|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 3:01 am
Luwina Liftrasir ...sie lahdet Gaiasta? eek Nii-in. : (. Tama oli ihan hauska paikka, mutta kaippa sita pitaisi keksia jotain hyodyllisempaa tekemista. rolleyes Mitas tassa voisi sanoa... onnea elaman loytymisen johdosta? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 3:36 am
Liftrasir Luwina Liftrasir ...sie lahdet Gaiasta? eek Nii-in. : (. Tama oli ihan hauska paikka, mutta kaippa sita pitaisi keksia jotain hyodyllisempaa tekemista. rolleyes Mitas tassa voisi sanoa... onnea elaman loytymisen johdosta? sweatdrop Ensimmäinen elämän etsijä jonka näen oikeasti löytävän elämän o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 6:05 am
Pikku-Timppa Liftrasir Luwina Liftrasir ...sie lahdet Gaiasta? eek Nii-in. : (. Tama oli ihan hauska paikka, mutta kaippa sita pitaisi keksia jotain hyodyllisempaa tekemista. rolleyes Mitas tassa voisi sanoa... onnea elaman loytymisen johdosta? sweatdrop Ensimmäinen elämän etsijä jonka näen oikeasti löytävän elämän o.o Elamaa ei oo viela loytyny, mutta ainaki mina yritan! biggrin (...ja yritan myos olla tekematta comebackia). Saa naha miten kay. (Tassahan mainio idea tositv-sarjaan).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 6:21 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 6:52 am
Leningrad Cowboy Saanko sanoa ihan n䴩sti t䨤n v䬩in ett䮮. mit䶩ttua? El䭤 ja foorumeilla roikkuminen eiv䴠ole mitenk䤮 toisensa kumoavia k䳩tteit䮠Ainahan sit䠧aiattelua v䨥nt䤠voi, mutta se on kyll䠡ikamoista itselleen valehtelua ja silkkaa haureutta, jos vajoaa siihen harhauskoon, ett䠮s. 'el䭤n' voi hankkia vain irtautumalla n?im䩳ist䠰uuhista t乳in. En tietenk䤮 nyt tied䠴䳳䠴apauksessa mit䠫aikkea sin䠯nneton oikein suunnittelet tekev䳩, mutta ihan vain varmuuden vuoksi p䤴in saarnata. xp N䩮 ihan neuvona muillekin. Nipo nipo. mad On muuten *k?omakohtaista kokemusta. Kyll䬠h䰥䮮 Olet jotakuinkin oikeassa, mutta mina olen niin koukussa Gaiaan, etta se haittaa muita harrastuksia. Gaian hylattyani voin lukea, katsoa animea, piirtaa, ect. enemman. Jos foorumeilla roikkuminen ei ole elamaa, tuskin oman huoneen nurkassa piirtely tai animen tuijottelu 24h paivassa on, ei minulla sellaista harhauskoa ole. Tai oikeastaan sehan riippuu nakokohdasta. Minulla: elama= tekee mita haluaa mahdollisuuksien puitteissa. Gaia=este, ajansyoja. Eli irtautumalla Gaiasta tavallaan kohotan elama-prosenttejani, vaikkei ne huikeita siltikaan olísi. Eraat varmaankin maarittelevat elaman niin, etta on paljon kavereita ja poika/tyttoystava, tyo, ect. tai jotain semmoista. Mina sanoisin etta jos haluaa kavereita, eika niita ole, ei ole elamaa. Jos ei ole kavereita eika niita haluakaan niin kaikki on ok. Jos haluaa olla Gaiassa ja on siella, on elamaa. Mutta mina pidan enemman animesta. whee Nyt paattanen taman filosofisen saarnaukseni. Kiitos. confused (Miksi minulla ei ole elamaa - jos tekisin mita tahdon, tyhjentaisin pankkitilini, menisin lentokentalle ja ostaisin menolipun kaikkein kaukaisimpaan kohteeseen, vaikka Timbuktuun tai Hong Kongiin. Niin en kuitenkaan tee, koska olen taman nyky-yhteiskunnan onneton vanki. sad . Luuseri.) Hei saanko piirtaa sun avin, Lenigrad Cowboy? No ei sitte... domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 7:52 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 8:05 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 9:03 am
Siin on! Nyt varmaan ymmarrat, miks mun pitaa harjotella piirtamista. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 5:12 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 5:32 am
No kiitos aplodeista. Joo Disney palkkaa minut milla hetkella hyvansa, tassa puhelinsoittoa odottelen...
