Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Rakkautta ilmassa tai sitten ei. Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 6 7 8 9 10 11 ... 23 24 25 26 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Seurusteletko vakituisesti?
Juu. ^^
24%
 24%  [ 14 ]
En.
47%
 47%  [ 27 ]
Ei kai tassa mitaan hataa sinkkunakaan ole.
28%
 28%  [ 16 ]
Total Votes : 57

Liffy Glitter

PostPosted: Wed Jun 22, 2005 11:10 am

Sivarihevareista tykkasin mutta jotenkin paadyin militaristinatsiin rolleyes

Hallavalia moisella, on se silti kovin ihkuli.

Nyt vaan on hirvea kriisi minulla kun otin isonsiskon huudot ehka hieman liian tosissani, ja nyt mina angstailen ja murjotan koko ajan. Eihan se tammoinen sovi, kukaan kesta katsella tallaista kauaa. Samperi. Nyt sitten vakipakolla yritan itseani piristella, en halua olla jatkalle vaivaksi, mutta eihan tama nayta toimivan neutral Shimatta...
PostPosted: Wed Jul 06, 2005 12:01 pm

[ Message temporarily off-line ]

Carmen LaVihta

thoughtless`

PostPosted: Thu Jul 07, 2005 7:01 am

o.o Soitin kamulle pari paivaa sitten ja antoi hassut neuvot.
"Pysy erossa niista parikymppisista ja hipeista."
En aluksi tuota hippihommaa edes tajunnut, kunnes toinen kamu valisti. ._. Minahan olen jonkin sortin huumeidenkayttaja useidenkin lahteiden mukaan, ihan kiva tietaa...
PostPosted: Thu Jul 07, 2005 7:14 am

Tsuzue

Carmen LaVihta

PostPosted: Thu Jul 07, 2005 11:08 am

PostPosted: Thu Jul 07, 2005 11:17 am

Carmen LaVihta
Tsuzue
Carmen LaVihta
On ne miehet kummallisia.
Paivan ekat treffit olivat tooooosi tylsat ja paatin ne hyppamaalla bussiin. stare Toisista olisi puolestaan herunut jopa suukko,mutta treffikumppanini luihun nakoiset kaverit saivat mut niin epailevalle kannalle etta tyydyin toteamaan algerialaiselle herralle,ett� "I just want us to be friends".Pirun komea han tosin oli.

Ja afrikkalaista olen jo kokeillut aiemmin,joten ei niin hirveasti kaduta.Kissani tosin tykastyi haneen kovasti. stare
afrikkalaisia lovetan.. heart
iskani siis on nigeriasta..

ne useimmat on niin.....pitkia...........

Taa mun algerialainen deitti oli jalkapalloilija...todella hyvannakoinen ja asuu vielapa Rooman keskustassa.Lupasi jo ostaa mulle poydan ja lentoliput Italiaan.Mutta.Ma en osaa hyvaksya sellaista "lahjaa".Ikaan kuin jaisin yhta ison palveluksen velkaa.Auta armias jos se poyta ilmestyy mun ovelle...
Poyta? Onko se jokin algerialainen tapa josta en ole kuullut vai sispiirin juttu? :ninja:

thoughtless`

Carmen LaVihta

PostPosted: Thu Jul 07, 2005 11:21 am

[Thoughtless]
Carmen LaVihta
Tsuzue
Carmen LaVihta
On ne miehet kummallisia.
Paivan ekat treffit olivat tooooosi tylsat ja paatin ne hyppamaalla bussiin. stare Toisista olisi puolestaan herunut jopa suukko,mutta treffikumppanini luihun nakoiset kaverit saivat mut niin epailevalle kannalle etta tyydyin toteamaan algerialaiselle herralle,ett� "I just want us to be friends".Pirun komea han tosin oli.

Ja afrikkalaista olen jo kokeillut aiemmin,joten ei niin hirveasti kaduta.Kissani tosin tykastyi haneen kovasti. stare
afrikkalaisia lovetan.. heart
iskani siis on nigeriasta..

ne useimmat on niin.....pitkia...........

Taa mun algerialainen deitti oli jalkapalloilija...todella hyvannakoinen ja asuu vielapa Rooman keskustassa.Lupasi jo ostaa mulle poydan ja lentoliput Italiaan.Mutta.Ma en osaa hyvaksya sellaista "lahjaa".Ikaan kuin jaisin yhta ison palveluksen velkaa.Auta armias jos se poyta ilmestyy mun ovelle...
Poyta? Onko se jokin algerialainen tapa josta en ole kuullut vai sispiirin juttu? :ninja:

...noh,ma itse asiassa tarttisin poydan... sweatdrop
PostPosted: Fri Jul 08, 2005 9:48 am

Liftrasir
Carmen LaVihta
Liftrasir
Luwina
Pikku-Timppa
Alph-chan
Ei ketaan voi ostaa, uskoka pois

...no eih�n tuokaan nyt IHAN kokonaan pid� paikkaansa... ninja

Onhan se katsaa menna naimisiin jonku Gatesin kanssa, erota ja saada puolet sen omaisuudesta.

