|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 10:58 am
Dashinator welke sukkel heeft nou weer vreemde spookachtige schaduw en vurige ogen.... talk2hand ja dat slaat nergens op, waarom zou iemand daarvoor kiezen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 11:22 am
Ik zou dat niet weten hoor
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 1:31 pm
rofl
(al gaat het een beetje moeilijk omdat ze geglompt is door Dash)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 1:36 pm
=3 -rolt met je mee-
edit: hebben we trouwens de sukkel met vreemde spookachtige schaduw en vurige ogen al gevonden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 1:43 pm
rofl *rolt mee* Vurige ogen lijken mij bovendien vrij pijnlijk, het is waarschijnlijk alleen het idee...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 1:48 pm
YAY... met zijn alle =3 alleen hou ik Zakou fast terwijl ze rolt =3
het is waarsch niet letterlijk maar figuurlijk =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 1:56 pm
eek geniepig mooie ninja masker (of hoe je zo'n ding noemt), dash edit: ik zie alles
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 1:59 pm
genoeg wat? dank je, idee komt vant kassiopeia (DANK JE) en wat zag je dan? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 2:08 pm
mwahahahaha twisted .................... jij ziet (ook) niet alles (kijk eens wat beter naar die kleine letters) De volgende tekst heeft niks te maken met de guilds spooky event mwahahahaha kent iemand [NPC] S.I.N. ?? (heel vreemd iets, geloof me...(stuur een mail als je meer wilt weten (ik heb namelijk er een gehad met een rare tekst (heeft te maken denk ik met gaia's event van Halloween))))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 11:11 pm
ik dacht dat er genoeg stond ipv geniepig ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 12:34 pm
Ik heb zin in Halloween... all of a sudden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 2:12 am
:3 ik ook ik ook!
ben al de hele week Halloween drabbles in mijn schrift aan het maken xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 2:58 am
jep, mijn evil smile is ook weer aan het werk twisted mwahahahaha.... twisted *is duidelijk aan het genieten*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 4:05 am
Calahara jep, mijn evil smile is ook weer aan het werk twisted mwahahahaha.... twisted *is duidelijk aan het genieten* we zouden bijna bang voor je worden :')
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 4:45 am
Lorraaa Calahara jep, mijn evil smile is ook weer aan het werk twisted mwahahahaha.... twisted *is duidelijk aan het genieten* we zouden bijna bang voor je worden :') dat zou ook moeten twisted mwahahahaha........... twisted *zingt weer ineens* I rule the world and everyone! (van hark the haralds angels sing (eigen versie))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |