|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 07, 2007 7:50 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 09, 2007 6:32 am
•♥• whee ja, welkom.
8 appes 8, is dat dan acht appels? of zijn het er 16? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 10, 2007 1:19 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 10, 2007 8:23 am
Wel leuk bedacht =D Hoe ben je er op gekomen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 1:31 am
Ik hou van appels, mar zo een beetje alle namen met appels zijn al bezet, dan MOET je wel creatief worden heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 12:22 pm
Dat is waar ja... gek op appels? XD Had ik mezelf bloemkool moeten noemen XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 13, 2007 1:43 am
Appels zijn heel lekker ja heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 13, 2007 5:53 am
hi ik ben irene ben 13 jaar oud kom uit delft en zit in de tweede
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 13, 2007 5:57 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 13, 2007 6:17 am
Ik zal me dan ook maar gelijk ff voorstellen ;p
Ik ben dus Balliamo (Dat betekent trouwens; wil je dansen?) Mijn echte naam is Lorenzo. Mijn nickname is, ik heb zoveel nicknames dus noem me maar hoe je wilt. Ik ben half Italiaans. ;] Ik ben Geboren op 30 November 1990, ik ben dus nu 17 =) Ik ben niet lang ;6 Ik woon in Rotterdam. Ik heb mijn havo afgerond en zit nu op het MBO en ik doe daar nv.4 installatietechniek smile Ik heb 2 honden(hondjes xp het zijn chihuahuas ;p ) Mijn hobby's zijn, hmm.. , chillen razz computeren en sporten. Ik zit op atletiek en ik fitness, bijna, elke dag in de week. (Niet lang, want daar heb ik geen geduld voor xp maar een uurtje ofso ;p ) Ik luister graag Hip/Hop, reggae, maar ik kan eigenlijk, bijna, overal wel naar luisteren ;]
Ik heb bruin krullend haar, bruin/groene ogen en een baard ;o (geen lange baard ofso surprised ) Ik leef in een gezin van 7 surprised
Mijn karakter, Ik praat niet veel maar als ik eenmaal begin met praten blijf ik praten xp Ik ben soms heel druk en soms veel te lui om ook maar wat te gaan doen razz Ik hou er ook wel is van om te droge reacties te geven als iemand wat zegt xp
Ik eet graag lasagna en drink graag wijn daarbij xp (Dat is traditie, ik ben geen alcolist ofzo...) Ook rook ik surprised (En ik blow ;o )
Hmm... meer kan ik eigenlijk niet meer bedenken, als je wat wilt weten wat er niet bijstaat vraag je het maar ;p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 13, 2007 8:26 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 14, 2007 3:05 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 22, 2007 1:53 pm
Nou, een beetje aan de late kant maar desondanks zal ik me toch maar even Voorstellen, Ik ben SoundBlast a.k.a Soundy, SB, Sound. Ik ben geboren op 3 November 1988 en ben dus 19 jaar oud, school en opleiding afgerond en ik werk bij de Gemeente Zwolle in het Stadskantoor. (Ik woon trouwens ook in Zwolle)
Ik heb vele hobbies waarvan het kijken naar Anime en Modelbouw er best wel uisteken in vergelijking met de Anderen, ik teken verder ook en fiets elke dag om in beweging te blijven en niet dood te gaan van Saaiheid. Verder is een van mijn Hobbies de Forums van Gaia schoonmaken. (Echt fantastisch werk en je komt ook een heleboel interresante mensen tegen.) xp
Mijn karakter, ik ben voor geen gat te vangen en ben ook gigantisch Random op de Forums al ben ik in het dagelijkse leven een 'rustige' jongen die houdt van af en toe een praatje te maken. Mensen die mij kennen van de Forums (waarvan ik denk dat er hier wel een paar zitten) kunnen dat waarschijnlijk wel bevestigen. Het leek me daarom ook leuk om deze Guild te joinen om wat nieuwe mensen van Nederland te leren kennen. 3nodding
Dat was het voor nu, komt vast nog wel meer gesprekstof naar boven. surprised
Leuk met jullie kennis te maken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|