Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Hoi, ik ben nieuw! (Stel je zelf voor) Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 86 87 88 89 90 91 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Mon Dec 24, 2007 4:21 am

SoundBlast
Nou, een beetje aan de late kant maar desondanks zal ik me toch maar even Voorstellen, Ik ben SoundBlast a.k.a Soundy, SB, Sound. Ik ben geboren op 3 November 1988 en ben dus 19 jaar oud, school en opleiding afgerond en ik werk bij de Gemeente Zwolle in het Stadskantoor. (Ik woon trouwens ook in Zwolle)

Ik heb vele hobbies waarvan het kijken naar Anime en Modelbouw er best wel uisteken in vergelijking met de Anderen, ik teken verder ook en fiets elke dag om in beweging te blijven en niet dood te gaan van Saaiheid. Verder is een van mijn Hobbies de Forums van Gaia schoonmaken. (Echt fantastisch werk en je komt ook een heleboel interresante mensen tegen.) xp

Mijn karakter, ik ben voor geen gat te vangen en ben ook gigantisch Random op de Forums al ben ik in het dagelijkse leven een 'rustige' jongen die houdt van af en toe een praatje te maken. Mensen die mij kennen van de Forums (waarvan ik denk dat er hier wel een paar zitten) kunnen dat waarschijnlijk wel bevestigen. Het leek me daarom ook leuk om deze Guild te joinen om wat nieuwe mensen van Nederland te leren kennen. 3nodding

Dat was het voor nu, komt vast nog wel meer gesprekstof naar boven. surprised

Leuk met jullie kennis te maken.

Hallo! Dat vind ik wel gaaf, een echte gaia moderator in de guild! Have fun! (oja, hier hoef je niet te moderaten, leef je hier maar lekker uit! wij doen het opschoon werk wel ;P)
PostPosted: Mon Dec 24, 2007 2:38 pm

.~Horsie~Anne~.
SoundBlast
Nou, een beetje aan de late kant maar desondanks zal ik me toch maar even Voorstellen, Ik ben SoundBlast a.k.a Soundy, SB, Sound. Ik ben geboren op 3 November 1988 en ben dus 19 jaar oud, school en opleiding afgerond en ik werk bij de Gemeente Zwolle in het Stadskantoor. (Ik woon trouwens ook in Zwolle)

Ik heb vele hobbies waarvan het kijken naar Anime en Modelbouw er best wel uisteken in vergelijking met de Anderen, ik teken verder ook en fiets elke dag om in beweging te blijven en niet dood te gaan van Saaiheid. Verder is een van mijn Hobbies de Forums van Gaia schoonmaken. (Echt fantastisch werk en je komt ook een heleboel interresante mensen tegen.) xp

Mijn karakter, ik ben voor geen gat te vangen en ben ook gigantisch Random op de Forums al ben ik in het dagelijkse leven een 'rustige' jongen die houdt van af en toe een praatje te maken. Mensen die mij kennen van de Forums (waarvan ik denk dat er hier wel een paar zitten) kunnen dat waarschijnlijk wel bevestigen. Het leek me daarom ook leuk om deze Guild te joinen om wat nieuwe mensen van Nederland te leren kennen. 3nodding

Dat was het voor nu, komt vast nog wel meer gesprekstof naar boven. surprised

Leuk met jullie kennis te maken.

Hallo! Dat vind ik wel gaaf, een echte gaia moderator in de guild! Have fun! (oja, hier hoef je niet te moderaten, leef je hier maar lekker uit! wij doen het opschoon werk wel ;P)

Nou, ook al vindt ik het zeer gaaf dat je mij met een Moderator vergelijkt zijn onze functies niet helemaal hetzelfde, Moderator Assistants werken alleen in bepaalde delen van de Site en wij verplaatsen topics naar de Forums waar ze thuishoren, als het Spam is of zoiets dan gaat het naar de Chatterbox of Recyble Bin.

Wij gaan niet om met ToS (Term of Service) Violations of iemand een Ban geven, Dat is echt het karwei van de Moderators en niet voor ons. 3nodding

Maar ik zal me hier zeker uitleven en ook hartelijk bedankt voor het warme welkom. Ik ben heel wat anders gewend als ik elke dag in mijn Inbox kijk. sweatdrop

SoundBlast

Witty Elocutionist

11,850 Points
  • Invisibility 100
  • Elocutionist 200
  • Tax Evader 100

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Tue Dec 25, 2007 4:02 am

Welkom.
PostPosted: Wed Dec 26, 2007 2:05 pm

Alle leden krijgen een warm welkom smile We zijn dol op nieuwe leden! Nog doller zijn we op leden die lang blijven plakken.

en waaah, wat ben ik een slechte guild owner; heb al 3 leden niet welkom geheten!

