|
|
|
|
Posted: Sun Aug 07, 2005 3:04 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 07, 2005 3:08 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 07, 2005 3:17 pm
rastaman Ruska rastaman Jag ska fan till Nya Zeeland och f�nga en bl� anka. S� elakt >_> Men jag ska mata den o.O Fortfarande elakt. Jag tror inte den vill bli fångad, tagen från sitt hem och sin famlij till Sverige för att bo i en lägenhet med dig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 07, 2005 3:17 pm
Ruska rastaman Ruska rastaman Jag ska fan till Nya Zeeland och f�nga en bl� anka. S� elakt >_> Men jag ska mata den o.O Fortfarande elakt. Jag tror inte den vill bli fångad, tagen från sitt hem och sin famlij till Sverige för att bo i en lägenhet med dig. Den lär dö av alla avgaser från hans rum..*Nickar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 07, 2005 3:32 pm
Valgarv Ruska rastaman Ruska rastaman Jag ska fan till Nya Zeeland och f�nga en bl� anka. S� elakt >_> Men jag ska mata den o.O Fortfarande elakt. Jag tror inte den vill bli fångad, tagen från sitt hem och sin famlij till Sverige för att bo i en lägenhet med dig. Den lär dö av alla avgaser från hans rum..*Nickar* Men jag ska inte ha den i mitt rum. Den ska bo i kanalen med enderna :3 sen ska dom para sig *nod nod*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 07, 2005 3:46 pm
rastaman Men jag ska inte ha den i mitt rum. Den ska bo i kanalen med enderna :3 sen ska dom para sig *nod nod* That would be like having a head both blue and green.... o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 07, 2005 7:26 pm
 jag ska gifta mig med honom! ninja heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 07, 2005 7:38 pm
Mivi rastaman Men jag ska inte ha den i mitt rum. Den ska bo i kanalen med enderna :3 sen ska dom para sig *nod nod* That would be like having a head both blue and green.... o.o ...Awsome. *Skriver upp som nästa projekt till hårfärg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 07, 2005 8:31 pm
Valgarv Mivi rastaman Men jag ska inte ha den i mitt rum. Den ska bo i kanalen med enderna :3 sen ska dom para sig *nod nod* That would be like having a head both blue and green.... o.o ...Awsome. *Skriver upp som nästa projekt till hårfärg* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 1:10 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 3:40 am
Aranea icedrop  jag ska gifta mig med honom! ninja heart Vid f?a anblicken s姠det ut som allas v岡n 䬳kling, Darin xd eek sad cry gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 3:43 am