|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 11:54 am
kiek Ymie number_17 17 jaar en 1 meter 94 sweatdrop en Ymie: hoezo geloof je de ene keer wel en de andere keer niet? sweatdrop yo weet ik niet ik ben christelijk opgevoed maar ik weet niet of ik wel geloof ja moeilijk uit te leggen als ik verdrietig ben bid ik weleens maar later denk ik dan waarom god is er niet ja het is een lastige vraag of god er is dus ja ik weet niet (bij the way geloof jij????) hoe heet dat ook alweer? ik geloof ook de ene keer in een god maar de andere keer niet, het heet niet atheistisch maar....... twijfelaar sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 11:58 am
number_17 kiek Ymie number_17 17 jaar en 1 meter 94 sweatdrop en Ymie: hoezo geloof je de ene keer wel en de andere keer niet? sweatdrop yo weet ik niet ik ben christelijk opgevoed maar ik weet niet of ik wel geloof ja moeilijk uit te leggen als ik verdrietig ben bid ik weleens maar later denk ik dan waarom god is er niet ja het is een lastige vraag of god er is dus ja ik weet niet (bij the way geloof jij????) hoe heet dat ook alweer? ik geloof ook de ene keer in een god maar de andere keer niet, het heet niet atheistisch maar....... twijfelaar sweatdrop Een zwevende kiezer, nee een zwevende gelover
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 12:26 pm
ButtonFly number_17 kiek Ymie number_17 17 jaar en 1 meter 94 sweatdrop en Ymie: hoezo geloof je de ene keer wel en de andere keer niet? sweatdrop yo weet ik niet ik ben christelijk opgevoed maar ik weet niet of ik wel geloof ja moeilijk uit te leggen als ik verdrietig ben bid ik weleens maar later denk ik dan waarom god is er niet ja het is een lastige vraag of god er is dus ja ik weet niet (bij the way geloof jij????) hoe heet dat ook alweer? ik geloof ook de ene keer in een god maar de andere keer niet, het heet niet atheistisch maar....... twijfelaar sweatdrop Een zwevende kiezer, nee een zwevende gelover ja dat kan wel 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 12:31 pm
does anybody know
hoe kan je een plaatje in je post zetten question question
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 1:02 pm
Ymie does anybody know hoe kan je een plaatje in je post zetten question question Jup, gewoon op IMG drukken in je bewerk balk boven het schrijf gedeelte drukken en dan verschijnt er een pop-up waarin je de link van je plaatje kan plaatsen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 9:17 am
kiek Ymie does anybody know hoe kan je een plaatje in je post zetten question question Jup, gewoon op IMG drukken in je bewerk balk boven het schrijf gedeelte drukken en dan verschijnt er een pop-up waarin je de link van je plaatje kan plaatsen.. of gewoon 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 9:38 am
number_17 kiek Ymie does anybody know hoe kan je een plaatje in je post zetten question question Jup, gewoon op IMG drukken in je bewerk balk boven het schrijf gedeelte drukken en dan verschijnt er een pop-up waarin je de link van je plaatje kan plaatsen.. of gewoon 3nodding heej cool dankje nu snap ik alles hihi jep nu snap ik ook waar de rest van de blokjes is
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 11:32 am
hey ik ben Rico van Leeuwen ik kom uit woerden (tussen utrecht en gouda) op dit moment zit ik in mn laatste jaar van het HAVO (en ja het is 'het') op 30 juni (ja dat is bijna 3nodding ) wordt ik 17 mijn interesses liggen voornamelijk bij het gamen, gaia, muziek (hiphop en R&B) en winkelen razz
als je nog meer wil weten mail me maar wink
en oh ja, ben hier sinds 26 April 2005 razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 11:49 am
The Great Angel hey ik ben Rico van Leeuwen ik kom uit woerden (tussen utrecht en gouda) op dit moment zit ik in mn laatste jaar van het HAVO (en ja het is 'het') op 30 juni (ja dat is bijna 3nodding ) wordt ik 17 mijn interesses liggen voornamelijk bij het gamen, gaia, muziek (hiphop en R&B) en winkelen razz als je nog meer wil weten mail me maar wink en oh ja, ben hier sinds 26 April 2005 razz woerden? lol, dara werkt mijn vader xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 10:08 am
The Great Angel hey ik ben Rico van Leeuwen ik kom uit woerden (tussen utrecht en gouda) op dit moment zit ik in mn laatste jaar van het HAVO (en ja het is 'het') op 30 juni (ja dat is bijna 3nodding ) wordt ik 17 mijn interesses liggen voornamelijk bij het gamen, gaia, muziek (hiphop en R&B) en winkelen razz als je nog meer wil weten mail me maar wink en oh ja, ben hier sinds 26 April 2005 razz welkom bij ADPE biggrin als je vragen hebt dan pm me maar wink zeg woorden he...ken jij een ene mark lambo ofzo sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 10:52 am
The Great Angel hey ik ben Rico van Leeuwen ik kom uit woerden (tussen utrecht en gouda) op dit moment zit ik in mn laatste jaar van het HAVO (en ja het is 'het') op 30 juni (ja dat is bijna 3nodding ) wordt ik 17 mijn interesses liggen voornamelijk bij het gamen, gaia, muziek (hiphop en R&B) en winkelen razz als je nog meer wil weten mail me maar wink en oh ja, ben hier sinds 26 April 2005 razz heej ik zit in woerden op school
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 12:38 pm
Heej ^^
Ik ben Myrthe, ben 14 en ik kom uit Friesland (maar ik kan geen Fries razz ) Uhm mijn hobby's zijn tekenen, lezen en verhaal schrijven en ik hou heel erg van fantasy, anime en muziek. Ik speel viool enne.. nja.. dat was het.
Mijzelf in 4 woorden (zag ik ergens staan): Verlegen, lief, saai en knuffelig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 12:44 pm
Aislin-Sedai Heej ^^ Ik ben Myrthe, ben 14 en ik kom uit Friesland (maar ik kan geen Fries razz ) Uhm mijn hobby's zijn tekenen, lezen en verhaal schrijven en ik hou heel erg van fantasy, anime en muziek. Ik speel viool enne.. nja.. dat was het. Mijzelf in 4 woorden (zag ik ergens staan): Verlegen, lief, saai en knuffelig. Saai? Niemand is saai! Iedereen heeft wel wat avontuurlijks!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 4:33 am
Aislin-Sedai Heej ^^ Ik ben Myrthe, ben 14 en ik kom uit Friesland (maar ik kan geen Fries razz ) Uhm mijn hobby's zijn tekenen, lezen en verhaal schrijven en ik hou heel erg van fantasy, anime en muziek. Ik speel viool enne.. nja.. dat was het. Mijzelf in 4 woorden (zag ik ergens staan): Verlegen, lief, saai en knuffelig. Jij speelt viool? whee Dat wilde ik altijd al, maar het was altijd te duur cry Ik vind het zo'n mooi instrument!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 4:42 am
Aislin-Sedai Heej ^^ Ik ben Myrthe, ben 14 en ik kom uit Friesland (maar ik kan geen Fries razz ) Uhm mijn hobby's zijn tekenen, lezen en verhaal schrijven en ik hou heel erg van fantasy, anime en muziek. Ik speel viool enne.. nja.. dat was het. Mijzelf in 4 woorden (zag ik ergens staan): Verlegen, lief, saai en knuffelig. hey aisje razz ~! ach komop, jij bent heus niet saai! ik ken je wel langer dan vandaag wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|