|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 11:27 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 11:29 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 11:31 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 11:42 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 11:44 pm
njoo, ei taalla munkaan laisia hiuksia myyda..... mut en kyl ihmettele, en oo koskaan nahny kellaan semmosia hiuksia mitka ois edes pikkusen samannakoset kun mun... sen siita saa kun isa on afrikkalainen ja aiti suomalainen... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 11:51 pm
Tsuzue njoo, ei taalla munkaan laisia hiuksia myyda..... mut en kyl ihmettele, en oo koskaan nahny kellaan semmosia hiuksia mitka ois edes pikkusen samannakoset kun mun... sen siita saa kun isa on afrikkalainen ja aiti suomalainen... xd Vaalea afro? Mun koulussa oli meinaan ala-asteella tytto, jolla oli ihan afrokahara tukka, mutta se oli luonnostaan ihan suomalaisen eloveenatyton vaalea. twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 11:52 pm
Wicked Tsuzue njoo, ei taalla munkaan laisia hiuksia myyda..... mut en kyl ihmettele, en oo koskaan nahny kellaan semmosia hiuksia mitka ois edes pikkusen samannakoset kun mun... sen siita saa kun isa on afrikkalainen ja aiti suomalainen... xd Vaalea afro? Mun koulussa oli meinaan ala-asteella tytto, jolla oli ihan afrokahara tukka, mutta se oli luonnostaan ihan suomalaisen eloveenatyton vaalea. twisted kylla just semmonen!! paitsi etta ei taa enaa oo afro, kun harjaan erilailla kun ennen, mut ekalla hiukset oli via niin lyhkaset, et ne meni vakisin afroksi... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 11:55 pm
 kuvfa on pieni, mut ei voi mtn...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 5:42 am
Mie laitatan rastat itelleni jossain vaiheessa... siis jos nyt ketäkuta varmaan kiinnosta, mutta ilimotin silti!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2005 7:35 am
Pikku-Timppa Mie laitatan rastat itelleni jossain vaiheessa... siis jos nyt ketäkuta varmaan kiinnosta, mutta ilimotin silti! Rastat rulaa. domokun Mun haituvista ei niita saa, leikkasin kerta pitkan letin pois ja aikapaivia sitten...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|