Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Kirjasto // Lukusali killan lukutoukille Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

meppu
Crew

PostPosted: Sat Jul 16, 2005 3:24 am

Eathlinn
Uusi Potter ilmestyy huomenna. Monikos aikoo ostaa ja lukea sen heti? Vai onko Killassa edes Potterin lukijoita?

Mie kavin ostamassa tanaan tuon kutosen, mutta kyllakin kaverini puolesta, silla han ei itse kerennyt kirjakauppaan ja han halusi sen valttamatta tanaan. Mie itse odotan sita suomenkielista julkaisua ihan mielellani, silla olen aikaisemmat osatkin lukenut kaikki suomeksi, niin englanniksi luettuna se voisi tuottaa hieman vaikeuksia kun en kuitenkaan kaikkia sanoja/aineita, yms. osaa yhdistaa englannista suomeen ja toisinpain.

Vilkuilin kylla niita sivuja ja sain 3 sellaista asiaa selville mita en valttamatta olisi viela halunnut tietaa, mutta toisaalta kun tiedan jo kolme asiaa, niin sitten odotan entista innokkaammin sita suomenkielista versiota. Kaverini tosin lupasi omansa enkunkielisen lainaan kunhan on vain itse ensin sen saanut luetuksi.

Niin ja miehan olen sitten Potter-fani henkeen ja vereen!!!! ^____^
PostPosted: Sat Jul 16, 2005 4:20 am

[ Message temporarily off-line ]

Taxet
Crew

meppu
Crew

PostPosted: Sat Jul 16, 2005 7:10 am

Suomesta englantiin kyl onnistuu, mutta kun yrittaa miettii jotain englanninkielista sanaa etta mikahan se on suomeksi, niin se on hankalampaa. Varsinkin jos on tottunut Potterit lukemaan suomeksi. Kyllahan Potter-elokuvista sitten joitain sanoja oppii etta mita ne on englanniksi, mutta ei se silloin auta jos on uusi kirja uusine sanoineen.
PostPosted: Sat Jul 16, 2005 8:04 am

Kyl ma oon todella innoaks lukemaan uusimman Potterin Kunhan se nyt vaan tulee suomeksi. 3nodding
Niissa kirjoissa on sen verran outoja sanoja, etta mun pikku polla menis ihan sekaisin, kun yrittaisin semmosta lukee. :F

Tsuzue

Liffy Glitter

PostPosted: Sun Jul 17, 2005 7:47 am

Olen liian hidas kirjakaupan kayttaja, potterit vietiin nenan edesta. Varasin sitten itselleni yhden seuraavasta erasta, kun alennuksellakin sai viela.

Koska mina olen Draco-fani henkeen ja vereen.
PostPosted: Sun Jul 17, 2005 12:08 pm

Akateemisessa oli paaaaljon Pottereita lauantaina kun siellä 10 aikaan kavin. Tanaan vahan puolenpaivan jalkeen se oli sitten jo luettukin. Kun menin 2 nukkumana ja herasin jotain 11 aikaan. razz
Junassa luin ja sitten kotiin paastyani joskus 9 - 10 aikaa illalla jatkoin. Eli... jotain 7-8 tuntia meni.

Se oli ihan hyva kirja. Paljon asioita selvisi, paljon jai auki, mutta tuntui, etta se oli vahan niinkuin petaamista seuraavalle osalle, koko kirja... O.o

Tama on muuten ainoa Potteri jonka omista. Mutta arvelin, ettei kamppis anna omaansa matkaani ja tuo maalle lahto oli niin sopiva tilaisuus lukea se ilman suurmepia hairioita.

Luin myos Heinajoen historia-kirjan... no, osan luvuista vain silmailin, mutta... razz

Eathlinn
Crew

meppu
Crew

PostPosted: Mon Jul 18, 2005 2:35 am

Tulisipa suomenkielinen Potter pian.. Min en jaksa odottaaa.. Tai sitten pitaa vain yksinkertaisesti lukea se enkuksi.. >___>
PostPosted: Mon Jul 18, 2005 3:02 am

Hold the line. Ei sita englanninkielisena jaksa lukea, kun on kaikki muut lukenut suomeksikaannettyna. Onko siita tietoa koska se olisi tulossa? neutral

Kissamaki

meppu
Crew

PostPosted: Mon Jul 18, 2005 3:04 am

Tuossa ensi vuoden puolella varmaankin tulee. Tuskin aikasemmin.. Saattaa menna samalla tavalla kuin viimeksikin. Kun enkunkielinen julkaistiin kesalla, suomenkielinen seuraavan vuoden maaliskuussa.. eli melkein vuosi piti odottaa... >___<
PostPosted: Mon Jul 18, 2005 5:46 am

Netistahan varmaan loytaa niita fanisuomennoksia kohtapuoliin...

...en itse kylla harrasta, mieluummin enkunkielinen kirja. domokun

Liffy Glitter

Taxet
Crew

PostPosted: Mon Jul 18, 2005 6:58 am

PostPosted: Mon Jul 18, 2005 7:36 am

Liffy Glitter

Taxet
Crew

PostPosted: Mon Jul 18, 2005 7:49 am

PostPosted: Mon Jul 18, 2005 9:18 am

Liffy Glitter

Liffy Glitter

PostPosted: Mon Jul 18, 2005 9:21 am

meppu
Tuossa ensi vuoden puolella varmaankin tulee. Tuskin aikasemmin.. Saattaa menna samalla tavalla kuin viimeksikin. Kun enkunkielinen julkaistiin kesalla, suomenkielinen seuraavan vuoden maaliskuussa.. eli melkein vuosi piti odottaa... >___<

Mie suurena melkein fanina jostain ongin etta se kirja ilmestyy "jo" 16. marraskuuta. Toisaalta, toisessa paikassa sanottiin etta vuoden 2006 alkupuolella... Harh, ja se seuraavan elokuvan maailman ensi-ilta on sitte 18. marraskuuta, kai. O_o Paljon Potteria marraskuussa..
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces