|
|
|
|
Posted: Mon May 07, 2007 7:01 am
Niddler F?t mig, Mikusagi! Jag underskattade kraften av ditt rosa piano, samt snuskade mig p堍SN <_<; WTG? xd heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 07, 2007 7:11 am
Hallå, massa folk har gått >__> Får man gå?
Edit: Fel tråd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 4:53 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 9:12 pm
Förlåt Chado-kun, för att jag är så otacksam .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 10:43 pm
Förlåt Bea, för att jag handlade upp alla mina pengar på horor och skor så jag inte har råd att köpa dig födelsedagscigg
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 20, 2007 2:58 am
Förlåt alla i min närvaro som lider för att jag lider.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 20, 2007 9:26 am
Förlåt festprissen i mig att jag betalade räkningar på 1.5k i förväg när jag kände mig rik och glömde att jag beställt böcker för 800,-. Du ska få festa nästa helg jag lovar heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 3:33 pm
Förlåt valgarv, för att jag kallade din Bleachhatt för Hammarbyhatt sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 2:55 pm
Förlåt chado-kun för att jag gjorde en Einstein lookalike på dig i posta bilder på dig själv-tråden. Jag bara kunde ju inte låta bli! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 27, 2007 7:37 am
Förlåt...
Valgarv. Dels för de saker som varit, och dels för att jag tvivlade.
Anashi. För att jag, förut, var riktigt riktigt otrevlig.
Hopey. Du vet vad jag menar. Synd att du inte kan läsa det här bara.
Att säga förlåt om sådana här saker känns väldigt lamt när det är skriftligt, men det är serious business!
Oh, förlåt Miku för att jag är emo (not so serious).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 27, 2007 9:11 am
Förlåt, mig själv för att jag låter folk trampa på mig hela tiden. Förlåt, mormor för att jag aldrig ringer eller svarar på dina brev. Förlåt alla andra bilister för att jag skriker på er när jag har bråttom. Förlåt brossan för att jag snodde ditt pokémon crystal...Uhm..Jao ''>.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 06, 2007 9:10 pm
förlåt mig själv för att jag är lite konstig hela tiden förlåt alla andra också för att jag är lite konstig eller mycket konstig hela tiden nu försöker jag bli bättre på allt det där. och förlåt att jag är så himla blyg och vågar inte säga hur mycket du betyder för mig. och jag ska bli bättre och starkare. och jag ska bli bättre med dom och visa hur bra jag är. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 03, 2015 2:34 pm
Neger i en hink förlåt krim för att jag vad dum. crying Förlåt igen Krim.........
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 27, 2015 10:43 am
Förlåt alla man tappat kontakten med, ni som var där och gjorde vardagen lite färgrikare. Man vet aldrig hur mycket någon betytt för en förns man står utan, kliché men sant. Hoppas ni har det bra, vad ni än gör.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|