|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 22, 2009 1:59 pm
Zeissothafar says: Heh, voor de musical moet ik ook van die rode lenzen gaan dragen.... Maar die dingen bedekken bijna me pupillen XP
Man ik heb gewoon geen inspiratie..... Ik heb wel inspiratie, maar ik krijg het niet op papier XP Mij gaia avatar is gebaseerd op mijn eigen, soort van alter ego, maar ik krijg nooit een zieke pose op papier.... So annoying.
Ik moet wel zeggen dat die programma's gewoon te duur zijn. Ik werk nog steeds met die Elements versie van Photoshop.... Hoewel ik die wel het beste vindt. Met de nieuwste kan ik niet overweg sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 23, 2009 1:42 am
photoshop CS4 is maar... 700 euro... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 23, 2009 7:07 am
Het gaat niet om het programma, het gaat om hoe je er mee omgaat. Ik heb leren kleuren met MS Paint, en later een gratis Adobe Business Edition... dat was dus echt de basic der basic-heden van Adobe Photoshop.
Tegenwoordig zou ik daar redelijk hetzelfde mee kunnen... al zou ik wel all mijn custom made brushes missen XD (ik maak ze zelf ja, zo nu en dan)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 26, 2009 9:34 am
Ik ben het helemaal er mee eens dat het om gaat wat je er mee doet en niet wat voor programma je hebt. Ik heb zelf gewerkt met photoshop 7 en nu heb ik Photoshop CS3 master edition. Ik zie eigenlijk heeeeeel weinig verschil. Ik vind SAI wel een geweldig programa voor line-art ♥♥ FF een paar commisions die ik gemaakt hebt.   
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 27, 2009 1:59 am
Ik ben van 7 naar CS2 overgestapt en ik zag ook al weinig verschil XD Enkel wat meer effecten en Brush options
Ziet er goed uit =D Cuuuute!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 27, 2009 2:28 am
Maarja die brushes gebruik ik bijna nooit xD Ik gebruik vooral burntool en zo..
Dankjewel ♥♥
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 27, 2009 2:38 pm
Zeissothafar says: Die zien er inderdaad super ziek uit smile Ik wou dat ik zo goed met photoshop overweg kon....
Het enige wat ik ooit gebruik zijn brushes, layer styles en effects, en soms wat van die reparatie tools om de lijnen mooi/beter te maken. Maar that's it 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 27, 2009 2:46 pm
Ik kan helemaal niet goed met photoshop overweg. xD Ik kan alleen werken met layers/standaart brushes/burntool/lightentool. En ik kan al helemaal geen mooie nette lijnen maken in photoshop..Ik teken eerst wat ik wil in Sai en gebruik de basiskleuren die ik wil en dan zet ik het om naar photoshop en schaduw/detail alles daar. /so lame at working on digital art/ xD Zelf hou ik heel van traditional..Vooral waterverf. *Gewerkt vanaf een photo* Ik heb naderhand nog met koffie meer schaduw er bij gemaakt.      /Deze zijn te groot/ http://i389.photobucket.com/albums/oo331/GreedyWhore/100_1622.jpghttp://i389.photobucket.com/albums/oo331/GreedyWhore/100_1609.jpg
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 28, 2009 5:05 am
*cough* Ik heb nog een paar schilderijen gefotografeerd.   En een paar schetsen die ik ooit digitaal ga inkleuren.    Sorry voor de vele fotos xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 28, 2009 1:04 pm
Zeissothafar says: Ach, zo zijn wij ook nog eens wat wink Dat oranje schilderij met die stukken spiegel is gaaf smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 28, 2009 2:19 pm
Das 1 van mijn favorieten. Hij vangt het licht ook zo mooi. Ik hou gewoon van spiegelstukjes..Vooral het stuk slaan xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 29, 2009 3:11 am
Ziet er goed uit!!! =D Leuk, dat met de spiegel =D Nooit aan gedacht!!
(ik heb wel eens een spiegel met Koud Porcelein versierd XP)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 01, 2009 10:44 am
Zeissothafar says: Mag je hem ook niet van de 4e verdieping laten vallen?? Ook wel grappig lijkt me smile
Koud porcelein...... Oh ja, dat spul xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 02, 2009 12:24 pm
Mocht het sarcastisch bedoelt zijn: Koud Porcelein is een soort klei wat opdroogt als Porcelein; wordt vaak gebruikt om bloemen mee te maken XP
En was het serieus bedoelt: WOW! Iemand anders die het kent!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|