|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 8:48 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 25, 2005 3:51 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 1:34 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 2:47 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 2:02 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 2:04 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 2:56 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 3:00 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 3:02 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 3:03 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 1:09 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 1:16 am
Nej, vad gulllig reaktion! 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 4:21 am
XDD~ Be afraid, be very afraid! ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 4:30 am
Inatt drömde jag också en litet skojsig dröm (lugn Alen, den innefattar inte dig xD). Jag, Filiappa och Nassima var påväg till ett litet, smått förfallet, hus i skogen där vi skulle sända Fråga Sally. Fredrik (åkersberga-Fredrik) var med. Han sprang runt och hjälpte oss med en massa saker. Vi skrattade och grejade så som vi brukar göra. Vi (trion) gick över en litet vattendrag och så såg vi huset (som vi varit i tidagre i drömmen). Vi gick in och där var fullt med folk, det var de som skulle lyssna på Fråga Sally (och när jag drömde det verkade det helt logiskt att de som skulle lyssna på radioprogrammet var där vi sände det, inte hemma vid radion). Min familj var där, så jag sade till Nassima och Filippa att "ni får vara mer typ perversa än jag, extrema på något sätt eftersom jag brukar vara det", de nickade och vi gick in till radiorummet (som egentligen var ett gammaldags sovrum med inte så mycet saker i, något som såg ut som en radioanordning fast i trä xP) Så vi körde igång, vi spelade musik och så. Men vi kunde inte klura ut hur man gjorde för att prata. Men då kom Fredrik in och visade oss, han tryckte på någon konstig knapp. Så skulle vi börja prata. Men vi visste inte om vad så vi satt där och fummlade en bra stund. Sedan började jag svamla om jag vet inte vad... mysko var det i alla fall. Sedan skulle vi hem, så vi tog en buss, jag, Nassima, Filippa och Fredrik. Och där på bussen träffade vi folk ifrån vår gamla klass (nian) samt en kille jag gick i samma klass med i fyran-sjuan. Sedan vaknade jag tror jag. (fast det var mer detaljrikt, men jag kan inte förklara det ^_^)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|