Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Killan muusikot, pelimannet, tai sitten muut soittajat Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 7 8 9 10 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Taxet
Crew

PostPosted: Fri Feb 10, 2006 9:10 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Sun Feb 12, 2006 3:51 am

Soitin seitseman vuotta kitaraa, olen nyt lopettanu. Omistan kahden akustisen lisaksi yhden fenderin kaulaa pohjana kayttaen vasatyn sahkokitaran. Olen kaksi vuotta soittanut pianoa itsenaisesti opiskellen ja pianona toimii tuollainen outo Yamahan sahkopiano.

En ole todellakaan mikaan hyva muusikko... Sen voin kertoa.

Shiroi Ookami- chan

Taxet
Crew

PostPosted: Sun Feb 12, 2006 8:36 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Thu Jun 14, 2007 7:43 am

Pianoa soittelen.
edit: ja vähäsen kitaraa (sointuja lähinnä ja sit Smoke on the Water ja Nirvanan Come as U Are mrgreen )

KaZu-93

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100
  • Lapin Patrol Kastra: Victory! 250
  • Spirit of the Smackdown! 100
PostPosted: Thu Jun 14, 2007 9:05 am

Viulua soitin 5-vuotiaasta 11-vuotiaaseen. Lopetin kai jostain tylsyys-syystä. xP
Kitaransoittoa olen nytten aloitellut. Oma isä opettaa, kun on mokoma soittanut kitaraa jo 30 vuotta ja opettaa muillekin.
Rumpuja en ole koskaan erityisemmin soittanut, mutta koulussa toimin tyttöjen musiikinryhmän rumpalina kun peruskomppi sujui minulta parhaiten. En vaan oikeastaan muuta osaakaan. sweatdrop
PostPosted: Tue Jun 19, 2007 3:15 am

joskus penskana opettelin vuoden viulua ja kannelta kansalaisopistossa. musiikkiopistossa oon soittanut jotain seittemän vuotta klarinettia, orkassa vuoden vähemmän. teoriaopinnot on tullut suoritettua vaikkei niistä paljo oo päähän jäänytkään. pianoa opettelin sit itekseni, ja viime vuonna otin lukiossa "vapaa säestys" -kurssin, jossa opeteltiin säestämään pianolla. ja tietty mitä nyt koulussa on tullut nokkahuilua, kitaraa ja rumpuja soiteltua.

monasti oon miettiny, ett mistä oon musikaalisuuteni periny, ku ei äippä eikä iskä kovin mahteja sillä alalla oo. razz

tuitu

4,700 Points
  • Beta Critic 0
  • Peoplewatcher 100
  • Beta Voter 0

Taxet
Crew

PostPosted: Tue Jun 26, 2007 2:12 am

Aloinpa tässä parisen päivää sitten soittamaan uudessa projektissa... Nimeä en tiedä, mutta ne biisit mitä ne miule anto kuunneltavaks ja opeteltavaks (midinä tosin... mutta eipä tuo mitään) kuullostaa vallan loistavalta. surprised

Pojat sano jotain että koitettais harjotella nyt niin maan perkeleesti että saatas vaikka tarpeeks materiaalia ennen Dark Riverin bändivalintoja. Koittavat sinne päästä esiintymään.

Voin jo melkein kyllä profetoida että ei sinne asti ihan vielä heti päästä, mutta eipä tuokaan kai mahdotontakaan ole. sweatdrop
PostPosted: Tue Jul 31, 2007 8:33 pm

Joo,soitanhann minä.
Soitan suutani, nimittäin laulan. Kaikki kehuu miun ääntä,ja koulun kouroissa olen.. razz
JA sitten soitan kitaraa, olen soittanut yli 3v.
Kitarana on semmonen yamahan norm. kitara, ja 100w hieno,alle 1kk vanha Fenderin vahvistin.
^^ mrgreen

Manu-Sama

Manu-Sama

PostPosted: Tue Jul 31, 2007 8:36 pm

Ja tietty justiinsaa koulussa nokkahuilua, jtn rummuilla.
Kai bassollakin vähän.
JA pianoa vähän biggrin
Noihin en oo silleen erikoistunu.
Muuten miun isä ei oo musikaalinen,mutta äiti osaa laulaa.

