|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 04, 2008 12:15 pm
Hey mensheid!!
Ik wilde even laten weten dat ik van vrijdag 8 augustus tot maandag 8 september op vakantie ben! Ik heb er vertrouwen in dat mijn lieve guild-mensjes zich allemaal aan de regels houden 3nodding
En guild-mensjes, haal je maar niets in je hoofd, want er is nog steeds een mod hier (eigenlijk 2, maar waar is Horsie Anne? Vakantie? Edit: Woohoo! Horsie Anne is terug van haar vakantie!) en we hebben iemand van de Gaia Mod Dinges (Ik vergeet altijd zijn taak...) hier in de Guild! wink
Maar ach, hier gelden dezelfde regels als op Gaia, dus dat moet lukken, toch?? Tuurlijk wel!! blaugh
Zal jullie missen!!
Nee echt!
Oi, waarom geloven jullie mij niet??!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 10, 2008 1:21 pm
Ik ben terug!!!
... nou ja, al een tijdje, maar kon vandaag pas voor het eerst op Gaia smile Ik heb dus veel in te halen en veel te lezen, dus echt veel zul je me nog niet zien (3x 'veel' in 1 zin... O.o)... maar dat vergeven jullie me vast wel!! Evenals mijn domme opmerkingen over dingen die ik dus gemist heb smile
Zij die mij (nog) niet kennen: Ik ben uw Guild Owner smile Ai RUL3z Tha Place!!... nou ja, ik leef ten minste in die waan smile en blijf daar graag in zitten smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 25, 2009 7:01 am
Aanstaande donderdag (morgen) en vrijdag (overmorgen) kan ik niet echt aanwezig zijn... nou ja, dat verwacht ik. Ik ben de gehele dag weg en vast en zeker bekaf als ik thuis kom.
Ik vertrouw echter in mijn mods, dus ik denk niet dat ik me zorgen hoef te maken... maar ik hoop dat jullie mij niet missen!! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 19, 2009 12:58 am
Even weer wat duidelijkheid brengen in de Guild, want schijnbaar is het men niet meer geheel duidelijk wat ik van mijn mods verwacht:
- Threads waar 2 maanden niet meer in is gepost, worden naar Last Chance verhuisd, of, bij een afgesloten bijzondere topic, naar het archief.
- Uit beide subfora wordt GEEN thread verwijderd. Verwijderen mag enkel wanneer de topic niet aan de eisen van Gaia voldoet, zoals racistisch, kwetsend etc, maar dan moet deze topic ook direct verwijderd worden en niet pas na 2 maanden.
- Ik dacht: ik ga een paar maanden geen topics meer verhuizen; kijken hoe mijn mods reageren. Ik kwam tot de conclusie dat er gelijk NIETS meer aan het verhuizen en schoonhouden wordt gedaan. Ik hoop dat dit bericht genoeg is om mijn mods weer dat ene kleine dingetje te laten doen; het vraagt echt niet veel tijd! 2 topics per dag en man, wat zal het hier up to date blijven!
Wanneer ik over enkele maanden geen vooruitgang heb gezien, dan vrees ik dat ik op zoek moet gaan naar mods die wat meer doen dan enkel zelf posten (want corrigeren is met deze club niet echt nodig ^_^). De tijd die ik hiervoor afspreek is 4 maanden. Dat lijkt me tijd genoeg om je van je beste kant te laten zien... een kant die misschien 5 minuten per dag vraagt, als Gaia ontzettend traag is.
En geen zorgen, ook IK zal weer threads gaan verhuizen, maar wie na 4 maanden geen enkele thread heeft verhuisd, zal helaas geen mod meer zijn. Misschien wat hard of hadden jullie het liever persoonlijk gehoord, maar ik heb niet de indruk dat jullie nog in de Mod Headquarters komen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 12:54 am
Mensheid,
uw teerbeminde Guild Owner is TERUG! Okay, niet 100%, ik ben nog in het ritme aan het komen XP Maar goed, je zal me langzaam maar zeker weer steeds meer in de guild zien...
Wooohoooo!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 04, 2009 4:14 am
Let op, verplaatste threads!
We hebben enkele threads uit Off-topic naar Entertainment verplaatst en andersom, omdat we van mening waren dat ze beter in het andere subforum paste. Dus als je een thread kwijt bent check even een van de andere sub-fora.
Verder willen we de leden van de guild oproepen om goed na te denken over de plek waar je een thread start. Past het misschien beter hier of past het beter daar.
En als je denkt dat jouw thread ergens anders had moeten komen, mag je altijd een van de mods PM-en voor een second opinion of om je thread te laten verplaatsen.
~het modding team
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 14, 2009 6:06 am
Het is weer oktober wat betekend dat Halloween er weer aan komt! Pompoenen, geesten, vampieren en nog meer enge dingen zijn van harte welkom in het event forum om dit heugelijke feit te vieren. Maar wat is dit nou? De guild is opgeschrikt door een spook? En ze lijkt op Gaya_von_Dutch? En er zijn ook Ghostbusters opgestaan om het spook te vangen? Hoe moet dit nou verder? Ga snel kijken in het event forum en kies een kant. Help jij de mascotte van de guild? Of sta jij aan de zijde van de ghostbusters om de guild weer spookvrij te maken?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 29, 2009 6:08 am
Topics gedragen zich raar!
Er zijn een aantal topics die zich raar gedragen. Ze geven een error dat de database niet gekoppeld kunnen worden, nieuwe posts staan ergens tussen oude posts.... Kom je zo'n glitched topic tegen, laat het ons dan weten!
Vermoedelijk is het een tijdelijk probleem, dus misschien is het vanavond weer normaal.
Oh ja, één glitched topic was zo geworden omdat iemand zijn laatste post verwijderd had. Dat is geen probleem hoor, maar ik heb liever dat je de tekst weghaalt en de post laat staan ^_^. Dan glitched de topic niet smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 1:08 pm
•♥• Dringend bericht van Anne! •♥•Quote: Beste ADPE lieverdjes, mijn account (Horsie Anne) is woensdag gehacked, en ik kan dus niet meer op mijn account komen. Verder is m'n account bevroren van acties dus kan er niks meer mee gebeuren (totdat mijn hacking report onder de loep word genomen). Dus voor de Time Being....Ben ik op m'n mule A_L_H te vinden! Groetjes .~Horsie~Anne~. Edit van KittyOcean: om deze reden is de account van Horsie Anne geen mod meer. Dit is enkel een voorzorgsmaatregel, dat niemand er misbruik van kan maken. Zodra alles is opgelost, is ze weer gewoon welkom als Mod!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 24, 2009 1:15 am
Goedendag lieve mensjes van ADPE!
Ik heb mijn account weer terug gekregen! En voor als er iemand in de war is geraakt, mijn oude username was .~Horsie~Anne~. , En ik zal nu dus LeannaAnne heten :3
Verder is er niks verloren gegaan, alleen wat gold aan naam wisseling X3
Dus pas maar op stoute mensjes! Ik ben terug! heart Groetjes LeannaAnne ^-^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 08, 2010 10:30 am
Er zal een kleine verandering in de guild plaats gaan vinden. Het is nog niet bekend wanneer en op welke wijze maar... ik vond het belangrijk genoeg om jullie te laten weten.
Het is voor 99% zeker dat ik van baan wissel. In principe blijf ik hetzelfde doen als voorheen (voor zij die weten wat ik doe), alleen nu ben ik direct in dienst en niet via een externe partij.
Nooit gedacht, maar het is echt een baan wat ik leuk vind en heel graag wil hebben.
Maar goed, in plaats van 5 dagen kort werken ga ik dan 4 dagen lang werken. Dit houd in dat ik niet meer voor alles evenveel tijd heb en prioriteiten moet stellen.
