|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 16, 2007 9:14 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 16, 2007 12:30 pm
Zakou Nenharma Welkom bij de guild! Wow ik sport veel (veel te veel volgens vrienden xD) Maar van wat jij allemaal doet, sla ik steil van achterover 0.o Nogmaals Welkom! Hoe kan je nu te veel sporten. wink Sport is gezond (zolang het op recreatief niveau blijft natuurlijk)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 16, 2007 1:04 pm
liever te veel sporten dan ... dan.... tja, wat NIET eigenlijk XD?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 16, 2007 1:10 pm
dvdb Zakou Nenharma Welkom bij de guild! Wow ik sport veel (veel te veel volgens vrienden xD) Maar van wat jij allemaal doet, sla ik steil van achterover 0.o Nogmaals Welkom! Hoe kan je nu te veel sporten. wink Sport is gezond (zolang het op recreatief niveau blijft natuurlijk) Recratief? Hmm mijn zusje en ik gaan nu richting landelijk niveau... xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 16, 2007 1:50 pm
Hoi, Ik ben nieuw ninja
Ik ben mezelf dus aan het voorstellen.
Ik ben dus een negentienjarige man met een vrouwelijke Avatar. ((Zie journal entry: Avatar, voor meer details.))
Ik speel voornamelijk games. Ik ben net terug FF12 aan het spelen. Voor de rest ben ik oftewel achter de computer, of TV aan het kijken of aan het lezen. Nu september begin ik aan mijn zevende jaar middelbaar en meer moet je maar gaanderwijs ontdekken 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 16, 2007 2:09 pm
Welkom!
Ik ben tevreden dat er toch nog Belgen zijn. Ik voelde mij al niet meer op mijn gemak tussen al die Nederlanders lol
PS voor mijn noorderburen: niet slecht bedoeld hé
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 16, 2007 2:13 pm
dvdb Welkom! Ik ben tevreden dat er toch nog Belgen zijn. Ik voelde mij al niet meer op mijn gemak tussen al die Nederlanders lol PS voor mijn noorderburen: niet slecht bedoeld hé dramallama ORANJE BOOOVEN gonk *herinnert zich de schokkende Euro 2000 beelden van Belgische en Nederlandse supporters* Ik ben ook een belg, tis maar dat je het weet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 16, 2007 2:25 pm
Greyarch Hoi, Ik ben nieuw ninja Ik ben mezelf dus aan het voorstellen. Ik ben dus een negentienjarige man met een vrouwelijke Avatar. ((Zie journal entry: Avatar, voor meer details.)) Ik speel voornamelijk games. Ik ben net terug FF12 aan het spelen. Voor de rest ben ik oftewel achter de computer, of TV aan het kijken of aan het lezen. Nu september begin ik aan mijn zevende jaar middelbaar en meer moet je maar gaanderwijs ontdekken 3nodding Welkom 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 17, 2007 3:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 17, 2007 3:56 am
Welkom bij de club Greyarch!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 17, 2007 4:42 am
OOOO, Ik ben blij dat ik er bij ben. Al dat engels >_< Ik kan nu beter engels dan Nederlands xd gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 17, 2007 4:49 am
Als het idd zo een positief effect heeft op het Engels, zouden ze dit beter gaia in het leerplan voor het middelbaar steken! wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 17, 2007 7:48 am
dvdb Als het idd zo een positief effect heeft op het Engels, zouden ze dit beter gaia in het leerplan voor het middelbaar steken! wink Of gewoon Gaia het leerplan maken! In't algemeen. Gewoon een hele dag achter de computer, op GAIA xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 17, 2007 12:58 pm
Welkom! Yay! Nog meer belgen ^_^ We vormen hier een BeNeLux XD Nou ja, nu nog een Luxembourger.... ANYWAY, male with female avatar... komt niet vaak voor. Vergeef me als ik het in de toekomst even vergeet ^_^ De meeste mannen met een vrouwelijke avatar houden het geheim
(aaah.... ik ken nog een incidentje... zeeeer interressante tijd....)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 17, 2007 2:10 pm
kittyocean Welkom! Yay! Nog meer belgen ^_^ We vormen hier een BeNeLux XD Nou ja, nu nog een Luxembourger.... ANYWAY, male with female avatar... komt niet vaak voor. Vergeef me als ik het in de toekomst even vergeet ^_^ De meeste mannen met een vrouwelijke avatar houden het geheim (aaah.... ik ken nog een incidentje... zeeeer interressante tijd....) FTR ((for the record)) Ik ben al gewoon dat ze me aanspreken met vrouwelijk woordvormer. Doe maar op ^.^ Ik vind het niet erg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |