 pm
Vi hade en diskussion på forumteatern i onsdags. Vi diskuterade rädla, att vaar rädd för att bli utskrattad. Då säger jag, utan att riktigt placera orden rätt innan jag använder dem:
"Och vissa mobbar och säger fula saker till folk som inte ser ut som man ska"
Alla började skratta, för det lät liksom lite fel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 11:54 am
Sephyre Jag vid matbordet idag: "Det här smakar runt...", när jag åt nåt pommes frites-sak som var formad till ett runt ansikte. Flintstones-Fries? Jag vill minnas att de var jätteäckliga... Wasp Mikusagi Wasp Min vän Johan på fysiken idag: "Den får ju så fina bruna ränder när man sätter på brödrosten" Det där kan vara internt i våran del av klassen som hade det fysikpasset, men jag och många till tycker att det där var väldigt roligt. Vad får så fina bruna ränder? Jag förstår inte riktigt det roliga redface Uh... "Sätta på" är synonymt med någonting som jag inte tänker nämna. Förstår du då :3? Ewww... Jag träffade en skum kille idag... och hela dagen skulle kunna vara uppskriven här! Konstiga citat var det... men det är bäst att jag håller dem för mig själv xp Ni vill inte veta...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 11:55 am
Wasp Vi hade en diskussion på forumteatern i onsdags. Vi diskuterade rädla, att vaar rädd för att bli utskrattad. Då säger jag, utan att riktigt placera orden rätt innan jag använder dem: "Och vissa mobbar och säger fula saker till folk som inte ser ut som man ska" Alla började skratta, för det lät liksom lite fel. *skratt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 12:17 pm
Argh, har jag vet inte huur många udda citat.. gonk .. Men man måste oftast förklara en massa för att man ska kunna fatta.. sweatdrop Men, yah. Kan ta ett jag sa för ett tag sen: "Stå upp, men stå upp!!" gonk Ja, det kan misstolkas, men det är om en blomma jag försökte sätta fast i Nightmare Asura's hår.. xd sweatdrop
Äsch, tar ett till.. ninja "Antingen är jag här, eller så är jag inte här" .. Inte jag som sagt det, utan en kompis.. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 1:35 pm
Du ville ge mig en Flower On My Head.. sweatdrop Oh, har ett citat som är rätt gammalt.. Så har Hopey redan hört det xp Min lärare i engelska har en "assistent" som inte är speciellt smart, enligt vissa (Bland annat mig).. Och hon sa dom extremt smarta orden: 'Someone told me something about something.' xd sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 3:42 am
(På skolan)
Jag: Jag är mörkrets furste! Hampus: Vad är jag då? Jag: Min vikarie.
(Senare, samma dag)
Jag: Pillow! *Pekar på en kudde på golvet* Hampus: Ja, den var där igår också. Jag: Pillow! Hampus: Men pilla på den då! Jag: Pillipillipillow!
.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 7:44 am
En Klasskompis: va nähhh.. är det sant? Har jag verkligen en bh på huvudet?
minns citatet men inte sammanhanget.. tror att nån ja en bh på hennes huvud. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 7:53 am
Grim: Han som går på sånna där... Sterila anaboler! Prrnill: ... .__.'
Inte bra med milkshake efter nio på kvällen... :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 7:58 am
GrimCupid Grim: Han som går på sånna där... Sterila anaboler! Prrnill: ... .__.' Inte bra med milkshake efter nio på kvällen... :S Nä, det har ju en effekt som liknar den man får av alkohol. sweatdrop Jag hade ett citat... jag tänkte "Jag måste logga in på Gaia och skriva det i svenska gillet", men jag minns inte längre.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|