In het begin zal dit betekenen dat ik iets minder in de Guild zal zijn en niet meer op alles zal antwoorden. Uiteindelijk zal ik wel een balans vinden....
En in Oktober gaat dan weer alles veranderen. Het bedrijf gaat verhuizen waardoor mijn reistijd van 7 minuten naar 40 minuten zal gaan.
Daarbij wil ik gaan kijken of het dit jaar gaat lukken op mijzelf te gaan wonen.
Kortom: als je me een dagje of 2-3 niet in de guild ziet, dan weet je nu waarom smile Er staan gewoon flink wat veranderingen te gebeuren (allemaal in het positieve voor mij) en soms moet je prioriteiten stellen. Tot nu toe kan ik mijn GEHELE online gebeuren in een uur doen, mits ik me niet laat afleiden en te veel mails heb.
En dat laatste is nog wel eens een probleem... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2010 11:10 am
Hallo mensen,
van zaterdag 21 augustus 2010 tot zondag 12 september 2010 houd ik mijn hiatus - 3 weken totaal offline om aan mijn boekenserie te werken. Of dat allemaal lukt, dat weet ik pas aan het einde, maar goed.... ik ben er dus niet!
Ik heb de mods gevraagd iets vaker hun neusje te laten zien, maar jullie zijn zo'n super Guild, jullie zorgen gewoon dat alles lief en vrolijk blijft, nietwaar =D?
In de gehele tijd dat ik de Guild onder mijn hoede heb, zijn er pas 2 incidenten geweest, dus ik heb er vertrouwen in!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 16, 2011 10:41 am
Zojuist heb ik een smeekbede gekregen, of ik zo lief wil zijn om een Guild Announcement uit te sturen. Haar vriend doet mee in de arenas en ze zou het zo leuk vinden als hij wat meer stemmen kreeg!
Ik gaf aan dat ik het niet eerlijk vind voor de andere deelnemers, dat ik 1000+ mensen vraag te stemmen op 1 iemand die 99% van de Guild Members niet kent.
Of ik toch even de Guild Announcement wilde uitsturen en jullie zelf wilde laten beslissen of jullie op hem stemmen of niet. Of had ik haar bericht soms niet gelezen? Mijn weigering was wel heel gemeen...
Nou, ik dacht het niet dat ik hiervoor een Guild Announcement uitstuur (ja, ik ben boos en voel me vreselijk beledigd). Ik ga mijn Guild niet gebruiken voor valsspelen. Want dat is het; het is vreselijk oneerlijk tegenover de andere deelnemers die niet een Guildowner hebben aangeschreven. Je hoeft dit dus ook niet aan de Mods te vragen en zeker al niet aan mij. Daarbij, het lijkt me dat IK beslis of er hiervoor een Guild Announcement wordt uitgestuurd en niet één of andere Gaian die ik niet eens ken.
Natuurlijk mag je in de topics wel vragen of mensen op je stemmen, maar er gaat geen Guild Announcement aan besteed worden. Guild Announcements zijn voor het aankondigen van evenementen en belangrijke Guild berichten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 17, 2013 7:22 am
gaia_nitemareleft ADPE Halloween guild announcement gaia_nitemareright Hallo allemaal, het is al weer een tijdje geleden dat er een Guild Announcement is uitgegaan. Nee, we zijn niet 'dood', de Guild is nog steeds springlevend! In Oktober en November, willen wij een Halloween Avi contest houden. Moeilijk is het niet, want je hoeft alleen maar de items te gebruiken die je al hebt. En dan win je nog gold ook! De enige voorwaarde is dat je minimaal 5 posts in de Guild hebt geplaatst, maar de meesten van jullie hebben dat allang onder de gordel. Wat vind je van dit idee? Of heb je een veel spannender idee voor events? Laat het horen in de Guild! We wachten op je! Met vriendelijke groeten, de ADPE staff
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 01, 2014 4:17 am
Hallo allemaal,
de beste wensen voor 2014 smile Maak er wat moois van!
ook namens de rest van de leden en crew smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|