|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 26, 2010 7:02 am
Ik ken de pen tool ja... ik geef photoshop les op school... ik gebruik het niet echt...
en ik faal met handen tekenen... daarom mist er een
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 26, 2010 7:07 am
Les nog wel, hipheid! ^-^
Dan ben ik bang dat ik je alleen maar suggesties kan geven, en je dus niet echt iets leren xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 26, 2010 11:28 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 27, 2010 11:27 am
Je art is erg gaaf =D Ik zie wel soms dat je armen verschillende diktes hebben. Probeer een dikte aan te houden maar verder is het erg gaaf! Pokemon!! Dat kan ik dus niet tekenen, hè XD En die slapende character tekening... too cute!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 27, 2010 3:29 pm
ik kan niets uit mijn hoofd tekenen... ik kan wel dingen tekenen als ik ongeveer een plaatje heb... (bijv met een gaia avi kan ik dat (zie album))
en ik ga denk ik stoppen met tekenen... ik kan er niets van... en heb geen inspiratie meer...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 28, 2010 6:35 am
Dat klinkt ls een Art Block. En daarbij, ik vind je beter dan Hara Kiwi, dus tekenen kan je!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 28, 2010 8:33 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 29, 2010 1:14 pm
Veronica Magazine Strip. Niet te filmen YUCK
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 01, 2010 1:59 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 01, 2010 2:31 am
Wat een cute-cute tekeningen!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 01, 2010 2:44 am
hehe, en ze zijn simple te maken.. xD En leuk om te doen ♥♥ Alleen moet ik nog een manier vinden om ze te shaden..ze zien er gewoon niet leuk uit geshaded..xD Edit:  Commision..Just finished ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 01, 2010 2:10 pm
ik heb alleen ideeën om iets te tekenen als ik vrolijk ben... of een beetje gelukkig... niet als ik depri en gestrest ben... dus kan voor een LANGE tijd niets tekenen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 02, 2010 2:39 am
@ Lady, ik denk ook niet dat je zoiets moet shaden. Ziet er zo juist erg gaaf uit!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 02, 2010 11:09 am
@Kitty biggrin at was juist mijn idee..Ik heb cellshading en soft shading geprobeerd. Maybe probeer ik eens een soort van dot shading? ♥♥
@Dashinator: Ik kan alleen tekenen als ik muziek op heb..Dan kan ik uren doorgaan ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 03, 2010 12:27 pm
Ik denk niet dat Dot Shading werkt... misschien dat je een soort Flash Look krijgt? Dus een beetje plastic achtig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |