|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 17, 2006 12:35 pm
nee hoor ^_^ ow ik kreeg net een ideetje. weet je nog dat ik ooit eens wat langer geleden jou die pm met een vreemde storyline stuurde? met dat die deuren een voor een open gingen. zo kun je een voor een de andere threads onthullen. ^_^
- Slim ben ik he? ((powered by Youri)) xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 17, 2006 12:38 pm
Nog een idee gekregen terwijl ik mijn huisje aan het opzoeken was: een huis in towns als ontmoetingsplaats reserveren. Voordeel: echte interactie Nadeel: thread loopt miss leeg, moeilijke communicatie.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 17, 2006 12:45 pm
XD
Okey, ik zoek op internet wel plaatjes van deuren, kussens, wolken, (of ik teken ze) en die andere plaatjes die chibs nog zei nodig te hebben.
Ik schrijf ook nog een introductieverhaaltje voor pillow,
Dan blijft alleen nog de eventline over..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 17, 2006 12:47 pm
Towns is miss niet zo'n goed idee dan krijg je verdeling en bij veel mensen wil towns niet werken.
Moet er nog iets van een groepsfoto zijn?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 17, 2006 1:07 pm
hmmm ik wil wel als artist wel enkele avatars tekenen. en als groepsfoto kunnen we gewoon wat in elkaar flansen =3 misschien een afscheids presentje. een -I was here kaartje- als ze pillow pm-en ofzo?
okay, nog een goede reden om towns niet te gebruiken xD dus towns blijft er buiten.
Moet ik ook nog even zoeken naar kussens? wat is er verder precies allemaal nodig voor de thread aankleding?
en de eventline.. enige suggetsies? Als er een basis idee is wil ik hem wel helemaal uit typen/schrijven. zou ik zowiezo doen, maar toch sweatdrop
ow en nog een vraag: hebben we genoeg gold en prijzen in de kassa?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 17, 2006 1:46 pm
Darlaa Eh sorry wat posten? waar editen? De kussentjes die de mensen moeten vinden ^^'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 18, 2006 2:51 am
Oranjekorfbalpizza! Darlaa Eh sorry wat posten? waar editen? De kussentjes die de mensen moeten vinden ^^'Dat bedoelde ik ook, daarom moest het ook al een tijdje bezig zijn zodat er een goed aantal pagina's zijn. (moet het wel goed gezellig worden) sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 18, 2006 4:49 am
Ik hoop het sweatdrop Moeten geen ruzies komen... wie is er goed in scheids spelen? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 18, 2006 4:55 am
XD ik bedoele eigenlijk meer dat het druk wordt (druk = gezellig)
Zal ik mensen hun profiles afgaan om mensen te vinden om uit te nodigen, dat is toch geen spam, toch?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 18, 2006 8:10 am
niet zover ik weet ^_^ en ze kunnen altijd de comment deleten daar =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 18, 2006 9:08 am
druk = niet altijd gezellig.... druk = namelijk veel verschillende type mensen = grotere kans op ruzie sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 18, 2006 9:16 am
wat kommen mot, komt wel. en als het gekomen is maken we ons er dan wel druk over =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 11:05 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 12:15 pm
*gaap*
sweatdrop ja sorry.
Gaan we alvast begnnen met het aankleden voor de topics? Als je dat op het laatste moment gaat doen raken we vast in de knoop. Ik heb er 4 aangemaakt, een met 15 postst voor het hoofd ball een met 3 posts voor de pillow quest en een met twee posts voor het wegwijzer ding, en een met 9 posts voor de avatar contest.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 12:31 pm
hehe wij hebben 12 troostprijsjes voor de quest en we zijn opzoek naar een hoofdprijs. de deuren zijn ook bijna allemaal gevuld. miss nog 1 opgave
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |