|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 24, 2007 10:59 am
Welkom!! Het is best pittig om op de Kunstacedemie te komen; knap hoor! Ik zit te vast aan mijn eigen ideeën en smaak om daar op te komen XD Ik ben te dromerig en fantasy om me aan opdrachten te kunnen houden XD Ik doe aan VRIJE vrije expressie
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 25, 2007 4:26 pm
Artorium - Wie ben je?? Ik ben Arthur, TuuR... kun je me ook noemen razz Op dit moment zit in nog op het ROC Zeeland, en ik volg daar de opleiding ICT Beheerder, en die opleiding op die school zuigt enorm! KUT school. Ik werk in een groothandel als verkoopmedewerker, een dure naam voor een kassadude. Verder woon ik in Vlissingen, in de provincie Zeeland. Door Natasha.. KisaraGirl, en Leon, der zus Lilibal, heb ik wel vanalles hierover gehoort voordat ik een kijkje ging nemen. razz - Hoe oud ben je? Uhm, ik ben 21 jaar, bijna 22.. op 3 september, deze dude is gewoon maagd van sterrenbeeld, maja die zijn keurig en netjes, tis helaas nie echt aan mn kamer te merken lol - Wat zijn je hobby's? Vaak zat ik achter de pc spellen te spelen, maar dat is geslijt tot nul komma nul, tegenwoordig is het film kijken, muziek luisteren, veel met vrienden omgaan, uitgaan, terrasjes, SOCIALIZEN, leuke dingen doen dus smile - Door wie ben je in deze guild gekomen? Haha, daar heb ik geloof ik net al iets over verteld smile KisaraGirl en leon haar vriend vertelde me regelmatig wat over de verslaving van KisaraGirl met Gaiaonline, en uit nieuwsgierigheid ben ik er ook aan begonnen smile - Hoe lang ben je hier al? Ja ik ben hier nogmaar een aantal dagen. Ik hou sowieso wel van forums, en ik denk dat die dingen van gaiaonline, de spelletjes, de hele economie, en quests, etc. het verslavender zullen maken smile - etc. Hier nog meer info over mezelf. Tja, hoeverre dat interessant is voor de mensen hier in de guild. razz Weetje wat, dat laat ik aan jullie over, dan hebben we nog wat om over te lullen. Groetjesss, Artorium Hey
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 26, 2007 5:42 am
Yo
Ik benne 18 word nog 19 binnekort:p woon in de buurt van Eindhoven ik speel gaia sinds een paar weken serieus XD lolz
Hobby's, tekenen, lamballen, manga/anime XD haha.. enzo XD
School.. Eindhovenseschool Stage: Cebra bv in eindhoven.. ( na vakantie ben ik weer daar een half jaar XD)
meer weten? gewoon vragen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 26, 2007 2:36 pm
Wat heb je een leuke naam! Klinkt bekend; komt het ergens vandaan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 29, 2007 9:38 am
[KH]Sasuke Artorium - Wie ben je?? Ik ben Arthur, TuuR... kun je me ook noemen razz Op dit moment zit in nog op het ROC Zeeland, en ik volg daar de opleiding ICT Beheerder, en die opleiding op die school zuigt enorm! KUT school. Ik werk in een groothandel als verkoopmedewerker, een dure naam voor een kassadude. Verder woon ik in Vlissingen, in de provincie Zeeland. Door Natasha.. KisaraGirl, en Leon, der zus Lilibal, heb ik wel vanalles hierover gehoort voordat ik een kijkje ging nemen. razz - Hoe oud ben je? Uhm, ik ben 21 jaar, bijna 22.. op 3 september, deze dude is gewoon maagd van sterrenbeeld, maja die zijn keurig en netjes, tis helaas nie echt aan mn kamer te merken lol - Wat zijn je hobby's? Vaak zat ik achter de pc spellen te spelen, maar dat is geslijt tot nul komma nul, tegenwoordig is het film kijken, muziek luisteren, veel met vrienden omgaan, uitgaan, terrasjes, SOCIALIZEN, leuke dingen doen dus smile - Door wie ben je in deze guild gekomen? Haha, daar heb ik geloof ik net al iets over verteld smile KisaraGirl en leon haar vriend vertelde me regelmatig wat over de verslaving van KisaraGirl met Gaiaonline, en uit nieuwsgierigheid ben ik er ook aan begonnen smile - Hoe lang ben je hier al? Ja ik ben hier nogmaar een aantal dagen. Ik hou sowieso wel van forums, en ik denk dat die dingen van gaiaonline, de spelletjes, de hele economie, en quests, etc. het verslavender zullen maken smile - etc. Hier nog meer info over mezelf. Tja, hoeverre dat interessant is voor de mensen hier in de guild. razz Weetje wat, dat laat ik aan jullie over, dan hebben we nog wat om over te lullen. Groetjesss, Artorium Hey Nou ik zou wel willen weten of je ook een surf"dude" bent... is best wel populair daar he?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 8:40 am
howl of terror at your service ben 13 woon in boxtel heb nie veel over me te vertellen .... dus vertel ik ook nie veel over me whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 8:45 am
Welkom mrgreen , ik hoop dat je het leuk krijgt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 11:35 am
Howl of Terror.... is dat met of zonder echoes gesproken? ^_^
Howl-owl-owl of-of-of Terror-error-error!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 02, 2007 2:16 am
hey ik ben michel 15 jaar kom ut drenthe wink ik ben niet nieuw op gaia maar wel in de guild moie allemaal razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 02, 2007 6:46 am
Allemaal nieuwe leden!! <3 4laugh Welkom allemaal!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 02, 2007 1:18 pm
Welkom en waaaah! Zakou is TERUG!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 04, 2007 5:58 am
Zakou Nenharma Allemaal nieuwe leden!! <3 4laugh Welkom allemaal!! slaps and kisses !! welcome back
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|