Mutta inhottaa,ku joudun laulamaan aina kaikissa juhlissa meidän suvun kesken.
Serkkujen rippi juhlat ja kaikki. whee

JOO JA SITTEN on akutinenkin kitara biggrin
PostPosted: Sat Aug 11, 2007 4:33 am

Eipäs ole kovinkaan aktiivista sad

Manu-Sama

Gwineira

PostPosted: Sat Aug 11, 2007 12:12 pm

Minä olen tuommoisesta polvenkorkuisesta lähtien jotain soitellut. Muskarissa olin heti kun kantele pysy kädessä ja sanoja tuli kurkusta, siinä sitten 6 vuotiaaksi asti. Sitten meninkin ensimmäiselle luokalle, musiikkiluokalle, klassinen kitara pääsoittimena ja laulua ja teoriaa sen lisäksi. Tutkintoja tuli suoritettua 3/3 asti sekä teoriassa että kitarassa. I asteen tutkinto teoriassa olisi nyt viime lukukautena pitänyt suorittaa, mutta lintsasin kaikki tentit, kun en osannut. sweatdrop
Nyt juuri vaihoin luokkaa ysille, ens viikolla alkaa. Kitaransoitto loppu liiallisen kyllästymisen takia, mutta tykkään laulaa edelleen, joten uudessa koulussani valitsin bändisoiton nyt valinnaiseksi, eli musiikkia en kuitenkaan jättänyt täysin vaan nyt jatkan ns kevyen musiikin puolella.
PostPosted: Sat Aug 11, 2007 11:17 pm

Uuuhh. Kiwa.
No, minäkin pidän laulusta,ja ymmärrän, jos joku esim. kitaran soitto ei ole tärkeintä,niin siihen kyllästyy ^^

Manu-Sama

Killedvictim3

PostPosted: Sat Aug 25, 2007 2:47 am

Soitin pienenä [olen vieläkin pieni, mutta sanotaan nyt että vielä pienempänä] pianoa, mutta se nyt jäi kun en ikinä harjoitellut, ymmärtänyt nuotteja ilman että ne oli kirjoitettu kirjaimilla ja jotenkin olen vain niin huono etten pystynyt pimputtamaan koskettimia kahdella kädellä samaan aikaan, siis eri asiaa kummallakin.

Nyt sitten soitan bassoa. 8D Koulussa tuli soiteltua ja radikaalina yllätyksenä tuli sitten se että isäni hankki minulle basson. En ollut edes pyytänyt sitä, maininnut vain että oli hauskaa soittaa bassoa koulussa ja niin, mutta mikäs siinä. Onhan se hauskan yksinkertaista puuhaa. x3 Sen lisäksi aina laulan koulussa, siis samaan aikaan kun soitan bassoani. Hee. Se on sellainen Fenderin Squier-basso. Haha, punavalkoinen kuten Japanin lippu. x'D
PostPosted: Sat Aug 25, 2007 10:56 pm

Kiwa. Mutta ei basso ole helppo soitin lainkaan, jos sitä kunnolla soittaa.
Kun katsot vaikkapa Dion aikaista Black Sabbathia, niin ei ole helppoa.
Tietenkin se riippuu musiikistä. 3nodding
Tuon kyseisen bändin basisti soittaa todella nopeita basso skaaloja kappaleissa. wink

Manu-Sama

Taxet
Crew

PostPosted: Sun Aug 26, 2007 11:17 am

DioFani
Kiwa. Mutta ei basso ole helppo soitin lainkaan, jos sitä kunnolla soittaa.
Kun katsot vaikkapa Dion aikaista Black Sabbathia, niin ei ole helppoa.
Tietenkin se riippuu musiikistä. 3nodding
Tuon kyseisen bändin basisti soittaa todella nopeita basso skaaloja kappaleissa. wink

Basso on yksi näitä soittimia joka on joko helvetin helppo tai sitten helvetin vaikea.

Hyvänä vertauskuvana jonkun random black metal bändin basso kuviot ja sitten Jaco Pastorius. surprised
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 7 8 9 10 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces