Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)
Gaya von Dutch; Kom bij mij voor guild donaties :) Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Aug 20, 2005 9:12 am

yentl
Darlaa
.~Horsie~Anne~.
yentl
ButtonFly
.~Horsie~Anne~.
yentl
.~Horsie~Anne~.
eey gaya met clothes, meschien moet dat maskertje af dan is het een heel lief meisje! rofl
mais c'est le female zorro xd

yentl mag ik ej er op wijzen dat hety hier All DUTCH pleople enter heet en niet all FRENSH people enter razz
Zorro kwomt trouwens uit Mexico sweatdrop
nietes, uit spanje!

*staat achter yentl's keuze*

Keuze? het was toch echt mexico
goudmeinen en velgekleurde laagjes jurken in spanje? dacht het niet.
wellus, en sinterklaas komt uit oosterijk 3nodding

Krijg ik daarom alleen maar gesmolten sneeuw uit de zak?
PostPosted: Sat Aug 20, 2005 9:14 am

yentl
Darlaa
.~Horsie~Anne~.
yentl
ButtonFly
.~Horsie~Anne~.
yentl
.~Horsie~Anne~.
eey gaya met clothes, meschien moet dat maskertje af dan is het een heel lief meisje! rofl

yentl mag ik ej er op wijzen dat hety hier All DUTCH pleople enter heet en niet all FRENSH people enter razz
nietes, uit spanje!

Zorro = Mexico
Sinterklaas = Turkije

ButtonFly

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Sat Aug 20, 2005 9:15 am

Darlaa
yentl
Darlaa
.~Horsie~Anne~.
yentl
ButtonFly
.~Horsie~Anne~.
yentl
.~Horsie~Anne~.

nietes, uit spanje!

Krijg ik daarom alleen maar gesmolten sneeuw uit de zak?

yup, nouja, als je wenst in oosterijk te zijn wel rofl
PostPosted: Mon Aug 22, 2005 2:51 pm

ButtonFly
yentl
Darlaa
.~Horsie~Anne~.
yentl
ButtonFly
.~Horsie~Anne~.
yentl
.~Horsie~Anne~.
mais c''est le female zorro xd

nietes, uit spanje!

*staat achter yentl''s keuze*

Zorro = Mexico
Sinterklaas = Turkije
3nodding jup
maar ze zijn beide kennelijk verhuist.

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Gaya_von_Dutch
Vice Captain

PostPosted: Sun Aug 28, 2005 12:23 pm

Bedankt voor de kleren Yentl!!

Nu alleen nog de broek!

Want de mp3 speler en de ketting zijn ietwat te duur XD Misschien kunnen we ooit iets ter vervanging vinden? 4laugh
PostPosted: Sun Sep 04, 2005 1:34 am

kan gaya nou bij de guildbank of niet?

LeannaAnne
Vice Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun Sep 04, 2005 6:45 am

.~Horsie~Anne~.
kan gaya nou bij de guildbank of niet?

Der is nog niets veranderd in de guild dus nee, na de overgang morgen miss.
PostPosted: Wed Sep 07, 2005 3:12 am

Ik kan ook nog steeds niet bij de Guild bank crying

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Mon Sep 26, 2005 8:22 am

Hoe gaat het met de kleertjes van Gaya?
Moet daarvoor nog gedoneerd worden?
En ook aan Gaya voor guild uitbreiding? (subforums, huis) of daarmee wachten totdat het donatie dingetje op de eerste pagina weer terug is?
PostPosted: Fri Sep 30, 2005 8:41 am

Halloween valt dit jaar op een maandag.

In de Guild zullen wij weer een bal houden. Deze begint vrijdag de 28e van oktober en eindigt 1 november. 4 dagen feest en gegriezel in de Guild!

Ik zal er ook zijn; ik heb een pompoenen jacht! Ik zal 7 verschillende pompoentjes verstoppen, en jij moet ze zoeken. Heb je ze gevonden? PM me dan met alle plaatjes en je krijgt een bewijs dat je de pompoenquest hebt voltooid! En dit bewijs mag je in je signature stoppen, als je wilt ^_^
(mocht het zo zijn dat de bandwith verloopt en je de image niet kan zien, sla dan de URL op! Die kan je al vinden als je de image quote, maar ook door rechts te klikken op de image -> eigenschappen. Dit telt dan ook!)

Wees wel zo lief om niet vals te spelen en de beloning of pompoenplaatjes aan anderen te geven ^_^ Er komt ook een Hall of Fame!

Er zal nog meer komen; een paar kleine wedstrijdjes. Met Halloween mag je je meest enge verhaal posten (of grappig eng, of leuk eng...).
Het is nog onbekend wat de prijzen zullen zijn (Kitty Ocean zal 2 Kimono Edits ter beschikking stellen voor een mannelijke en vrouwelijke winnaar); we zijn erg afhankelijk van donaties. Heb jij iets? Stuur het mij!! Wil je een dienst beschikbaar stellen, post dit dan hier!

Okay, echt groot zal het niet worden, maar het gaat om de gezelligheid! En gezelligheid maak je zelf! Vertel iedereen er over! 4laugh

Gaya_von_Dutch
Vice Captain

Gaya_von_Dutch
Vice Captain

PostPosted: Fri Sep 30, 2005 8:42 am

Darlaa
Hoe gaat het met de kleertjes van Gaya?
Moet daarvoor nog gedoneerd worden?
En ook aan Gaya voor guild uitbreiding? (subforums, huis) of daarmee wachten totdat het donatie dingetje op de eerste pagina weer terug is?

Ik heb nog steeds mijn gele Kill Lanzer broek nodig (de ketting en MP3 player zijn te duur XD)

En je k**t al geld doneren voor de subfora, maar wacht daar maar mee tot we weten hoe duur de subfora worden ^_^

Gunst, je hebt gelijk! De donatie knop is weg!

Och, komt vast wel weer terug! 4laugh heart
PostPosted: Sat Oct 01, 2005 7:29 am

Gaya_von_Dutch
Halloween valt dit jaar op een maandag.

In de Guild zullen wij weer een bal houden. Deze begint vrijdag de 28e van oktober en eindigt 1 november. 4 dagen feest en gegriezel in de Guild!

Ik zal er ook zijn; ik heb een pompoenen jacht! Ik zal 7 verschillende pompoentjes verstoppen, en jij moet ze zoeken. Heb je ze gevonden? PM me dan met alle plaatjes en je krijgt een bewijs dat je de pompoenquest hebt voltooid! En dit bewijs mag je in je signature stoppen, als je wilt ^_^
(mocht het zo zijn dat de bandwith verloopt en je de image niet kan zien, sla dan de URL op! Die kan je al vinden als je de image quote, maar ook door rechts te klikken op de image -> eigenschappen. Dit telt dan ook!)

Wees wel zo lief om niet vals te spelen en de beloning of pompoenplaatjes aan anderen te geven ^_^ Er komt ook een Hall of Fame!

Er zal nog meer komen; een paar kleine wedstrijdjes. Met Halloween mag je je meest enge verhaal posten (of grappig eng, of leuk eng...).
Het is nog onbekend wat de prijzen zullen zijn (Kitty Ocean zal 2 Kimono Edits ter beschikking stellen voor een mannelijke en vrouwelijke winnaar); we zijn erg afhankelijk van donaties. Heb jij iets? Stuur het mij!! Wil je een dienst beschikbaar stellen, post dit dan hier!

Okay, echt groot zal het niet worden, maar het gaat om de gezelligheid! En gezelligheid maak je zelf! Vertel iedereen er over! 4laugh

ik zal zodra ik de prijs van het vorige ball opgestuurt krijg meteen het geld van de avie edits sturen 3nodding

LeannaAnne
Vice Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Oct 01, 2005 7:39 am

Zodra het gedoe met de 2 nummer 1's is opgelost zal ik alles verzenden =D
PostPosted: Sat Oct 01, 2005 7:45 am

Owh ja en ik ben de presenatator/organisator van de halloween ball!
Ik heb een assistent nodig dus stuur een pm dan zal ik kijken of je geschikt ben.

P.s Kittyocean is ook een presentator wink

Elfinzu

Reply
Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games