|
|
|
|
Posted: Fri Jul 22, 2005 1:04 pm
MelficeXD Dat ziet er mooi uit, OKP. Photoshop en dan een filter er over heen? Netjes gedaan. eig een paar action settings die ik ergens vandaan heb gehaald.... niet echt veel werk dus sweatdrop bekijk mijn DeviantArt gallery voor dingen die ik wel helemaal zelf heb gemaakt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 23, 2005 2:36 am
MelficeXD http://img242.imageshack.us/my.php?image=bjorn020melfice7lv.png Een tekening van Melfice. Nagetekend uit de manual. Hierna ga ik Melfice als een Black Mage tekenen. Zie het maar als Melfice doet een rondje Final Fantasy X-2. ^_^ ziet er mooi uit, erg veel detail enzow. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 23, 2005 5:35 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 23, 2005 6:14 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 23, 2005 6:51 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 23, 2005 7:00 am
wel mooi 3nodding abstract maar hoezo butterfly wings? doet mij meer aan angel wings denken dan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 23, 2005 9:03 am
Darlaa wel mooi 3nodding abstract maar hoezo butterfly wings? doet mij meer aan angel wings denken dan. omdat ik geen idee had xd en iemand vond et daarop lijken... mja...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 27, 2005 11:39 am
Een ge-photoshopte lightsaber.Deze heb ik zelf ge-photoshopt. M'n eerste succesvolle. En nu ik weet hoe ik ze moet maken, kan ik ze ook in foto's 'shoppen. ^_^ 500 Gold per foto... Niet goed, geen gold terug. ^_^Ya. Melfice, out.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 27, 2005 12:41 pm
MelficeXD Een ge-photoshopte lightsaber.Deze heb ik zelf ge-photoshopt. M'n eerste succesvolle. En nu ik weet hoe ik ze moet maken, kan ik ze ook in foto's 'shoppen. ^_^ 500 Gold per foto... Niet goed, geen gold terug. ^_^Ya. Melfice, out. ziet er wel ok uit, alleen toch niet heel echt. probeer in een circle de top van je lightsaber te selecteren, dan Inverse, en dan met een rectangle select tool alles behalve het bovenste deel deselecteren. Daarna feather, (op 5 ofzo) en verwijderen... hoop dat je het snapt ^_^;; dat dan ook aan de andere kant, maar een iets minder ronde vorm, en de feather op 1
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 27, 2005 3:03 pm
  ik had deze 2 avatar edits gwmaakr omdat ik me verveelde, wat vinfrn jullie ervan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 10:16 am
.~Horsie~Anne~.   ik had deze 2 avatar edits gwmaakr omdat ik me verveelde, wat vinfrn jullie ervan? bij de eerste lijkt de Jurk nogal vreemd, door het 3D effect dat je probeert te geven... misschien nog wat voetjes eronder? de 2de vind ik leuk gelukt, mooi gebruik van transparantie smile bewerk je dat pixel per pixel, of gebruik je veel tools?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 10:42 am
Avi art ^_^ Ik heb deze tekening in zijn geheel in photoshop gemaakt dus niet eerst op papier en ingescant maar helemaal met de muis, ik heb er twee dagen achter elkaar aan gewerkt en kan geen pixels meer zien.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 2:32 pm
Oranjekorfbalpizza! .~Horsie~Anne~.   ik had deze 2 avatar edits gwmaakr omdat ik me verveelde, wat vinfrn jullie ervan? bij de eerste lijkt de Jurk nogal vreemd, door het 3D effect dat je probeert te geven... misschien nog wat voetjes eronder? de 2de vind ik leuk gelukt, mooi gebruik van transparantie smile bewerk je dat pixel per pixel, of gebruik je veel tools? pixel voor pixel bij paint blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 12, 2005 6:00 am
Darlaa Avi art ^_^ Ik heb deze tekening in zijn geheel in photoshop gemaakt dus niet eerst op papier en ingescant maar helemaal met de muis, ik heb er twee dagen achter elkaar aan gewerkt en kan geen pixels meer zien.  En darlaa das pas cool! wil ik ook kunnen! kheb alleen geen photoshop stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 12, 2005 2:49 pm
 this niks geworden, ik wou een mooie ster maken maar dit is beginners werk talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|