|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:50 am
Puchiko_chan Ja han sover s䫥rt som en liten gris just nu. :3nod Dessutom kommer farmor och farfar hem till oss och h䬳ar p嬠och i helgen kommer Robert som ocks場䮫er h䮧a p堮䲠vi ska h䬳a p堒䫩. när ska ni åka till räki?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:51 am
Puchiko_chan Ja han sover s䫥rt som en liten gris just nu. :3nod Dessutom kommer farmor och farfar hem till oss och h䬳ar p嬠och i helgen kommer Robert som ocks場䮫er h䮧a p堮䲠vi ska h䬳a p堒䫩. ...jag vill också med...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 5:03 am
Vad jag vet så ska jag, Kim, Pierre, Anna och Angelica åka så fort det är möjligt. Anna (Mushi) ska försöka få sin mamma att skjutsa henne till Uppsala och hon kan säkert plocka med folk då. Ni får kolla runt helt enkelt, men Kims bil är füll så vitt jag vet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 5:17 am
Puchiko_chan Vad jag vet så ska jag, Kim, Pierre, Anna och Angelica åka så fort det är möjligt. Anna (Mushi) ska försöka få sin mamma att skjutsa henne till Uppsala och hon kan säkert plocka med folk då. Ni får kolla runt helt enkelt, men Kims bil är füll så vitt jag vet. ...okay.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 5:18 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 5:29 am
Sostrate Necrofix Nathaniel Mea Nope... aldrig n姯nsin... n䲠det h䮤er n姯n man inte k䮮er s宮. bryr man sig liksom inte.. men n䲠det h䮤er en sj䬶 eller n姯n man k䮮er s堤r det inte lika sp䮮ande l䮧re... precis.....man tänker alltid att nått sånt här kommer aldrig mig lr dom man känner gonk Nej, inte jag heller. Jag tänker aldrig att någonting skulle hända en sj䬶 eller ens v䮮er n䲠man tex 䲠ute p堳tan, nu förstår jag även mammas oro varje gång jag går ut. Det har tidigare varit sett som tjatigt och lite jobbigt, men jag förstår... Har också börjat förstå mina föräldrar.. det som förut var tjat är nu väldigt viktiga grejer neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 5:40 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 5:40 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 5:42 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 5:53 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 5:53 am
Hur ar det med PartEX tillstand? Jag laste i tidningen att det tydligen var allvarligt och forsamrades hela tiden. Hoppas inte det stammer. sad Nan som vet sakert?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 6:00 am
MiniMazarin Hur ar det med PartEX tillstand? Jag laste i tidningen att det tydligen var allvarligt och forsamrades hela tiden. Hoppas inte det stammer. sad Nan som vet sakert? Vad jag vet (och hoppas) sa ar han battre nu...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 6:01 am
Nathaniel Mea MiniMazarin Hur ar det med PartEX tillstand? Jag laste i tidningen att det tydligen var allvarligt och forsamrades hela tiden. Hoppas inte det stammer. sad Nan som vet sakert? Vad jag vet (och hoppas) sa ar han battre nu... Okej, vad bra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 6:02 am
Jag blir mer och mer skeptisk till m�nskligheten f�r varje dag som g�r... Blivit f�rbannad p� folk jag inte ens vetat vilka de �r i helgen n�r jag ser vad de har gjort med saker som de f�tt anv�nda f�r att folk vill st�lla upp f�r dem... Och nu det h�r.. Hur t�nker folk? Vissa verkar inte t�nka alls... *ledsen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 6:14 am
MiniMazarin: Det ska inte vara någon fara med Räki. Yannah följde med och vad jag vet så säger hon att det är bra med Räki. Aftonbladet bra överdriver som vanligt. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|