Tai sitten Gatesille voisi "sattua" jotain "ikavaa"... twisted

Alkaas nyt kertoko kaikille mun suunnitelmaa. twisted *miettii mista loytyisi sopivat portaat,joilta tyontaa Gates alas*

Edit:Ei nimittain tietais hyvaa jos FBI saisi tietaa...

Mutta kuka nyt katsoisi joltain anime-foorumilta sweatdrop

Tuntemattomat ovat FBI:n tiet.

Alph-chan
Crew

Harhakuva

PostPosted: Fri Jul 08, 2005 12:57 pm

Hmmmnnhhaaaajaaaah.

Vai etta ihannemies? Ei kai sellaista tule olemaan.
On jo oma suklaanappisilma. heart Kiltti, hellä, huomaavainen avomieheni. Fiksu, turvallinen, rauhallinen, luotettava.

Ja tasta eteenpain vain taaplataan paiva kerrallaan. Napin kera. *virnistys.*
PostPosted: Fri Jul 08, 2005 1:59 pm

Miun ihmissuhdetilanne on ihan sikinsokin nyt. confused

No, me erottiin. Tai siis mie sanoin, etta ehka ois parempi erota kun ollaan kuiteskin niin erilaisia ja Tapsa sanoi etta okei. Tapsa sanoi myos, etta se on oppinut naiden kolmen vuoden aikana rakastamaan minua mutta se ei halua sitoa minua. Ihana. heart
Se oli muutenkin ihanin erokokemus mita miulla ikina. Mie rupesin itkemaan ja Tapsa halas minuu. Mie sanoin sille, etta miekin rakastan sita. Eli toisin sanoen, erottiin ystavina.

Koska Tapsan Englantiin muutto on niin likella, Tapsa ei ole minnekaan muuttanut. Se asuu vielakin taalla. Olisihan se hopsoa muuttaa jonnekin vain pariksi kuukaudeksi.
Siina on tosin se pieni pulma, etta nyt miun vietit tahtoo Tapanin luo takasin. Ja mie en tieda miten vastustaa niita. Joten nyt me ollaan jollain parisuhteen ja sinkkuuden valilla.

Eika se etta mie hoppana menin ihastumaan siihen Uusi-Seelantilaiseen tyyppiin auta asiaa olleskaan. >.>

Heh. Miun elama on kuin Kauniista ja rohkeista joskus. rolleyes

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

Vadelma

PostPosted: Fri Jul 08, 2005 4:15 pm

Mina seurustelen nyt toista kertaa vakavasti. Poikaystavani vastaa aika pitkalle miesihannettani, joka on kylla aika vaikeasti maariteltavissa. Tutustuimme irkissa (joo, sellaistakin tapahtuu), ja ensimmaisena taisinkin lahinna ihastua hanen kielioppisaantoja noudattavaan kirjoitustapaansa. Irkkikanavan miitissa sitten tavattiin ekan kerran, ja vaikka juuri se kyseinen kerta ei mikaan hirvittava menestys ollutkaan meidan kahden valisessa kommunikoinnissa, niin siita se kuitenkin lahti luistamaan. Ensi viikolla tulee puoli vuotta tayteen, ja sita juhlistamme piknikilla.

Etta sellaista.
PostPosted: Thu Jul 14, 2005 12:56 pm

Ja mina alan pikkuhiljaa tajuta miksi ne jotkut inttilesket ulisee ikavaansa niin kovasti...

...

... mutta mina en ulise, nih! Korvaavaa tekemista etsimaan 4laugh

Herraskuukeli, mutta eihan se ole ollut siella edes viikkoakaan...

...olen tuhoon tuomittu stare

Liffy Glitter

Carmen LaVihta

PostPosted: Thu Aug 11, 2005 8:55 am

...paljonko pisteita antaisitte miehelle,joka lentaa Italiasta asti vain jotta nakisi sinut,eli tassa tapauksessa minut? eek Ei han tosin minuu ole viela saanut kiinni,mutta treffit on tiemma lauantaina. 3nodding
PostPosted: Thu Aug 11, 2005 10:59 am

Carmen LaVihta
...paljonko pisteita antaisitte miehelle,joka lentaa Italiasta asti vain jotta nakisi sinut,eli tassa tapauksessa minut? eek Ei han tosin minuu ole viela saanut kiinni,mutta treffit on tiemma lauantaina. 3nodding

Hyvin paljon. Harvemmin ne miehet naisen takia rahaa niin paljoa tuhlaa.

Wundii

Liffy Glitter

PostPosted: Thu Aug 11, 2005 12:04 pm

Wundii
Carmen LaVihta

Hyvin paljon. Harvemmin ne miehet naisen takia rahaa niin paljoa tuhlaa.

Mina taasen voisin antaa jopa miinuspisteita, ensimmaisena tulee mieleen joku hyvin vaarallinen stalkkeri. (huomioikaa nyt toki etten tunne kyseista ihmista, ja olen aina vaarassa xD)
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 6 7 8 9 10 11 ... 23 24 25 26 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces