|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 10, 2010 8:18 am
En vooral je eigen weg vinden =D Vind nog steeds nieuwe dingen in Photoshop =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 13, 2010 5:33 am
ja 8D is er eigenlijk een goede reden om een deviantart account te nemen? XD lijkt me dat iedereen zomaar wat van je kan gaan gappen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 13, 2010 5:34 am
http://zerolifepoints.deviantart.com/art/Mio-chibi-163819999
Fanart van de anime K-on biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 14, 2010 5:21 am
Neo MOF ja 8D is er eigenlijk een goede reden om een deviantart account te nemen? XD lijkt me dat iedereen zomaar wat van je kan gaan gappen. Dat kan overal; ook als je eigen website hebt. Daarom zet ik er tegenwoordig zo'n grote watermerk op. Anders kan niemand het ooit zien. En als men dan het alsnog wil jatten, moeten ze ten minste moeite doen. Het is een keuze die je maakt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 15, 2010 11:11 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 15, 2010 1:25 pm
heb toch maar een account genomen X'D
en hier iets nieuws: Sen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 15, 2010 2:01 pm
deviantart is handig je kan dan dingen showen enzo, en als ze iets jatten, je kan dat gewoon aanklagen die mensen die dat jatten verbreken dan de auteursrecht iets en dat geld bijna overal ter wereld, en al geld het daar niet dan kun je ze nog een permaban van DA krijgen ofzo...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 16, 2010 4:21 am
Zet een watermerk OVER je tekening heen, dan heb je al de helft van de loser-dieven al gehad, want die zijn te lui om zoiets te bewerken en te jatten XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 16, 2010 11:46 am
ja, heb eindelijk uitgevogeld hoe deviantart zo'n watermerk er op zet.. anders heb ik geen idee hoe ik dat moet doen X'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 17, 2010 6:51 am
kun je zelf met photoshop doen smile gewoon een stempel er op =D Kijk maar naar al mijn art
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 23, 2010 3:39 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 26, 2010 5:25 am
kittyocean kun je zelf met photoshop doen smile gewoon een stempel er op =D Kijk maar naar al mijn art heb geen photoshop en weet niet of 't met gimp ook gaat XD ben niet zo goed met computers en dat soort dingen xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 26, 2010 7:39 am
Neo MOF kittyocean kun je zelf met photoshop doen smile gewoon een stempel er op =D Kijk maar naar al mijn art heb geen photoshop en weet niet of 't met gimp ook gaat XD ben niet zo goed met computers en dat soort dingen xp Tuurlijk wel! (al ken ik Gimp niet...) Je kan altijd een zwart wit afbeelding maken met wat jij als copyright stempel wilt hebben. En dat kopieer je dan als nieuwe laag bovenop je tekening! Beetje met de opacity friemelen.... And done!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 26, 2010 10:51 am
bedankt voor de tip >w<''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 27, 2010 10:35 am
Laat je het me ook weten of het werkt? XD Ik weet dat Gimp ook layers kan, toch?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |