Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Hoi, ik ben nieuw! (Stel je zelf voor) Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 87 88 89 90 91 92 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

stickwith-u

PostPosted: Thu Jan 31, 2008 10:30 am

Uhmm, voorstellen razz Dit is wel wat makkelijker in het nederlands dan in het engels... lol
Mijn naam is (ook) Rianne en ik heb niet echt zoveel bijnamen; Stickwith-u omdat er geen andere kon verzinnen razz (inspi-loos)
Ik ben 16 jaar en word al binnenkort 17 jaar, in mijn vrije tijd hou ik van uitgaan, tekenen photoshop en webdesignen. Me opleiding is dus wel naar me zin, Mbo Art & Design 1e jaars.

En ik hou enorm veel van de avatar (L)
serie razz whee En het zelf ontwerpen van manga strips.
Verder ken ik nog niet goed engels, waarvan ik wel baal. Vooral bij deze site's waar je engels goed moet kunnen (vind ik razz )

Ach ja :p Maar goeieavond biggrin
PostPosted: Thu Jan 31, 2008 11:30 am

voor die momenten dat het engels even niet lukt heb je deze gild mrgreen

welkom welkom

QYDrop

Nerinn

PostPosted: Thu Jan 31, 2008 12:09 pm

Yay! Naamgenoot biggrin

En je ontwerpt manga? Leuk! Teken je ze ook... (mss een beetje domme vraag... maar ik ben ook een beetje scheef vandaag sweatdrop )?
PostPosted: Thu Jan 31, 2008 1:00 pm

welkomheid!! en het is wel een naam die blijft hangen!!

kittyocean
Captain

Dark_lil_Lynn

4,000 Points
  • Gaian 50
  • Signature Look 250
  • Tycoon 200
PostPosted: Mon Feb 04, 2008 3:03 am

welkom welkom ^^
en heel veel plezier toegewenst op deze guild,
maar ook vooral op de site ^^
PostPosted: Sun Feb 10, 2008 6:09 am

ninja Ewwoh~ heart 4laugh
Mijn naam is Alice, en ik heb TE veel bijnamen door iemand in school stare , maar laat me eigen bijnamen om Paine of Maria noemen. :'D
Ben 16 jaar en wordt dit jaar 17. Mijn vrije tijd is Alleen computer, tekenen, zingen. En ik zit nu op VMBO Examen! (Spanned!)

Dat ik leuk vind is Asian's cultuur, landschap, kunst, films, taal enzo. VOORAL Anime en Manga! biggrin
Verder ik hoop dat ik hier wel gezelligs doen en hoop dat het wordt leuke guilds van. biggrin

`Paine

2,100 Points
  • Member 100
  • Gaian 50
  • Hygienic 200

[ Fruit Cake ]

PostPosted: Sun Feb 10, 2008 1:10 pm

mijn lieve painn die niet kan spellen ! heart

ons 1001e lid !

gefliciteerd 8D
PostPosted: Sun Feb 10, 2008 1:33 pm

Heej, welkom. ^_^

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Feb 10, 2008 1:49 pm

1k1??! And I missed it!! Nou ja, wonderful welcome!!
PostPosted: Tue Feb 19, 2008 11:22 am

wat een mooie naam en waaaai!~ Sushi!!!

*kuch* Welkom dan maar smile en dat is al best veel info!!

kittyocean
Captain

Linlinn

PostPosted: Wed Feb 20, 2008 10:16 am

Hallo allemaal!

ik ben Lin, 18 jaar. zit nu in mijn laatste schooljaar!

Ik ben zo en zo nieuw op Gaia, laat staan op dit forum c:

enne.. snapt hier iemand missch iets van die changeable pets? ik ben uitgenodigd om in zo'n shop van die plaatjes te maken. lijkt me wel heel leuk! ze had het uitgelegd, maar snap er alleen nog niet zoveel van sweatdrop

(ps: je kan hier niet subscriben voor een thread?)
PostPosted: Wed Feb 20, 2008 11:45 am

in een guild kun je helaas niet subscriben. oh ja, welkom!!

Als voor een plaatjes changeable pets... is dat niet dat je tekeningen maakt die ge-uploaded worden door de artiest en eens in de zoveel tijd worden verandert in... een nieuwe fase?

kittyocean
Captain

Linlinn

PostPosted: Wed Feb 20, 2008 4:36 pm

dankjewel!
best wel lastig om de post weer terug te vinden. ik heb het maar opgeslagen in mn bladwijzers. hoe weten jullie het als er iemand reageert op je berichtje? ik krijg ook helemaal geen berichtje als dat gebeurd. vind het systeem van andere forums, als Deviantart, eigenlijk wel iets beter.

Die pets zijn wel erg populair he. en sommige ook best duur en dat terwijl je er niet veel aan hebt! whee
PostPosted: Thu Feb 21, 2008 1:46 pm

Door terug te bladeren. in de fora zie je achter een topic staan wie er voor het laatsts en wanneer die gene gepost heeft. Dus als je je eigen naam niet meer ziet staan weet je dat er iamand na je heeft gepost. En ga je in de topic kijken. Dit is niet z'n hele drukke guld dus alle recente topics blijven op de eerste pagina staan.

Buiten de guild kun je de topics wel aan je subscribed list toevoegen deze check je op de zelfde manier.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 87 88 89 90 91 92 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games