|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 10:55 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 11:18 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 1:16 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 2:10 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 2:57 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 2:59 am
Sakana-sama KAn n�gon tyda dr�mmar? Is�fall ber�tta VADFAN jag dr�mde.
Jag springer p� en stig vid vattnet, helt �ppet mot n�gon slags d�rr�ppning utomhus. Jag inser pl�tsligt att jag har en babian springandes efter mig. N�r jag passerat stigen ser jag tre stigar, platsen ger mig lite d�ja v�, men d� fanns det bara en stig. Jag v�ljer den till h�ger och leker med babianen, av n�gon anledning springer jag p� alla fyra �ver ett platt berg och hittar en banan (liggandes i sveriges skogar), och forts�tter f�r jag blir hungrig. Jag ser ett p�ron i ett tr�d och tittar upp f�r att se sitter tv� gamar. Jag blir r�dd och springer tillbaka mot �ppningen, och babianen �r mot f�rv�ntan kvar. Jag blir r�dd och tittar upp igen och gamarna sitter p� d�rr�ppningen. Jag kastar mig �VER babianen ut f�r d�r�ppningen och �r tillbaka p� stranden.
Jag g�r hem och det �r redan m�rkt, vi har n�gon slags grillfest eller n�got, mitt minne �r suddigt. Jag tror jag har en syster eller n�ra tjejkompis som jag g�r med till huset, men d� kommer det massa eldbollar rullande. Min kompis spr�ngs och jag k�nner ingen sorg.
Helt pl�tsligt �r jag mitt i n�gon stad och letar efter ett st�lle. Jag ser rakt in i en fris�rssalong men v�nder p� huvudet f�r att utforska staden som �r skapligt gr�. N�gon tant kommer fr�n h�ger och s�ger "Hej, h�r ska du g� in" och drar in mig till butiken bredvid fris�rssalongen, som ser ut att vara ett bageri. Rummet d�r bakom �r stort, gr�tt och kallt. Jag fryser men tvingas s�tta mig ner och svara p� fr�gor om jag har g�tt igenom d�rr�ppningen.
SN�LLA? Jag k�nner mig mentalsjuk. xd Haha, du är nästan mer skum än Rasta!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 3:02 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 3:03 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 3:12 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 3:18 am
jag drömde att en full student skulle stjäla vår bilradio och började köra tae-kwon-do när vi sa nej, men då spöade jag upp honom med mina intensiva tae-kwon-do powahs. hahah. ägd. *K-skratt* cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|