|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 18, 2007 7:37 am
Gelukkig XD Want of ik volgende week nog weet hoe-wie-wat is echt de vraag XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 19, 2007 2:13 am
Zal voor mij inderdaad ook een echt probleem volgen. Maarja, de mannen met een vrouwelijke avatar en vrouwen met een mannelijke avatar (wat ik wel nog niet ben tegengekomen) moeten dat maar begrijpen zeker?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 19, 2007 6:22 am
Een van de redenen om een vrouwelijke avatar te pakken is dat die meer kleding keuze hebben/hadden.... Is dat eigenlijk nog zo?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 20, 2007 8:24 am
zeker sinds de meeste dingen door beide kanten gedragen kan worden XD
Ach, ik zie nog wel eens wat in de sigs staan; dat ze niet een meisje of jongen zijn XP. En tja, soms is het voor een RPG.
I dun care XP.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 24, 2007 7:55 am
Greyarch dvdb Welkom! Ik ben tevreden dat er toch nog Belgen zijn. Ik voelde mij al niet meer op mijn gemak tussen al die Nederlanders lol PS voor mijn noorderburen: niet slecht bedoeld hé dramallama ORANJE BOOOVEN gonk *herinnert zich de schokkende Euro 2000 beelden van Belgische en Nederlandse supporters* Ik ben ook een belg, tis maar dat je het weet Ik wist het meteen al, je k**t het aan de schrijfstijl zien :p oftewel wink ik woon al bijna mijn hele leven in belgie dus ikk vind mezelf 50% vlaams! ^o^ Maar nogsteeds : ORANJE BOOOVEENN N!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 24, 2007 2:25 pm
Hoi! Ik ben Esmée smile Mijn vriendin Chimiyi heeft mij uitgenodigd op Gaia, en zij zit ook op deze guild biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 1:44 am
Welkom Esmée! Veel plezier hier op gaia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 8:18 am
Welkom =D En wat leuk van Chimiyi smile Al een hele tijd niet meer gezien smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 9:01 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 9:49 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 11:55 am
heey whee ik ben caroline. 15 jaar oud, en woon in apeldoorn. ik ben geboren op 23 december 1991 in zwolle. ik zit in 4 VWO op het sprengeloo JL(JachtLaan) en doe C&M. ik twisted haat twisted wiskunde, natuurkunde,scheikunde en economie(gelukkig heb ik alleen nog wiskunde^-^) ik hou van engels, gym, muziek en pauze 3nodding mijn hobby's zijn tekenen, lezen, schrijven, niksen, The Nanny kijken, msnen, computeren, piano spelen en roeien. ik hou van (zie hobbys), en heart koekjes heart bakken en eten, heart muffins heart bakken en eten en heart boterkoek. heart ik spreek vloeiend engels en nederlands, bijna vloeiend duits en frans, en woorden spans, grieks, latijn, russisch, chinees, japans en deens. als je verder nog wat wil weten VRAAG!!!!^-^ blaugh 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 11:59 am
•♥• Welkom Caerolyna
Ik hou vooral van koekjes en muffins eten whee •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 12:59 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 1:41 am
*Resident Evil 4 Vendor* Welcome
Oranje boven idd ... het is nu niet echt dat de Vlaamse Roden respect verdienen. Daarom verkies ik oranje uit Belgie en Nederland! Maar BARCA AAN DE TOP sweatdrop Alhoewel, de belgen hebben eens een voetbalmatch gewonnen. Eens ... zowaar de eerste in tien matches maar laten we nu niet kieskeurig doen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|