Piirrustuskilpailun hostaaminen on kylla hauskempaa ku olis voinu kuvitellakaan. Onko vika minun englannintaidossani vai Gaialaisten aivoissa, kun vastaan tulee lause "Draw three famous characters (from different movies/books/mangas/animes/reality/Gaia/ect.) in the same picture". Suurin osa on ymmartanyt tasta lauseesta sanat "three" ja "character" ja laittaneet kolme erillista kuvaa jostain ihmetyypeista, joitten nimia ne ei varmaan itekkaan tiia. Paras yritys ymmarsi jopa lauseet "three", "famous", "characters" ja "movie", mutta jatti muut huomioimatta. Oli se kuitenki niin hyva saavutus, etta hyvaksyin sen. Onnettomin asiakas taasen ymmarsi vain sanan "character". whee Eli jos ymmartaa tuon lauseen, hyvin todennakoisesti voittaa jotain. Tai kaiken. (Nyt vaan Luwwienglannin kielioppia harjottelemaan... !)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 6:44 am
Luwina Onko vika minun englannintaidossani vai Gaialaisten aivoissa, kun vastaan tulee lause "Draw three famous characters (from different movies/books/mangas/animes/reality/Gaia/ect.) in the same picture". Suurin osa on ymmartanyt tasta lauseesta sanat "three" ja "character" ja laittaneet kolme erillista kuvaa jostain ihmetyypeista, joitten nimia ne ei varmaan itekkaan tiia. Naita tyyppeja on tullu yha lisaa. Tarkistin, ja ainaki 80% niista tulee USA:sta (loput ei paljasta asumispaikkaansa). Selittaisikohan se jo joitain? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 1:11 am
Noh, onkai minullakin jonkinlaisia kuvia jotka kehtaisi esille antaa.
www.geocities.com/sayukisu/tuhrut/ -yha tuollaisella sivulla, koska itse nettisivut ovat totaalisen kesken ja nuo kuvat pitaa laittaa sitten omille sivuilleen, mutta olen nayttanyt niita jo joillekuille. nyt teille whee saa muuten kommentoida sinne, kun painaa siita nuolesta niin vieraskirjaan saa kirjoittaa, ettei tata paikkaa tarvitse tukkia (morkkauksilla rolleyes )
hmm, minun kannattaisi varmaan vaihtaa joskus vaatteita. ih.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 1:04 am
ninja Tahan valiin totean, etta nelja vuotta yhteen typeraan nettipeliin addiktoituneena olen samaa mielta Luwinan kanssa. Jos on oikeasti todella kiinni jossain, ei sita voi lakata ajattelemasta ja ei voi tehda mitaan muuta, vaikka kuinka yrittaisi. Pahimmissa tapauksissa sen jalkeen kun ei voi tehda juuri sita addiktioon liittyvaa, apatisoituu/masentuu. Parempi lopettaa kokonaan pelaaminen ainakin puoleksi tai pariksi vuodeksi, etta se menee ohi. Sitten voi kokeilla, jos sita pystyy pelaamaan vahemmissa maarin.
Kaikkea hyvaa siulle, Luwina. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 3:54 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 8:25 am
Ihmiset ottaa asioita liian tosissaan.
Noin, nyt kun pakollinen melkein offtopic on sanottu, voisinkin sanoa etta... sanokaa mita hemmettia voi tehda etta paasee eroon naista "En piirra enaa ikina!"-kohtauksista aina kun naen jonkun paremman piirtajan... eliii... aina kun naen kenet tahansa piirtajan stare
Joku hirvea tarve aina vertailla itseaan muihin, ja sitten joko saada akillinen masennuskohtaus tai sitten hirvea "opin varmana piirtamaan paremmin!"-kohtaus.
Ehka minua on kehuttu liikaa penskana, nyt isossa maailmassa kun huomaa etta muutkin tykkaa piirtaa enka vain mina. Lapsuutta sita on hyva syyttaa kaikesta rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|