Welkom irenedegiraf (gave naam!), Balliamo (mooie naam) en SoundBlast (ik slijm niet, ik doe enkel aan het leggen van nieuwe contacten xd )!!! Heb een fijne tijd!!

kittyocean
Captain

Nerinn

PostPosted: Fri Jan 11, 2008 6:37 am

Ik moet me geloof ik ook nog voorstellen sweatdrop . Nou oké, bij deze dus;

Ik ben Nerinn, maar in het dagelijks leven heet ik gewoon Rianne of Ripi (bijnaam waarmee ik op school meestal wordt aangesproken). Ik ben 14, en ik ga dus nog naar school (zou mooi worden als ik dat niet deed razz ). Ik doe gymnasium (jaha, slimme meid in the house wink (nee hoor, ik ben helemaal niet ego stare )). Nou ja, anyway, ik teken (overal, altijd en op álles, van toetsenbord tot schriften tot nou ja... alles), ik schrijf, of probeer dat in ieder geval, ik luister naar muziek, kijk tv en anime, lees boeken en manga, ik speel (lees: doe maar wat) op de piano. Op internet zit ik hoofdzakelijk op Engelse sites, meestal omdat de Nederlandse equivalent niet bestaat, diep treurig is of gewoon niet de informatie heeft die ik zoek. Ook hou ik ontzettend van Engels (talen in het algemeen eigenlijk), maar jammer genoeg beheers ik het nog niet zo goed als ik zou willen.

Dit is het wel zo'n beetje... Mocht je nog vragen hebben, dan stel je ze maar 3nodding .
PostPosted: Fri Jan 11, 2008 8:43 am

Welkom!

(Wat voor anime kijk/lees je? (nieuwschierig (ik ben net begonnen met Shugo Chara)))

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Jan 11, 2008 10:26 am

Dat klinkt gaaf =D Welkom bij de club!
PostPosted: Sat Jan 12, 2008 10:41 am

kassiopeia
Welkom!

(Wat voor anime kijk/lees je? (nieuwschierig (ik ben net begonnen met Shugo Chara)))

Ik heb de manga van Deathnote gelezen en een groot deel + het eind daarvan gezien (wat daartussen zat vond ik een beetje te langdradig om ook nog eens te gaan kijken...). Ik heb Ouran High School Host Club gezien, Fullmetal alchemist, en Karin (over een vampier, soort van). Op het moment ben ik bezig met Devil May Cry en Avatar(the last airbender, als je dat een anime k**t noemen. Het wordt ook op nickelodeon uitgezonden trouwens, maar de Nederlandse stemmen zijn vreselijk slecht (dwz ik kijk dus de engelse/amerikaanse versie)).

Ik kom eigenlijk tekort aan "goede" animes... Ouran en Fullmetal vond ik de beste, en van Deathnote het begin vooral. Dus ik zoek nog een paar andere... (over off-topic gesproken sweatdrop ...).

Nerinn

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Mon Jan 14, 2008 9:45 am

Ik ben met Karin begonnen omdat ik er nog nooit van had gehoord, ik heb hem nu al uitgekeken. Mischien vindt je D.N.Angel wel leuk, de Japanse verzie is aan te raden want in de engelse zijn de meisjes stemmen veel te zoet, ik weet niet hoe dat met de Japanse verzie zit.

(En je hebt gelijk over die off topic, maar je zou het kennismaking kunnen noemen)
PostPosted: Mon Jan 14, 2008 10:22 am

HI
ik ben sweet dream of happines/angelofanna/mizxlady/its_pucca/purpleflower.../...
Het is echt heel erg maar om de zoveel tijd Moet ik gewoon een ander account xd . Geen idee waarom maarja.....
dit is dan alweer nummer 6,7 meschien 8 .. ik ben de tel echt kwijt.
Maar ik zou proberen dit account te behouden 3nodding .
In het echt heet ik Anna en ben ik 14. (-zucht- alweer 3 jaar geleden dat ik op gaia begon). ik speel gitaar en houw van internetten.

Sweet dream of happiness

Sweet dream of happiness

PostPosted: Mon Jan 14, 2008 10:25 am

kassiopeia
Welkom!

over anime gesproken (ik weet dat het niet de bedoeling is van dit topic)
waar kijk jij anime. Ik eerst op youtube maar daar kan je nu nog alleen 3 min. filmpjes zien en moet je zoveel schermpjes gebruiken. En ik kan nu geen andere site waar je ze kan kijken.
PostPosted: Mon Jan 14, 2008 10:53 am

Sweet dream of happiness
kassiopeia
Welkom!

over anime gesproken (ik weet dat het niet de bedoeling is van dit topic)
waar kijk jij anime. Ik eerst op youtube maar daar kan je nu nog alleen 3 min. filmpjes zien en moet je zoveel schermpjes gebruiken. En ik kan nu geen andere site waar je ze kan kijken.

Probeer Veoh.

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200

Sweet dream of happiness

PostPosted: Mon Jan 14, 2008 11:08 am

het werkt razz dankje!!! biggrin
PostPosted: Mon Jan 14, 2008 12:21 pm

Ook welkom, SDoH XD Wel leuke namen steeds! Off topic: ik vind de Nederlandse stemmen beter dan de Amerikaanse, maar goed, dat is een kwestie van smaak smile discussies erover kunnen in Entertainment smile we hebben vast wel een anime topic!

kittyocean
Captain

[ Fruit Cake ]

PostPosted: Wed Jan 16, 2008 7:47 am

lieve soundy ! jij hier <3
alle andere ook welkomm ~~
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 86 87 88 89 90 91 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games