|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 23, 2007 11:41 am
Hoi ik ben KH. 20 Jaartjes alweer. Woon en studeer in Enschede, HBO PTP te Saxion. Euhm Bla bal bla! O_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 7:07 am
[KH]Sasuke Hoi ik ben KH. 20 Jaartjes alweer. Woon en studeer in Enschede, HBO PTP te Saxion. Euhm Bla bal bla! O_O aaaa kijk kijk welkom , ben je vast wel een keer tegen gekomen op saxion denk ik .... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 1:30 pm
Nog een nieuweling smile
Jolien is de naam, 21 jaartjes jong en woonachtig in het altijd gezellige Brabantse land. xd
Studeer momenteel nog in Arnhem/Nijmegen en heb een bijbaantje bij de Hendrix UTD...
Meer is er zo niet te vertellen. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 1:41 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 2:22 pm
Dank je smile
Nog enige tips welke gedeelte hier het meest actieve is? Ik heb al gezien dat de kamer-topics allemaal nogal oud zijn... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 2:41 am
Welkom jolien smile
Nou we proberen eigenlijk alles weer zo'n beetje actief te krijgen. Dus post maar raak en wie weet maak jij het daa rwel actief wink
Maar in het hoofd forum, waar deze thread ook in staat, is denk ik de meeste activiteit. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 5:45 am
Ik ben nieuw, net gister mijn account aangemaakt, net vandaag geaccepteerd! (als je je afvraagt hoe ik aan de kimono kom na 1 dag lid te zijn... Gekregen! Voor nop!)
Ik ben vijftien, jarig op 30 september, zit in vier VWO en moet nodig een baantje hebben, maar ik heb geen zin om ergens achter de kassa te gaan zitten. Ik neem wel een folderwijkje ofzo.
Dus! Hobby's: lezen, schrijven, tekenen, schilderen, yoga. Ben gek op literatuur, houtskool en koffie, maar dat staat ook allemaal op mijn profiel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 6:08 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 8:00 am
Ey! welkom!! loved your mag ik lid worden description <33
((Mag ik iedereen even wijzen op het begonnen bummerparty, kik mijn sigg))
((((excuusie voor de reclamexDD))))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 7:24 am
Dank je! Ik moest toch iets zeggen... xd Wilde gewoon zo snel mogelijk lid worden.
Oh ja, het feest! Ik kom ook nog wel even langs hoor!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 10:34 am
De snelheid dat je lid wordt hier heeft alleen met de snelheid van de mods te maken xD Hoe snel en vaak checken zij de requesten :3 Verder is het gewoon een kwestie van Nederlands praten :p
Nogmaals welkom en hopelijk bevalt het je blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 09, 2007 11:12 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 8:32 am
Heyhoooi!
Hier dus nog een nieuweling, en nog steeds behoorlijke Gaia-newb, ben hier net iets langer als een maand.
Heerlijk genoten van het Halloween-event, en dankzij Jolien werd ik op deze guild gewezen, dus hier ben ik! Toegelaten en al... phew... mrgreen
Grtz, Maddy
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|