|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 31, 2005 4:27 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 31, 2005 4:37 am
Fienderna får såå mycket däng! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 31, 2005 10:26 am
Pa engelskan... Alla pratar en massa, samtidigt som lararen pratar och forsoker fa alla tysta...
Larare: Tyst nu, ungjavlar, Hall kaften! Ungjavlar: ...bla bla bla... Larare: Men for i helvete... Ungjavlar: ...bla bla bla... Vickan: TYST FOR FAN, JAG PRATAR MED ROBIN PA TELEFON! Ungjavlar: --- [iskall tystnad] Larare: gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 31, 2005 12:29 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 31, 2005 12:30 pm
Sushi Alexii Pa engelskan... Alla pratar en massa, samtidigt som lararen pratar och forsoker fa alla tysta... Larare: Tyst nu, ungjavlar, Hall kaften! Ungjavlar: ...bla bla bla... Larare: Men for i helvete... Ungjavlar: ...bla bla bla... Vickan: TYST FOR FAN, JAG PRATAR MED ROBIN PA TELEFON! Ungjavlar: --- [iskall tystnad] Larare: gonk xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 31, 2005 12:33 pm
Sushi Alexii Pa engelskan... Alla pratar en massa, samtidigt som lararen pratar och forsoker fa alla tysta... Larare: Tyst nu, ungjavlar, Hall kaften! Ungjavlar: ...bla bla bla... Larare: Men for i helvete... Ungjavlar: ...bla bla bla... Vickan: TYST FOR FAN, JAG PRATAR MED ROBIN PA TELEFON! Ungjavlar: --- [iskall tystnad] Larare: gonk xd *torka bort skrattår*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 31, 2005 12:37 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 01, 2005 4:49 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 01, 2005 5:31 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 01, 2005 1:39 pm
Arla säger: Är Gaia sushi för dig med? Arla säger: Eller vänta.. förlåt Alëx . s u s h i . säger: -.-
sweatdrop xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 01, 2005 1:53 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 02, 2005 5:23 am
jag och syster sarus
sarus: Nej.. >.< Jag: Vad忠O_o sarus: jag gl? min lilla r?fisk i plast p堳kolan i kylsk尥t. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 02, 2005 11:57 am
Broken Toy says: 5 min.. hj25 / says: men man hinner inte! >_<
jag och patric pratar om att jag ska med ut, men jag skulle va inne om 5 minuter.. << kan missuppfattas.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2005 10:42 am